Ik zal niks zeggenquote:
JE WEET DAT DAT NIET MAG HEquote:
Examens zijn voorbij, mag hetquote:
Vooruit, niets tegen Motorbloempje zeggenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste en laatste keer. Dan mag het toch wel?
wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Vooruit, niets tegen Motorbloempje zeggen![]()
Niks! Enne.. ja! Eindelijk weer rust!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat?
aan het genieten van jullie vrijheid?
Lekker werken bedoel je. Centjes verdienen!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat?
Materiaal voor een mop.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Lekker werken bedoel je. Centjes verdienen!
Of zoals dat jochie heel bijdehand deed aan de kassa tegen dat omaatje achter hem.
Zijn geen centjes, is een briefje
niets mis met werken!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Lekker werken bedoel je. Centjes verdienen!
Of zoals dat jochie heel bijdehand deed aan de kassa tegen dat omaatje achter hem.
Zijn geen centjes, is een briefje
o noes, panics!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Ohjee ik was zo druk in gesprek op msndat ik SC vergat
.
'Nee, dat zijn geen centjes. Dat is een briefje'. Dat klinkt als iets wat je kan tegenkomen in een mop.quote:
Oeh, hoe zou je dat nou toch weten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dag jongen.Ik ben paranormaal begaafd. Heb jij vandaag... iets blauws aan?
Je hebt een UIquote:Op maandag 30 mei 2011 21:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Ohjee ik was zo druk in gesprek op msndat ik SC vergat
.
Ja, klopt.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oeh, hoe zou je dat nou toch weten.Jij hebt iets zwarts aan?
Ehh...niets!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat?
Jaaaquote:
Nee?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, klopt.Werk jij ook bij AstroTV trouwens?
Ken je AstroTV nietquote:
O, daar kun je terecht als medium en andere spirituele functies. Ik werk bijvoorbeeld weleens bij de afdeling Numerologie, terwijl ik soms ook wel een tiengeheimenkaart trek voor een wanhopige huisvrouw.quote:
Aah toffe gozer ook die Flitsiequote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jaaaeerst lukte het me niet om een plaatje goed te verkleinen enzo maar flitskikker heeft geholpen
.
Ruilen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ehh...niets!
Zeker, iets te veel vrijheid lijkt het soms wel
Dus? Dan heb jij toch ook al vakantie??quote:
Dat klinkt nogal kinky.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, daar kun je terecht als medium en andere spirituele functies. Ik werk bijvoorbeeld weleens bij de afdeling Numerologie, terwijl ik soms ook wel een tiengeheimenkaart trek voor een wanhopige huisvrouw.
Is het zeker. Je kunt die bellers alles laten doen. Ik hoef alleen maar te vertellen waar de spirituele plekjes zitten.quote:
Neequote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ruilen?
[..]
Dus? Dan heb jij toch ook al vakantie??
Weer bezig met de studiequote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
hm, volgens mij moet ik zo maar 's achter de laptop vandaan
Ik heb het over de OP waar Havo is doorgestreept mang.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ruilen?
[..]
Dus? Dan heb jij toch ook al vakantie??
oehwwquote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is het zeker. Je kunt die bellers alles laten doen. Ik hoef alleen maar te vertellen waar de spirituele plekjes zitten.
Het vmbo is ook doorgestreept.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het over de OP waar Havo is doorgestreept mang.
Ja, best wel spannend zo af en toe. Zeker als je ze laat smeken om de Keltische god Samuel. Dan, hun tedere spirituele plekjes betastend om in contact te komen met hogere sferen, komt er zo'n krachtige kreun: Samuel, Sáaaamuel..quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, best wel spannend zo af en toe. Zeker als je ze laat smeken om de Keltische god Samuel. Dan, hun tedere spirituele plekjes betastend om in contact te komen met hogere sferen, komt er zo'n krachtige kreun: Samuel, Sáaaamuel..
Jij hebt binnenkort weer wat uit te leggen aan je klasgenoten.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, best wel spannend zo af en toe. Zeker als je ze laat smeken om de Keltische god Samuel. Dan, hun tedere spirituele plekjes betastend om in contact te komen met hogere sferen, komt er zo'n krachtige kreun: Samuel, Sáaaamuel..
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort weer wat uit te leggen aan je klasgenoten.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb zoveel leuke jurkjes gekocht voor uitgaan.
Geloof ik niet. Picsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb zoveel leuke jurkjes gekocht voor uitgaan.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort weer wat uit te leggen aan je klasgenoten.
Zo en zoquote:
Ik wil daar ook werkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |