Ik zal niks zeggenquote:
JE WEET DAT DAT NIET MAG HEquote:
Examens zijn voorbij, mag hetquote:
Vooruit, niets tegen Motorbloempje zeggenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste en laatste keer. Dan mag het toch wel?
wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Vooruit, niets tegen Motorbloempje zeggen![]()
Niks! Enne.. ja! Eindelijk weer rust!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat?
aan het genieten van jullie vrijheid?
Lekker werken bedoel je. Centjes verdienen!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat?
Materiaal voor een mop.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Lekker werken bedoel je. Centjes verdienen!
Of zoals dat jochie heel bijdehand deed aan de kassa tegen dat omaatje achter hem.
Zijn geen centjes, is een briefje
niets mis met werken!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Lekker werken bedoel je. Centjes verdienen!
Of zoals dat jochie heel bijdehand deed aan de kassa tegen dat omaatje achter hem.
Zijn geen centjes, is een briefje
o noes, panics!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Ohjee ik was zo druk in gesprek op msndat ik SC vergat
.
'Nee, dat zijn geen centjes. Dat is een briefje'. Dat klinkt als iets wat je kan tegenkomen in een mop.quote:
Oeh, hoe zou je dat nou toch weten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dag jongen.Ik ben paranormaal begaafd. Heb jij vandaag... iets blauws aan?
Je hebt een UIquote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Ohjee ik was zo druk in gesprek op msndat ik SC vergat
.
Ja, klopt.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oeh, hoe zou je dat nou toch weten.Jij hebt iets zwarts aan?
Ehh...niets!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat?
Jaaaquote:
Nee?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, klopt.Werk jij ook bij AstroTV trouwens?
Ken je AstroTV nietquote:
O, daar kun je terecht als medium en andere spirituele functies. Ik werk bijvoorbeeld weleens bij de afdeling Numerologie, terwijl ik soms ook wel een tiengeheimenkaart trek voor een wanhopige huisvrouw.quote:
Aah toffe gozer ook die Flitsiequote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jaaaeerst lukte het me niet om een plaatje goed te verkleinen enzo maar flitskikker heeft geholpen
.
Ruilen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ehh...niets!
Zeker, iets te veel vrijheid lijkt het soms wel
Dus? Dan heb jij toch ook al vakantie??quote:
Dat klinkt nogal kinky.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, daar kun je terecht als medium en andere spirituele functies. Ik werk bijvoorbeeld weleens bij de afdeling Numerologie, terwijl ik soms ook wel een tiengeheimenkaart trek voor een wanhopige huisvrouw.
Is het zeker. Je kunt die bellers alles laten doen. Ik hoef alleen maar te vertellen waar de spirituele plekjes zitten.quote:
Neequote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ruilen?
[..]
Dus? Dan heb jij toch ook al vakantie??
Weer bezig met de studiequote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
hm, volgens mij moet ik zo maar 's achter de laptop vandaan
Ik heb het over de OP waar Havo is doorgestreept mang.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ruilen?
[..]
Dus? Dan heb jij toch ook al vakantie??
oehwwquote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is het zeker. Je kunt die bellers alles laten doen. Ik hoef alleen maar te vertellen waar de spirituele plekjes zitten.
Het vmbo is ook doorgestreept.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het over de OP waar Havo is doorgestreept mang.
Ja, best wel spannend zo af en toe. Zeker als je ze laat smeken om de Keltische god Samuel. Dan, hun tedere spirituele plekjes betastend om in contact te komen met hogere sferen, komt er zo'n krachtige kreun: Samuel, Sáaaamuel..quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, best wel spannend zo af en toe. Zeker als je ze laat smeken om de Keltische god Samuel. Dan, hun tedere spirituele plekjes betastend om in contact te komen met hogere sferen, komt er zo'n krachtige kreun: Samuel, Sáaaamuel..
Jij hebt binnenkort weer wat uit te leggen aan je klasgenoten.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, best wel spannend zo af en toe. Zeker als je ze laat smeken om de Keltische god Samuel. Dan, hun tedere spirituele plekjes betastend om in contact te komen met hogere sferen, komt er zo'n krachtige kreun: Samuel, Sáaaamuel..
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort weer wat uit te leggen aan je klasgenoten.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb zoveel leuke jurkjes gekocht voor uitgaan.
Geloof ik niet. Picsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb zoveel leuke jurkjes gekocht voor uitgaan.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort weer wat uit te leggen aan je klasgenoten.
Zo en zoquote:
Ik wil daar ook werkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
JAAA MAN ECHT GIGANTISCHE FAAAALquote:
En het heet Etsu.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
SANDER, HEB JE NOG GELEZEN WAT IK ZEI
Het is een Seat en het is blauw
Al die verschillende jurkjes aantrekken? Dat mag je ook wel laten zitten hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wel niet hoeveel werk dat is.
foto maken, foto in usb ding douwen, rechterklik op foto, 1x klik op upload, en keer link kopiëren.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wel niet hoeveel werk dat is.
Aah koelquote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
SANDER, HEB JE NOG GELEZEN WAT IK ZEI
Het is een Seat en het is blauw
Boeken?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah koel. Hoe ging het boeken vandaag dan
?!
Toch geen FOK!ker hèquote:
Nee camera zoeken en de foto's op mn computer zetten is al zoveel werkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Al die verschillende jurkjes aantrekken? Dat mag je ook wel laten zitten hoor.
Ja keihard boekenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeken?
Nou, ik heb stap 1 succesvol gehaaldLinkse bochten gaan heel goed, rechts ietsje minder, maar word er wel beter in. Rotondes kan ik ook. En volgende keer gaan we gassen
Ja zoveel werk is datquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee camera zoeken en de foto's op mn computer zetten is al zoveel werken dan nog zo'n link maken pfffff
.
Daar heb ik mn jurkjes ook niet op hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja zoveel werk is dat.
Hyves/Facebook geven is makkelijker inderdaad.
Maakte je een grapje?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Ezell het volgende:
Jullie zijn echt niet goed in dit spelletje.
Echt waarquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezell en ik hadden een meet in Amsterdam yo.
Maakt niet uitquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Daar heb ik mn jurkjes ook niet op hoor.
EZELLquote:
Nee. Ik zag deze vent:quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
EZELL? Ben jij Klinkie tegengekomen
?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er leven zoveel mensen op de wereld .. hoe moeten wij nou weten wie jij bent tegengekomenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, jullie mogen het raden. Alleen bakken jullie er niets van.
Zie hierboven.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Er leven zoveel mensen op de wereld .. hoe moeten wij nou weten wie jij bent tegengekomen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
EZELL? Ben jij Klinkie tegengekomen
?!
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik zag deze vent:WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Liegenaarquote:
Sorryquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jonguuuuuuuh. Dat is f*cking Big Bird, niet Pino.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAD HAD HAD JIJ EEN DATE MET PINO?!?!?!
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jonguuuuuuuh. Dat is f*cking Big Bird, niet Pino.
Om een paar posts te besparen.quote:
Ja daarom was het ook plausibelquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Sorry, maar het had zo gekund. Amsterdam is mijn hometown jwaits.
Ik ben beschikbaar tot september op een paar weekjes naquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij daar dan daten?
Stond die op de Dam of liep die ergens gewoon in Amsterdam rondquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Ezell het volgende:
Ik vond het trouwens wel geweldig om Big Bird tegen te komen.
Nee, die stond ergens bij Manneken Pis. Op de manier van de Dam.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Stond die op de Dam of liep die ergens gewoon in Amsterdam rond?
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar tot september op een paar weekjes na.
En aankomende maandag ben ik op Schiphol te vinden
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niet eens 9 uur wakker en alweer moe
Huh wat waar?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Moe worden van 't niets doen zekersquote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Joaaahquote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Spannend.
[..]Luiaard!
[..]
Huh wat waar?
Das meer vriendschappelijk joh. Ik date date al met JanPiraat.quote:
quote:
Oh alsnog FOK!liefde danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das meer vriendschappelijk joh. Ik date date al met JanPiraat.
[..]Ik ben verlegen wel irl.
Inderdaad, ik ga niet stoken jeweetquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das meer vriendschappelijk joh. Ik date date al met JanPiraat.
[..]Ik ben verlegen wel irl.
Weet ik tochquote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga niet stoken jeweet.
Ik bijt niet hoor!
Liefdequote:
Dit.quote:
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef jordyqwerty het volgende:
volgend jaar gratis OV
dan toer ik heel Nederland wel door
Ja behalve 's weekends. Donders chill lijkt mij datquote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef jordyqwerty het volgende:
volgend jaar gratis OV
dan toer ik heel Nederland wel door
Fayaquote:
ja mang. kom ik bij je langsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja behalve 's weekends. Donders chill lijkt mij dat. Afzetter is de NS trouwens, prijzen slaan echt nergens op
.
Faka smaquote:
Je krijgt wel 40% korting alles.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja behalve 's weekends. Donders chill lijkt mij dat. Afzetter is de NS trouwens, prijzen slaan echt nergens op
.
quote:
Ja da's wel beter. Maar profiteer daar meestal al wel van want vrienden met OV-jaarkaart/studentenkaart.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faka sma
[..]
Je krijgt wel 40% korting alles.
Netjes netjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja da's wel beter. Maar profiteer daar meestal al wel van want vrienden met OV-jaarkaart/studentenkaart.
Ik ga wel naar Groningenquote:
Met goede muziek is dat goed te doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Groningen. 10 miljoen uur met de trein is dat joh
Mja, reis ook niet ontzettend veel met de trein. Alleen naar feesten enzoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Netjes netjes.
Ik reisde eigenlijk helemaal niet zo vaakMaar laatste tijd wel yaaay.
Ajaquote:
we meeten wel in utrecht swa. camping jeweetzellufquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Groningen. 10 miljoen uur met de trein is dat joh
Chill chill, waar ga jij doen dan? En waarquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
we meeten wel in utrecht swa. camping jeweetzelluf
Heb 't opgezochtquote:
Huh, wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill chill, waar ga jij doen dan? En waar?
Ik ben nog maar 3 keer alleen alleen met de trein geweest . Dat was spannend, alle drie de keren.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, reis ook niet ontzettend veel met de trein. Alleen naar feesten enzo.
Da's wel straatquote:
Correctie: wat ga jij doen en waarquote:
Toepaste Psychologie in Eindhoven, maar het 1e jaar blijf ik thuiswonenquote:
Waren ze wel aardig die conducteursquote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 3 keer alleen alleen met de trein geweest . Dat was spannend, alle drie de keren.
Wow. Dit is wel heel erg directquote:
Zo en zoquote:
Ik vind het juist irritant als ze kaartjes gaan controleren. Ik heb nooit zin om mijn portemonnee te zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik voel me altijd genaaid als ik een kaartje heb gekocht en er komt geen conducteur!
Eerste keer geen controle, wel een enge hijgerd in de trein. Toen ging ik voor het eerst alleen naar Den Haagquote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Waren ze wel aardig die conducteurs? En geen last gehad van enge mensen die naast je gingen zitten
?
Mannen zijn toch ook direct?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerste keer geen controle, wel een enge hijgerd in de trein. Toen ging ik voor het eerst alleen naar Den HaagTweede keer kwam er een toffe jongen naast me zitten, beetje oogcontact. Toen ging ik naar Utrecht, een FOK!ker meeten
En daar was wel controle, leuke man was dat ja.
En derde keer was gisteren, naar Utrecht waar Jan me ophaalde.![]()
![]()
![]()
[..]
Mannen zijn toch ook direct?
Wat een homoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen Big Bird heeft mijn geen woordjes in Sesamstraattaal geleerd.
Ooh, dat valt nog wel mee danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerste keer geen controle, wel een enge hijgerd in de trein. Toen ging ik voor het eerst alleen naar Den HaagTweede keer kwam er een toffe jongen naast me zitten, beetje oogcontact. Toen ging ik naar Utrecht, een FOK!ker meeten
En daar was wel controle, leuke man was dat ja.
En derde keer was gisteren, naar Utrecht waar Jan me ophaalde.![]()
![]()
![]()
[..]
Mannen zijn toch ook direct?
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Typisch Big Bird. Stom geel ding. Het is net een kuiken.
Sry.quote:
Zeker wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dat valt nog wel mee dan. Op die hijgerd na
.
Dat valt wel mee hoor(stiekem wel
).
Farmaceutische Wetenschappen aan de RUG dusquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander, wat en waar ga jij studeren dannnnnn?
Ik ben te gierig om nog een treinkaartje naar Amsterdam te kopen. Volgende week dan maar, want dan ga ik daarheen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Ik zou teruggaan morgen en hem een klap verkopen!
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben te gierig om nog een treinkaartje naar Amsterdam te kopen. Volgende week dan maar.
;$ Wanneer precies?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben te gierig om nog een treinkaartje naar Amsterdam te kopen. Volgende week dan maar.
Ja, anders kan ik geen gangster psycholoog worden jeweet, moet mijn eigen show later hebben enzo, dr. Jordy, maar wss ga ik op een universiteit in het noorden studerenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Farmaceutische Wetenschappen aan de RUG dus.
Jij wilt doorstromen naar WO psychologie ofzo?
Zo'n retourtje voor mij is wel 35 euro. NSquote:
Dat is alleen Groningenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik geen gangster psycholoog worden jeweet, moet mijn eigen show later hebben enzo, dr. Jordy, maar wss ga ik op een universiteit in het noorden studeren
Lobi terugquote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry.
[..]
Zeker wel.![]()
Goede tijden in de trein.
Groningenquote:
Arme jijquote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo'n retourtje voor mij is wel 35 euro. NS.
In Italië betaal je net de helft: ¤3,50 voor 60km.
Ooh dat is wel een extreem koelen planquote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik geen gangster psycholoog worden jeweet, moet mijn eigen show later hebben enzo, dr. Jordy, maar wss ga ik op een universiteit in het noorden studeren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medelijdenquote:
was ik eig wel van planquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een extreem koelen plan. Kom naar Groningen jeweet
, gaan we daar gangster zijn
Jaaa hihihiquote:
In Nederland betaal je voor een retourtje van mijn dorp naar de dichtstbijzijnde stad vier euro. Die reis duurt twee minuten..quote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo'n retourtje voor mij is wel 35 euro. NS.
In Italië betaal je net de helft: ¤3,50 voor 60km.
Hmm, ja autocorrectquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaaa hihihi.
Weet je hoe verdomd moeilijk het is om breezer te typen op een mobiel trouwens.
Wij doen wel bazenstudies dan. Zowel psychologie als FW hebben 75% chicksquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
was ik eig wel van plansamen op kamers
![]()
Kloptquote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij doen wel bazenstudies dan. Zowel psychologie als FW hebben 75% chicks.
Je woont toch niet in Wezepquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Nederland betaal je voor een retourtje van mijn dorp naar de dichtstbijzijnde stad vier euro. Die reis duurt twee minuten..
Dankjequote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nou vooruit, een klein beetje dan.
Bij mij 2,50.. voor 5-10min heen en terugquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Nederland betaal je voor een retourtje van mijn dorp naar de dichtstbijzijnde stad vier euro. Die reis duurt twee minuten..
Naast Zwolle aan de andere kant van de IJssel, dat is dus de IJssel over en kost ook iets van vier euroquote:
Inderdaad. Meeloopdag was al genietenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En nog eens 5% gay natuurlijk.
80/20 = 4 meisjes pp
In welke provincie woon jij?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Bij mij 2,50.. voor 5-10min heen en terug.
Oh oké. Nouja, daar dus niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Naast Zwolle aan de andere kant van de IJssel, dat is dus de IJssel over en kost ook iets van vier euro.
Meteen naar Groningen gaanquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar wat moet ik nou in de winter doen als de NS weer faalt en er geen treinen rijden![]()
Kom ik nooit op school
Vraag je je ouders je te brengenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar wat moet ik nou in de winter doen als de NS weer faalt en er geen treinen rijden![]()
Kom ik nooit op school
Dagje thuis blijven.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Kom ik nooit op school
Wajoooo, meisje ik ben boooooooooosquote:
Ik les dan pas in die tijd, dan ben ik 17 ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Vraag je je ouders je te brengen. Of je rijdt zelf..
quote:
egg well omggg meisjeeeee uhuhhhhquote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Wajoooo, meisje ik ben boooooooooos![]()
.
Geen money gespaard voor op kamers + ik ga naar Lowlands waar ik ook nog geen geld voor hebquote:
Hepatitis A/B?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in tien jaar ofzo weer een prik halen.
Hoi Femkequote:
A. B heb ik nog (de vaccinatiequote:
Vast wel want Groningen is baas, maar da's wel jammerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen money gespaard voor op kamers + ik ga naar Lowlands waar ik ook nog geen geld voor heb+ ik weet niet of daar HBO TP is.
ommig wtf mang ooo emm geequote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
egg well omggg meisjeeeee uhuhhhh
uiteindelijk komt het goed swa, jeweetquote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast wel want Groningen is baas, maar da's wel jammer.
Zo en zo. Zit er toch nog wel zes jaar ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
uiteindelijk komt het goed swa, jeweet
Is dat medicijnen ofwut? Wat wil je uiteindelijk gaan doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo en zo. Zit er toch nog wel zes jaar ofzo.
Misschien ;$quote:
Daar gaat het om inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Hepatitis krijg je ook gewoon van besmet voedsel hoor..
Farmacie duurt wel zes jaar. FW vijf jaar, maar vast wel een jaar vertraging enzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is dat medicijnen ofwut? Wat wil je uiteindelijk gaan doen?
Ligt aan die zaak.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
Nog geen reactie van kijkshop
Hoe lang zit er in het algemeen tussen sollicitatie en dat ze contact opnemen?
Klinkt flex. Gaan we samenwerken jwt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Farmacie duurt wel zes jaar. FW vijf jaar, maar vast wel een jaar vertraging enzo.
Wil uiteindelijk in het onderzoek van medicijnen (of voedels, drugs etc. kan ook) terecht komen
.
Een weekje.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
Nog geen reactie van kijkshop
Hoe lang zit er in het algemeen tussen sollicitatie en dat ze contact opnemen?
Wat is dezequote:Op maandag 30 mei 2011 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander, zullen we ons aanmelden voor deze fanclub???![]()
![]()
Goed planquote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Klinkt flex. Gaan we samenwerken jwt.
Monica Bing.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Monica, ik kijk naar jou, en jij kijkt naar mij.
Oh, was de rest van de gangbang er maar niet bij.
Top! Ja altijd, gr grquote:
Gewoon ergens inbreken en alles verkopen op marktplaats!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb geen zin om zo lang te wachten, ik heb geen zak te doen nu
Je mag verslagen voor mij schrijven.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb geen zin om zo lang te wachten, ik heb geen zak te doen nu
Wacht. Een fanclub van een pornoactricequote:
Geniaal xDquote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Wacht. Een fanclub van een pornoactrice? Geil
.
L.I.F.E G.O.E.S O.Nquote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben verliefd op de zanger van Noah and the Whale. Prrr.
Nog steeds niet The Shins geluisterdquote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Monica Sweetheart, echte naam Monika Listopadová (Beroun, 23 juni 1981), is een Tsjechische pornoactrice. Ze maakte haar debuut toen ze achttien was. Tot op heden heeft ze in meer dan 250 films meegespeeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ging haar Googelen. Ik las net op tijd wie ze was, toen ik op afbeeldingen wilde klikken.
Ik heb expres wel doorgeklikt naar afbeeldingen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ging haar Googelen. Ik las net op tijd wie ze was, toen ik op afbeeldingen wilde klikken.
Ik ben verliefd op Noureen DeWulfquote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze waren zo goehoeehoeeoeeed live omgggg, so sexy alles ookquote:
Ooit, ooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog steeds niet The Shins geluisterd
Ken ik nietquote:
Je mist wat juffrouw.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren zo goehoeehoeeoeeed live omgggg, so sexy alles ook
[..]
Ooit, ooit.
[..]
Ken ik niet
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
Psssssst. Pssst, Klinkerbotsing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK YEAH.
Gisteren 500 days of summer gekeken met Jan![]()
![]()
![]()
SPOILER: Voor de meisjes onder ons.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk, dat blijft ook een leuke film nadat je hem een paar keer heb gekeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]FUCK YEAH.
Gisteren 500 days of summer gekeken met Jan![]()
![]()
Als watquote:
Nu welquote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren zo goehoeehoeeoeeed live omgggg, so sexy alles ook
[..]
Ooit, ooit.
[..]
Ken ik niet
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk, dat blijft ook een leuke film nadat je hem een paar keer heb gekeken.
Nog ééntje.Jammer dat hij een wijf van 30 jaar ouder ofzo heeft, jammer jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whihi bambie oogjes allusssquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeh.SPOILER: Voor de meisjes onder ons.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga de links even opslaan. Bedankt Klinker..quote:Op maandag 30 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn 'fapsites' ja tog. Whihihiji.
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat hij een wijf van 30 jaar ouder ofzo heeft, jammer jammer.
[..]
Whihi bambie oogjes allusss
Heb je niet genoeg aan Janquote:Op maandag 30 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn 'fapsites' ja tog. Whihihiji.
Auwquote:Op maandag 30 mei 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
toch altijd weer verbazingwekkend hoe goed een broodmes door je nagel geen snijdt
Whihi geen dankquote:Op maandag 30 mei 2011 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga de links even opslaan. Bedankt Klinker..
quote:
Jawel hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |