Waren ze wel aardig die conducteursquote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 3 keer alleen alleen met de trein geweest . Dat was spannend, alle drie de keren.
Wow. Dit is wel heel erg directquote:
Zo en zoquote:
Ik vind het juist irritant als ze kaartjes gaan controleren. Ik heb nooit zin om mijn portemonnee te zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik voel me altijd genaaid als ik een kaartje heb gekocht en er komt geen conducteur!
Eerste keer geen controle, wel een enge hijgerd in de trein. Toen ging ik voor het eerst alleen naar Den Haagquote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Waren ze wel aardig die conducteurs? En geen last gehad van enge mensen die naast je gingen zitten
?
Mannen zijn toch ook direct?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerste keer geen controle, wel een enge hijgerd in de trein. Toen ging ik voor het eerst alleen naar Den HaagTweede keer kwam er een toffe jongen naast me zitten, beetje oogcontact. Toen ging ik naar Utrecht, een FOK!ker meeten
En daar was wel controle, leuke man was dat ja.
En derde keer was gisteren, naar Utrecht waar Jan me ophaalde.![]()
![]()
![]()
[..]
Mannen zijn toch ook direct?
Wat een homoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen Big Bird heeft mijn geen woordjes in Sesamstraattaal geleerd.
Ooh, dat valt nog wel mee danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerste keer geen controle, wel een enge hijgerd in de trein. Toen ging ik voor het eerst alleen naar Den HaagTweede keer kwam er een toffe jongen naast me zitten, beetje oogcontact. Toen ging ik naar Utrecht, een FOK!ker meeten
En daar was wel controle, leuke man was dat ja.
En derde keer was gisteren, naar Utrecht waar Jan me ophaalde.![]()
![]()
![]()
[..]
Mannen zijn toch ook direct?
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Typisch Big Bird. Stom geel ding. Het is net een kuiken.
Sry.quote:
Zeker wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dat valt nog wel mee dan. Op die hijgerd na
.
Dat valt wel mee hoor(stiekem wel
).
Farmaceutische Wetenschappen aan de RUG dusquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander, wat en waar ga jij studeren dannnnnn?
Ik ben te gierig om nog een treinkaartje naar Amsterdam te kopen. Volgende week dan maar, want dan ga ik daarheen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Ik zou teruggaan morgen en hem een klap verkopen!
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben te gierig om nog een treinkaartje naar Amsterdam te kopen. Volgende week dan maar.
;$ Wanneer precies?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben te gierig om nog een treinkaartje naar Amsterdam te kopen. Volgende week dan maar.
Ja, anders kan ik geen gangster psycholoog worden jeweet, moet mijn eigen show later hebben enzo, dr. Jordy, maar wss ga ik op een universiteit in het noorden studerenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Farmaceutische Wetenschappen aan de RUG dus.
Jij wilt doorstromen naar WO psychologie ofzo?
Zo'n retourtje voor mij is wel 35 euro. NSquote:
Dat is alleen Groningenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik geen gangster psycholoog worden jeweet, moet mijn eigen show later hebben enzo, dr. Jordy, maar wss ga ik op een universiteit in het noorden studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |