Het vmbo is ook doorgestreept.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het over de OP waar Havo is doorgestreept mang.
Ja, best wel spannend zo af en toe. Zeker als je ze laat smeken om de Keltische god Samuel. Dan, hun tedere spirituele plekjes betastend om in contact te komen met hogere sferen, komt er zo'n krachtige kreun: Samuel, Sáaaamuel..quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, best wel spannend zo af en toe. Zeker als je ze laat smeken om de Keltische god Samuel. Dan, hun tedere spirituele plekjes betastend om in contact te komen met hogere sferen, komt er zo'n krachtige kreun: Samuel, Sáaaamuel..
Jij hebt binnenkort weer wat uit te leggen aan je klasgenoten.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, best wel spannend zo af en toe. Zeker als je ze laat smeken om de Keltische god Samuel. Dan, hun tedere spirituele plekjes betastend om in contact te komen met hogere sferen, komt er zo'n krachtige kreun: Samuel, Sáaaamuel..
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort weer wat uit te leggen aan je klasgenoten.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb zoveel leuke jurkjes gekocht voor uitgaan.
Geloof ik niet. Picsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb zoveel leuke jurkjes gekocht voor uitgaan.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort weer wat uit te leggen aan je klasgenoten.
Zo en zoquote:
Ik wil daar ook werkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |