Maakt niet uitquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Daar heb ik mn jurkjes ook niet op hoor.
EZELLquote:
Nee. Ik zag deze vent:quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
EZELL? Ben jij Klinkie tegengekomen
?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er leven zoveel mensen op de wereld .. hoe moeten wij nou weten wie jij bent tegengekomenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, jullie mogen het raden. Alleen bakken jullie er niets van.
Zie hierboven.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Er leven zoveel mensen op de wereld .. hoe moeten wij nou weten wie jij bent tegengekomen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
EZELL? Ben jij Klinkie tegengekomen
?!
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik zag deze vent:WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Liegenaarquote:
Sorryquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jonguuuuuuuh. Dat is f*cking Big Bird, niet Pino.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAD HAD HAD JIJ EEN DATE MET PINO?!?!?!
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jonguuuuuuuh. Dat is f*cking Big Bird, niet Pino.
Om een paar posts te besparen.quote:
Ja daarom was het ook plausibelquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Sorry, maar het had zo gekund. Amsterdam is mijn hometown jwaits.
Ik ben beschikbaar tot september op een paar weekjes naquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij daar dan daten?
Stond die op de Dam of liep die ergens gewoon in Amsterdam rondquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Ezell het volgende:
Ik vond het trouwens wel geweldig om Big Bird tegen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |