Faka smaquote:
Je krijgt wel 40% korting alles.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja behalve 's weekends. Donders chill lijkt mij dat. Afzetter is de NS trouwens, prijzen slaan echt nergens op
.
quote:
Ja da's wel beter. Maar profiteer daar meestal al wel van want vrienden met OV-jaarkaart/studentenkaart.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Faka sma
[..]
Je krijgt wel 40% korting alles.
Netjes netjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja da's wel beter. Maar profiteer daar meestal al wel van want vrienden met OV-jaarkaart/studentenkaart.
Ik ga wel naar Groningenquote:
Met goede muziek is dat goed te doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Groningen. 10 miljoen uur met de trein is dat joh
Mja, reis ook niet ontzettend veel met de trein. Alleen naar feesten enzoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Netjes netjes.
Ik reisde eigenlijk helemaal niet zo vaakMaar laatste tijd wel yaaay.
Ajaquote:
we meeten wel in utrecht swa. camping jeweetzellufquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Groningen. 10 miljoen uur met de trein is dat joh
Chill chill, waar ga jij doen dan? En waarquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
we meeten wel in utrecht swa. camping jeweetzelluf
Heb 't opgezochtquote:
Huh, wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill chill, waar ga jij doen dan? En waar?
Ik ben nog maar 3 keer alleen alleen met de trein geweest . Dat was spannend, alle drie de keren.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, reis ook niet ontzettend veel met de trein. Alleen naar feesten enzo.
Da's wel straatquote:
Correctie: wat ga jij doen en waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |