Vraag je je ouders je te brengenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar wat moet ik nou in de winter doen als de NS weer faalt en er geen treinen rijden![]()
Kom ik nooit op school
Dagje thuis blijven.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar wat moet ik nou in de winter doen als de NS weer faalt en er geen treinen rijden![]()
Kom ik nooit op school
Wajoooo, meisje ik ben boooooooooosquote:
Ik les dan pas in die tijd, dan ben ik 17 ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Vraag je je ouders je te brengen. Of je rijdt zelf..
quote:
egg well omggg meisjeeeee uhuhhhhquote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Wajoooo, meisje ik ben boooooooooos![]()
.
Geen money gespaard voor op kamers + ik ga naar Lowlands waar ik ook nog geen geld voor hebquote:
Hepatitis A/B?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in tien jaar ofzo weer een prik halen.
Hoi Femkequote:
A. B heb ik nog (de vaccinatiequote:
Vast wel want Groningen is baas, maar da's wel jammerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen money gespaard voor op kamers + ik ga naar Lowlands waar ik ook nog geen geld voor heb+ ik weet niet of daar HBO TP is.
ommig wtf mang ooo emm geequote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
egg well omggg meisjeeeee uhuhhhh
uiteindelijk komt het goed swa, jeweetquote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast wel want Groningen is baas, maar da's wel jammer.
Zo en zo. Zit er toch nog wel zes jaar ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
uiteindelijk komt het goed swa, jeweet
Is dat medicijnen ofwut? Wat wil je uiteindelijk gaan doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo en zo. Zit er toch nog wel zes jaar ofzo.
Misschien ;$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |