Ja, een kassameisje dat ziet dat jij waarschijnlijk binnenkort seks gaat hebben. Verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
whaha, eindelijk eens faal van iemand anders. zon grote faal heb ik zelfs nog niet gehad bij de kassameisjes
In de Supermarkt, drogist, benzinestation, in de kroeg. Zowat overal eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke......
ik schrap me plannen. waar kan je condooms kopen? (ik weet het serieus niet)
Supermarkt en drogist.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke......
ik schrap me plannen. waar kan je condooms kopen? (ik weet het serieus niet)
Ik zou maatje XL onder der neus schuiven, dan knip ik de bovenkant er thuis wel afquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, een kassameisje dat ziet dat jij waarschijnlijk binnenkort seks gaat hebben. Verschrikkelijk!
Ik heb ooit een pak condooms gekocht in een dorpje in Limburg waar mijn ouders wonen... echt zo'n typische man achter de kassa die dan schreeuwt "een pakje condooms voor meneer... ". Heerlijk zoiets.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, een kassameisje dat ziet dat jij waarschijnlijk binnenkort seks gaat hebben. Verschrikkelijk!
Ow ja sorry, bedoelde er niets mee; heb het gewoon allemaal afgesloten net. Ik ben moe.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh ik sprak net best leuk met iemand op zo'n website ( hij zag er volgens mij wel redelijk aantrekkelijk uit), vroeg hij naar mijn msn en nu heeft hij alles geblokkeerd?
Sneller je tieten laten zien volgende keer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh ik sprak net best leuk met iemand op zo'n website ( hij zag er volgens mij wel redelijk aantrekkelijk uit), vroeg hij naar mijn msn en nu heeft hij alles geblokkeerd?
Als een kind zo blij was ik er mee. Condooms waren duur in de late puberteit.quote:
2 gulden vijftig per neukbeurt, hakte er aardig in...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Id_do_her het volgende:
Als een kind zo blij was ik er mee. Condooms waren duur in de late puberteit.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow ja sorry, bedoelde er niets mee; heb het gewoon allemaal afgesloten net. Ik ben moe.
Ik stop voorlopig echt geen condoom in mijn portomonee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter heb je er altijd een in je portemonnee, just in case.
Beter dan 8000 euro toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
2 gulden vijftig per neukbeurt, hakte er aardig in...
Ik doe altijd Performa's, om te laten weten dat het niet na twee minuten voorbij is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik zou maatje XL onder der neus schuiven, dan knip ik de bovenkant er thuis wel af
Heh, m'n vader kwam op m'n 16e boven voor dat 'gesprek', hij was heel blij toen ik 'em vertelde dat ik dat niet meer zo nodig vondquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
Ik stop voorlopig echt geen condoom in mijn portomonee.
A. Want het gaat niet out of the blue gebeuren B. Stel je voor dat mijn moeder hem vindt die gaat er dan van uit dat ik seksueel actief ben en dan krijg ik vast een gek gesprekje.
Je wil laten zien dat je hulp nodig bent om langer dan een paar seconden vol te houden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik doe altijd Performa's, om te laten weten dat het niet na twee minuten voorbij is.
Uhh...tot je een keer wel de kans krijgt onverwachts en zowel jij als die meid niks bij jullie hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:11 schreef Waaghals het volgende:
zou beetje geldverkwisting zijn als ik condooms ging kopen
Hehe. Feli, je hebt dit topic gewonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |