Lobi terugquote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry.
[..]
Zeker wel.![]()
Goede tijden in de trein.
Groningenquote:
Arme jijquote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo'n retourtje voor mij is wel 35 euro. NS.
In Italië betaal je net de helft: ¤3,50 voor 60km.
Ooh dat is wel een extreem koelen planquote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik geen gangster psycholoog worden jeweet, moet mijn eigen show later hebben enzo, dr. Jordy, maar wss ga ik op een universiteit in het noorden studeren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medelijdenquote:
was ik eig wel van planquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een extreem koelen plan. Kom naar Groningen jeweet
, gaan we daar gangster zijn
Jaaa hihihiquote:
In Nederland betaal je voor een retourtje van mijn dorp naar de dichtstbijzijnde stad vier euro. Die reis duurt twee minuten..quote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo'n retourtje voor mij is wel 35 euro. NS.
In Italië betaal je net de helft: ¤3,50 voor 60km.
Hmm, ja autocorrectquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaaa hihihi.
Weet je hoe verdomd moeilijk het is om breezer te typen op een mobiel trouwens.
Wij doen wel bazenstudies dan. Zowel psychologie als FW hebben 75% chicksquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
was ik eig wel van plansamen op kamers
![]()
Kloptquote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij doen wel bazenstudies dan. Zowel psychologie als FW hebben 75% chicks.
Je woont toch niet in Wezepquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Nederland betaal je voor een retourtje van mijn dorp naar de dichtstbijzijnde stad vier euro. Die reis duurt twee minuten..
Dankjequote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nou vooruit, een klein beetje dan.
Bij mij 2,50.. voor 5-10min heen en terugquote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Nederland betaal je voor een retourtje van mijn dorp naar de dichtstbijzijnde stad vier euro. Die reis duurt twee minuten..
Naast Zwolle aan de andere kant van de IJssel, dat is dus de IJssel over en kost ook iets van vier euroquote:
Inderdaad. Meeloopdag was al genietenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En nog eens 5% gay natuurlijk.
80/20 = 4 meisjes pp
In welke provincie woon jij?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Bij mij 2,50.. voor 5-10min heen en terug.
Oh oké. Nouja, daar dus niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Naast Zwolle aan de andere kant van de IJssel, dat is dus de IJssel over en kost ook iets van vier euro.
Meteen naar Groningen gaanquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar wat moet ik nou in de winter doen als de NS weer faalt en er geen treinen rijden![]()
Kom ik nooit op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |