JAAA MAN ECHT GIGANTISCHE FAAAALquote:
En het heet Etsu.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
SANDER, HEB JE NOG GELEZEN WAT IK ZEI
Het is een Seat en het is blauw
Al die verschillende jurkjes aantrekken? Dat mag je ook wel laten zitten hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wel niet hoeveel werk dat is.
foto maken, foto in usb ding douwen, rechterklik op foto, 1x klik op upload, en keer link kopiëren.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wel niet hoeveel werk dat is.
Aah koelquote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
SANDER, HEB JE NOG GELEZEN WAT IK ZEI
Het is een Seat en het is blauw
Boeken?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah koel. Hoe ging het boeken vandaag dan
?!
Toch geen FOK!ker hèquote:
Nee camera zoeken en de foto's op mn computer zetten is al zoveel werkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Al die verschillende jurkjes aantrekken? Dat mag je ook wel laten zitten hoor.
Ja keihard boekenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeken?
Nou, ik heb stap 1 succesvol gehaaldLinkse bochten gaan heel goed, rechts ietsje minder, maar word er wel beter in. Rotondes kan ik ook. En volgende keer gaan we gassen
Ja zoveel werk is datquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee camera zoeken en de foto's op mn computer zetten is al zoveel werken dan nog zo'n link maken pfffff
.
Daar heb ik mn jurkjes ook niet op hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja zoveel werk is dat.
Hyves/Facebook geven is makkelijker inderdaad.
Maakte je een grapje?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Ezell het volgende:
Jullie zijn echt niet goed in dit spelletje.
Echt waarquote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezell en ik hadden een meet in Amsterdam yo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |