Lees maar niets terug; je wil het jezelf niet aandoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
Jezus, hebben jullie echt 3 topics volgeluld vanavond?
Sorry, het zal niet nog eens gebeuren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
Jezus, hebben jullie echt 3 topics volgeluld vanavond?
had je geen tissues bij jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb daarna binnen alleen nog met haar zusje gezoend.Heel mijn broek vol met dorre bladeren ook nog.
Goed verhaalquote:
Samenvatting?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Axel1988 het volgende:
Lees maar niets terug; je wil het jezelf niet aandoen.
quote:
Boh ja, en ze had ook zo'n hees stemmetje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed verhaal![]()
M'n eerste keer zoenen was met een Franse, die was ook 2 jaar ouder dan ik en stak zo d'r tong naarbinnen. Die franstaligen zijn gewoon slettebakken
Ik ken ook zo´n Franse.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die franstaligen zijn gewoon slettebakken
Geinig verhaal, maar als ik op zoiets moet wachten.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vakantie met een stel vrienden in een vakantiepark in België, ik was toen zeventien. Elke avond kwamen de jongeren uit de omgeving naar een soort 'dancing' in dat park, en wij natuurlijk ook. Het probleem was alleen dat we in Wallonië zaten waardoor de communicatie nogal moeilijk ging.
Ik had toen al helemaal geen idee wat ik met vrouwen aan moest en zat in mijn "forever alone"-periode. Totdat een vriend van mij zei dat een lokale meid heel te tijd sneaky naar me zat te loeren. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest doen of wat dan ook.
Even later ga ik alleen naar de wc, kom ik terug, komt opeens die meid met volle snelheid richting mij en grijpt me mee de dansvloer op. Ik al semi-lam meebewegen met haar maar ik had echt geen idee wat er gebeurde.
Weer even later trok ze me mee naar buiten, we probeerden te communiceren maar dat lukte niet. Ik zag aan haar dat ze zoiets had van: "Pff, laat dat praten ook maar." en wenkte me mee de bosjes in, daar in die bosjes in het maanlicht ben ik mijn maagdelijkheid verloren.
Ik was de jongste van de groep en ook de enige die de hele vakantie gescoord had überhaupt, dus je begrijpt dat ik me behoorlijk 'alpha' voelde ten opzichte van de ouderen, ineens van loser naar casanova, in mijn eigen hoofd dan.
Good times, good times.
HetNoorderlicht was terug al trollend, ik probeerde de Scanman kwestie weer uit de wereld te helpen etc.quote:
Ik als maagd zijnde had helemaal niks bij me. Ze had zelf een condoom meegebracht.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
Weer even later trok ze me mee naar buiten, we probeerden te communiceren maar dat lukte niet. Ik zag aan haar dat ze zoiets had van: "Pff, laat dat praten ook maar." en wenkte me mee de bosjes in, daar in die bosjes in het maanlicht ben ik mijn maagdelijkheid verloren.
Ik was de jongste van de groep en ook de enige die de hele vakantie gescoord had überhaupt, dus je begrijpt dat ik me behoorlijk 'alpha' voelde ten opzichte van de ouderen, ineens van loser naar casanova, in mijn eigen hoofd dan.
Good times, good times.
Niet echt gevolgd op gegeven moment; maar het ging over clownen, trollen, ruzie, scanman... en de rest was eigenlijk offtopicquote:
Zo die was behoorlijk op jacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als maagd zijnde had helemaal niks bij me. Ze had zelf een condoom meegebracht.
Ik was 11, zij dus 13. De sletquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
Boh ja, en ze had ook zo'n hees stemmetje.
Steeksproefgewijs een stukje teruggelezen, totaal niet boeiend in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
HetNoorderlicht was terug al trollend, ik probeerde de Scanman kwestie weer uit de wereld te helpen etc.
Beter heb je er altijd een in je portemonnee, just in case.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als maagd zijnde had helemaal niks bij me. Ze had zelf een condoom meegebracht.
Sodeju ja.quote:
Dat had ik toen meteen opgepikt ja. Beter nog doe je er twee in, just in case.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter heb je er altijd een in je portemonnee, just in case.
Werkt niet echt, die dingen worden dan heel snel slecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Beter heb je er altijd een in je portemonnee, just in case.
Mja. Mijn eerste keer was ook met een Deense die al het initiatief nam, ook een jaar ouder. Sindsdien zijn bijna al m'n serieuze relaties met meiden geweest die ouder waren. Voor m'n leven verpestquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Id_do_her het volgende:
Sodeju ja.
Die meid van hierboven was net een week achttien als ik het me goed herinner.
Dat heb ik dus ook. Het is een vloek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Catbert het volgende:
Mja. Mijn eerste keer was ook met een Deense die al het initiatief nam, ook een jaar ouder. Sindsdien zijn bijna al m'n serieuze relaties met meiden geweest die ouder waren. Voor m'n leven verpest
In plastic en al?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Werkt niet echt, die dingen worden dan heel snel slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |