Hot damnquote:
quote:
Ow, ow, ow. Toch niet weer fake gameplay footage hoop ik hequote:
Die jaloeziequote:
Dan verwacht ik wel dat je op de foto gaat met Translator Guy!quote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef koei het volgende:
[..]
Die jaloezieJe mag na de E3 wel een keer komen eten, krijg je de minimaal 2,5 uur durende slideshow met alle foto's te zien
ONE MILLRION TWRROOOOPPS WOOOOOOOOOOOAAW !!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef Gamer_V het volgende:
Zin in die conferenties
XXX YYY XXX YYY YOU WILL BE SUCKED
Die gastquote:Op maandag 30 mei 2011 10:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
ONE MILLRION TWRROOOOPPS WOOOOOOOOOOOAAW !!
![]()
![]()
![]()
Wat een mafkeesquote:Op maandag 30 mei 2011 10:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
ONE MILLRION TWRROOOOPPS WOOOOOOOOOOOAAW !!
![]()
![]()
![]()
Of daarna, of daarna, of daarna.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:31 schreef Misan het volgende:
is de store al open eigenlijk of wordt het morgen?
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef Stuurver het volgende:
De store is een mythe.
Niemand heeft hard bewijs dat de store ooit open was
Waar wedden we om?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef Stuurver het volgende:
De store is een mythe.
Niemand heeft hard bewijs dat de store ooit open was
Ze hebben officieel laten weten dat er morgen onderhoud is, maar dat ze nog niet officieel weten of de store dan weer online komt.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:31 schreef Misan het volgende:
is de store al open eigenlijk of wordt het morgen?
Holy fucking shit, what did I just seequote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef Gamer_V het volgende:
Zin in die conferenties
XXX YYY XXX YYY YOU WILL BE SUCKED
quote:LulzSec, which has previously taken responsibility for hacking Sony BMG’s Japanese website, has promised more attacks against Sony soon. “Phase 1 will begin within the next day,” the LulzSec twitter feed read just before announcing the PBS hack, following up on its warning from Friday: “We’re working on another Sony operation…it’s the beginning of the end for Sony.”
Gofferdomme wat een kutkneuzen. Gegen die mauer als je het mij vraagt...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef FinalD87 het volgende:
http://blogs.forbes.com/a(...)ical-wikileaks-show/
[..]
The beginning of the endquote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef FinalD87 het volgende:
http://blogs.forbes.com/a(...)ical-wikileaks-show/
[..]
Het betekent voor mij dat ik me 2 uur in de auto met andere dingen moet vermaken dan mijn pspgo die inmiddels al weken ligt te verstoffen als ik woensdag naar de efteling ga. Ik ging er wel een beetje vanuit dat ze zich aan hun belofte hielden en ik mijn spelletjes gewoon kan downloaden voor ik in de auto stap...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Als morgen die store nog niet online is, krijgen we dan 3 games? Ze hebben zichzelf een ultimatum gesteld. Volgens de advocatuur geldt dat als een gentlemans agreement. Als ze die niet nakomen mag je een schadevergoeding vragen voor alle uren ontspanning die je hebt moeten missen doordat je je aangeschafte games niet kon activeren. Daardoor liep je stresslevel dusdanig hoog op dat... vul de rest maar zelf in.
Voor z'n PSPgo is het wel helemaal zuur ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het betekent voor mij dat ik me 2 uur in de auto met andere dingen moet vermaken dan mijn pspgo die inmiddels al weken ligt te verstoffen als ik woensdag naar de efteling ga. Ik ging er wel een beetje vanuit dat ze zich aan hun belofte hielden en ik mijn spelletjes gewoon kan downloaden voor ik in de auto stap...
Die was een tijdje geleden voor een paar stuivers te koop bij de FRS omdat ze er van af moesten, en dan was die actie van die gratis games ook nog geldig geloof ik....quote:
psp3000 kost ook geen drol meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die was een tijdje geleden voor een paar stuivers te koop bij de FRS omdat ze er van af moesten, en dan was die actie van die gratis games ook nog geldig geloof ik....
... dus tja, dan kan ik het me wel voorstellen dat mensen alsnog zo'n ding kopen...
... al hou ik het zelf liever bij de normale PSP...
Laten we dan maar uitgaan van eind juni, als het eerder online komt is het meegenomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:03 schreef -Dries- het volgende:
'Eind deze week' dus. Is dat dan vrijdag of zondag? En trouwens, is dat welcome back pakket meteen beschikbaar? Ik wil inFamous...
Het is een overeenkomst, geen contract, ergo kan je er niks tegen doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Als morgen die store nog niet online is, krijgen we dan 3 games? Ze hebben zichzelf een ultimatum gesteld. Volgens de advocatuur geldt dat als een gentlemans agreement. Als ze die niet nakomen mag je een schadevergoeding vragen voor alle uren ontspanning die je hebt moeten missen doordat je je aangeschafte games niet kon activeren. Daardoor liep je stresslevel dusdanig hoog op dat... vul de rest maar zelf in.
Dacht toch echt dat ik eerder 24 mei had gehoord..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben nooit een datum genoemd ook. Enkel ´we hopen einde mei´. Daar heb je niets aan.
Geruchten. Sony zelf noemt geen data. Ze zijn niet gek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat ik eerder 24 mei had gehoord..
Dan mogen ze wel weer eens met een persverklaring komen waarom de PSN + accounts 20 mei al wel verlengd zijn en we er toch nog steeds geen gebruik van kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben nooit een datum genoemd ook. Enkel ´we hopen einde mei´. Daar heb je niets aan.
Heb er een als collector's item gekocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:04 schreef delano.888 het volgende:
Wie koopt er dan ook een pspgomet een psp3000 kan je hetzelfde en meer.. En hij is minder fugly
quote:SONY AND SONY COMPUTER ENTERTAINMENT ANNOUNCE FULL RESTORATION OF PLAYSTATION®NETWORK SERVICES
Full PlayStation®Network Services Restored; Music Unlimited Powered by Qriocity™ to Become Available on PlayStation®3, PSP® (PlayStation®Portable), VAIO and other PCs
Tokyo, May 31, 2011 - Sony Corporation and Sony Computer Entertainment (SCE) announced today that Sony Network Entertainment International (SNEI, the company) will fully restore all PlayStation®Network services in the Americas, Europe/PAL territories and Asia, excluding Japan, Hong Kong, and South Korea by the end of this week. The company will also resume Music Unlimited powered by Qriocity™ for PlayStation®3 (PS3®), PSP® (PlayStation®Portable), VAIO and other PCs. Details for Japan, Hong Kong, and South Korea as well as the remaining services on Qriocity will be announced as they become available.
The company implemented considerable security enhancements to the network infrastructure, as well as conducted testing of the payment process and commerce functions. The first phase of PlayStation Network and Qriocity restoration began on May 15 in the Americas and Europe/PAL territories, followed by Japan and Asian countries and regions on May 28, when the company brought partial services back online. With this partial restoration users were able to access to some of the services such as online game play, account management, friend lists and chat functionality were restored. The full restoration of PlayStation Network as well as part of services to become available on Qriocity will include:
• Full functionality on PlayStation®Store
• In-game commerce
• Ability to redeem vouchers and codes
• Full functionality on Music Unlimited powered by Qriocity for PS3, PSP, VAIO and other PCs
• Full functionality on Media Go
Customers can now purchase and download games and video content from the PlayStation®Store on PS3 or PSP. In addition, consumers will have full access to Music Unlimited powered by Qriocity through PS3, PSP, VAIO and other PC’s. Service restoration of Video on Demand powered by Qriocity™ and Music Unlimited powered by Qriocity for a variety of network-enabled Sony devices will be announced later.
“We have been conducting additional testing and further security verification of our commerce functions in order to bring the PlayStation Network completely back online so that our fans can again enjoy the first class entertainment experience they have come to love,” said Kazuo Hirai, Executive Deputy President, Sony Corporation. “We appreciate the patience and support shown during this time.”
The company will be offering customers a “Welcome Back” package of services and premium content to all registered PlayStation Network* and Qriocity account services. The details of this program will continue to be detailed regionally.
Ze hebben je een maand beloofd aan PSN+ en je hebt een kwartaal gekregen dus ik zie het probleem niet zo. Verder hebben ze alleen gezegd dat ze hopen het eind deze maand allemaal weer online te hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel weer eens met een persverklaring komen waarom de PSN + accounts 20 mei al wel verlengd zijn en we er toch nog steeds geen gebruik van kunnen maken.
Het ontbreken van communicatie stoort mij nogal. Maar ze hebben het natuurlijk te druk met de E3, alhoewel ik zou verwachten dat er toch verschillende teams zijn waarbij het team van PSN+ toch nog wel eens wat informatie had kunnen geven.
Sterker nog als ik op mijn werk een levertijd moet afgeven dan moet deze wel redelijk betrouwbaar zijn, ik kan me zelfs voorstellen dat toeleveranciers aan sony aan strakke deadlines moeten voldoen, maar hun eigen PSN + weer in de lucht brengen daar durven ze geen levertijd van af te geven.
Bij planning op mijn werk zeggen we altijd dat hopen op de WC gelegd worden, maar planningen ergens op gefundeerd moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben je een maand beloofd aan PSN+ en je hebt een kwartaal gekregen dus ik zie het probleem niet zo. Verder hebben ze alleen gezegd dat ze hopen het eind deze maand allemaal weer online te hebben.
Ik wil mijn gratis Yakuza 4 DLC content die bij de game zit middels een code...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Moro het volgende:
Ik zie de bui al hangen iedereen wil die gratis spellen dadelijk gelijk hebben dus de hele zooi gelijk weer down.
Ik wil allen maar Arrival voor ME2 hebben en m'n LA Noire DLC
Same, ik vond de downtime vervelend enzo, maar kon er best mee leven, dat ze de deadlines die ze vervolgens voor zichzelf zetten en publiekelijk aankondigen (31 mei alles weer functioneel) niet halen vind ik echter echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:23 schreef Waffle het volgende:
En ik mijn 10 gratis PSP Go spellenKan dat ding nog steeds niet gebruiken, al meer dan een maand lang niet..
Ik heb hem bij de intertoys gekocht voor 100 euro (miste de frs actie net) met die gratis 10 games erbij. En aangezien ik er waarschijnlijk niet heel vaak op ga gamen heb ik aan die 10 games voorlopig genoeg, dus dan is het voor 100 euro een mooie deal imo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:04 schreef delano.888 het volgende:
Wie koopt er dan ook een pspgomet een psp3000 kan je hetzelfde en meer.. En hij is minder fugly
Hoezo? Omdat ze anders een kast voor je verjaardag geven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Heb Atelier Rorona net binnengekregen.
Ik moet het spel gewoon verbergen voor mijn ouders
Ja, de disc art is ook niet al te mannelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze anders een kast voor je verjaardag geven?
Klopt;quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:51 schreef Misan het volgende:
gepland onderhoud gaat niet door lees ik net http://www.facebook.com/PlayStationNL/posts/232225903461363
Ze hebben, dacht ik, niks beloofd maar streefden het.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef delano.888 het volgende:
Ik dacht toch echt dat sony had bevestigd dat het zeker deze maand (mei dus) nog gefixt zou worden.. Nou hoeveel uur hebben ze nog? Meld dan gewoon niks, echt stom..
Pfffftquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Heb Atelier Rorona net binnengekregen.
Ik moet het spel gewoon verbergen voor mijn ouders
Is het trouwens een moeilijk om in het spel te komen of valt het wel mee? Ziet er vrij ingewikkeld uitquote:
Wow, zieke trailerquote:
Supervetquote:
Countries: AE, AU, GB, IE, NZquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)k-maintenance-today/
Fijn, werd er gewoon afgekickt. Kneuzen kondigen het ook 5 minuten van te voren aan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Stuurver het volgende:
Ga zo beginnen met Atelier Rorona, ben benieuwd.
Het is best een leuk spel en het heeft nog humor ook. Waarom konden ze niet de Amerikaanse boxart overnemen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Stuurver het volgende:
Ga zo beginnen met Atelier Rorona, ben benieuwd.
Amerikaanse boxart overnemen? Dan ben je echt één van de weinige op deze aardkloot die de Amerikaanse versie beter vindt dan de Europese of Japansequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Het is best een leuk spel en het heeft nog humor ook. Waarom konden ze niet de Amerikaanse boxart overnemen?![]()
Ja nu is de store wat overbelast maar je moet gewoon doordrukken en je komt er welquote:
Nou ik zeg download en dan doet ie dat 3 min en dan knalt ie er weer uit en alles weg...quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:10 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja nu is de store wat overbelast maar je moet gewoon doordrukken en je komt er wel![]()
Heb al de Rockstar pass en Infamous 2 demo binnengehaald
Ik heb nog nooit een ander account gehad dan waar ik nu op zit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:15 schreef Antilurker het volgende:
Dan moet je het wss met het hoofdaccount openen van je PS3. 't eerste account dat gemaakt is dacht ik.
Playstation Plus heb je niet standaard en moet je voor betalenquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:22 schreef aleco99 het volgende:
Waarom heb ik geen playstation plus?? Ik wil burnout paradise downloaden maar het lukt niet...
Dat is nog niet ingevoerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:31 schreef aleco99 het volgende:
Dat kreeg je toch als compensatie, of hoe werkt dat nou?
mijn vermoeden is dat ze de gratis content (dus ook de gratis psn+ accounts) pas later gaan rond delen anders zou het psn netwerk wel eens meteen weer plat kunnen gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:31 schreef aleco99 het volgende:
Dat kreeg je toch als compensatie, of hoe werkt dat nou?
Mja, ik denk dat ze daar wel rekening mee zullen houden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
mijn vermoeden is dat ze de gratis content (dus ook de gratis psn+ accounts) pas later gaan rond delen anders zou het psn netwerk wel eens meteen weer plat kunnen gaan.
Ja, deed ik ook als de mappen saai werden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik heb een DLC van MW2 geinstalleerd, is het mogelijk deze te verwijderen zonder dat ik opgeslagen dingen kwijt ben, en kan ik hem dan ook eventueel weer installeren als ik daar weer zin in zou hebben?
Hoe dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, deed ik ook als de mappen saai werden.
Zo groot is de keuze nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:03 schreef truedestiny het volgende:
Welke games kunnen jullie mij aanraden als ik eenmaal playstation+ heb?
Bij Game > Game Data Utility > Zoek naar een grote bestand van MW2 (uit mijn hoofd 650mb)quote:
CC niet gewijzigd toevallig?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:54 schreef Moro het volgende:
Kan ineens niks meer afrekenen, en LA noire wil ook niet met de store verbinden
Maar heb Arrival nu eindelijk binnen
http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-31-infamous-2-reviewquote:UGC aside, inFamous 2 is a great example of the iterative approach to sequels: it's driven by tweaks, fixes, and subtle refinements, and there's a sense throughout that the series is starting to come into focus. During its best moments, it feels like something we might have been given by the Assassin's Creed team if they'd grown up immersed in the works of Steve Ditko rather than Umberto Eco: a hard-edged pulp adventure where your tools are perfectly matched to your missions. If the original game gave Cole a purpose, this one provides a little personality to go with it.
In other words: onwards and upwards.
ja alleen ben ik nu aan het werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Misan doe je mee met een potje DiRT3 (eindelijk)??
Nee, wat is je PSN dan voeg ik je even toe!quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ja alleen ben ik nu aan het werk
Heb je mij in je PSN-lijst staan?
vechtquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Nee, wat is je PSN dan voeg ik je even toe!
Oke dan ben ik werken. Komt wel een keer, heb net geprobeerd om die code in te lossen maar krijg telkens een error. Hoop voor je dat ie het doet als je thuiskomtquote:
Valt het wel te spelen op controller?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:42 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Nu doet ie het wel! Lekker met dit mooie weer de hele dag binnen om DiRT3 te spelen
quote:PlayStationEU PlayStation Blog EU
by PlayStationNL
Update on the Welcome Back offer content: it is in the final stages of testing and will be available to download very soon.
Speelt heerlijk op een controller! Die choas bij Transporter enzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Valt het wel te spelen op controller?
Wil het liefst even demo spelen ofzo om te kijken maar is er niet toch?
En ik zie helemaal L.A. Noire niet in de store staan net zoals inFamous 2?
Nog nergens dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PlayStationEU PlayStation Blog EU
by PlayStationNL
Update on the Welcome Back offer content: it is in the final stages of testing and will be available to download very soon
Is nog niet online, ze zijn het nog aan het testen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:19 schreef zerokil het volgende:
Bij welke categorie kan je die gratis spellen vinden?
Hij heeft wel een PS3, maar hij speelt voornamelijk met die Move-controller...quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:29 schreef Stuurver het volgende:
Atelier Rorona is echt een goed spel en ik vind de graphics ook prachtig maar ik heb zo'n hekel aan dat tijdslimiet. Je krijgt genoeg tijd maar ik vind het gewoon niet fijn![]()
Denk dat ik m om die reden maar weer verkoop.
Zou Pedo Ad een ps3 op zijn cel hebben?
Ik zag vanochtend toevallig een Tweet voorbij komen dat PSN weer online was, dus hij stond bij mij om kwart over acht al te downloaden als een speer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef Nebo het volgende:
Ik krijg de demo van inFAMOUS niet gedownload, krijg elke keer een error, bij alles overigens
Ja, dat was ook de reden waarom ik het vroeg. Hoe is de game hier ontvangen? Positief? Negatief? Ben benieuwd naar indrukken voordat ik de game zelf probeer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:53 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja aangezien je die gratis kan downloaden als die welcome back actie actief is
Is aan het downloaden nu bij mij, duurt wel 24 minquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef Nebo het volgende:
Ik krijg de demo van inFAMOUS niet gedownload, krijg elke keer een error, bij alles overigens
Positief, is zeker wel een 7-8 waard. Hoewel die side-missiosn wel kunnen vervelenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de reden waarom ik het vroeg. Hoe is de game hier ontvangen? Positief? Negatief? Ben benieuwd naar indrukken voordat ik de game zelf probeer.
bij mij is die al een 1 uur bezig als het niet meer isquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is aan het downloaden nu bij mij, duurt wel 24 min
Ja, Ik snap niet waarom Sony hun games Nederlands gesproken wil hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
inFamous2 is wel leuke demo, maar dat Nederlands
Klein stukje, maar de voice-acting in het Nederlands vond ik eigenlijk dikke prima bij Heavy Rain!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja, Ik snap niet waarom Sony hun games Nederlands gesproken wil hebben![]()
Heeft iemand hier Heavy Rain in het Nederlands gespeeld?
Ik kan mij alleen nog de stem van Carice van Houten herinneren. Die speelde toch die hoer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef LDS het volgende:
[..]
Klein stukje, maar de voice-acting in het Nederlands vond ik eigenlijk dikke prima bij Heavy Rain!
Ik mag toch hopen dat je gewoon engels kunt instellen....quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
inFamous2 is wel leuke demo, maar dat Nederlands
Nee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je gewoon engels kunt instellen....
Ah, bij mij is het gewoon engels....quote:
Ik denk dat wanneer je op je PS3 gewoon engels als taal hebt ingesteld, dat je dan dus automatisch engels krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bij de full version neem ik aan van wel? Wtf..
Persoonlijk vind ik van wel. Maar als je er niet van houdt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik Uncharted 1 en 2 moet kopen.
Hoor veel positieve dingen maar de demo van 1 trok mij niet echt
2 is het sowieso waard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Ehm, ik was er wel flinke tijd mee bezig. Is al wel 1.5 jaar terug maar dan nog, ik heb genoten van die SP samen met de lastige opdrachten en parkoers.quote:
Uncharted 2 is de beste game ooit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Uncharted 1 laatst uitgespeeld en was wel aardig maar vond het niet zo geweldig als sommigen hier...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Een dezer dagen, geduld dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:20 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Is nog niet online, ze zijn het nog aan het testen..
http://twitter.com/PlayStationEU/status/76239891285028864
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo Uncharted is ruk, Uncharted 1 is awesome, 2 is beter, maar minder awesome.
Dan kom je hier niet vaak want Roy herhaalt het graag regelmatigquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.
Sowieso beginnen met deel 1. Geweldig verhaal en gewoon een briljant spel! Heb het zelf in een ruk uitgespeeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Hij zegt dat deel 2 beter is, maar minder awesomequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.
R&C en Wipeout denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Welke 2 spellen gaan jullie eigenlijk kiezen?
Ik infamous en dead nation (gewoon lachen met vrienden op de bank). Iemand ervaring met dead nation?
Infamous en LBP denk ik...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Ik infamous en dead nation (gewoon lachen met vrienden op de bank). Iemand ervaring met dead nation?
Best uitgebreide demo ook! Ik vind de melee-combat nog wel wat tegenvallend. En dat je niet kunt lopen met Cole maar altijd aan het rennen bent is ook irritant!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van inFamous 2 is echt wicked.Op vrijwel ieder front beter dan het eerste deel. Controls functioneren beter en nauwkeuriger, vloeiende gameplay, zieke particle effects, betere presentatie. Laat maar komen.
Twitter:quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef men.mulder het volgende:
Al een release date voor escalation voor ps3?
Ik vernieuw daarna de twitter en zie dat hij nu voor PC beschikbaar is. Zal dus hopelijk ook snel komen voor PS3. Heb jij de vorige gekocht en wat vond je daar van? Ik vond ze, op Discovery na, leuk en speel ze nog graag!quote:DavidVonderhaar David Vonderhaar
Yes. Aware the PSN store is up. No. I can't tell you when Escalation will be released because Activision has not officially announced it.
Ga jij dit topic maar eens beter lezen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey hey help please ik dus op psn maar ik zie nergens die gratis games of psn plus staan.
Hoe werkt dat ?
400.000 verkochte exemplaren in de US in nog geen twee weken tijd. Om van te huilen inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:32 schreef Stuurver het volgende:
LBP2 heeft het wel slecht gedaan. Ik hoorde een week nadat het spel uit was er al bijna niets meer over
Owjaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij zegt dat deel 2 beter is, maar minder awesome
Bedankt, heb inderdaad ook first strike, geweldige map pack, jammer dat de zombie map niet echt 4 players friendly is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Twitter:
[..]
Ik vernieuw daarna de twitter en zie dat hij nu voor PC beschikbaar is. Zal dus hopelijk ook snel komen voor PS3. Heb jij de vorige gekocht en wat vond je daar van? Ik vond ze, op Discovery na, leuk en speel ze nog graag!
Inderdaad, dit word echt een bazenspel! Echt veel beter dan inFamous 1... en het ziet er ook nog 100x beter uit!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van inFamous 2 is echt wicked.Op vrijwel ieder front beter dan het eerste deel. Controls functioneren beter en nauwkeuriger, vloeiende gameplay, zieke particle effects, betere presentatie. Laat maar komen.
Dat waren eigenlijk ook mijn 2 keuzes, maar nu ik vanmiddag die Infamous 2 demo heb gespeeld en daar eigenlijk ook niet heel erg van onder de indruk was, net als destijds met de demo van deel 1, denk ik dat ik misschien toch maar voor Ratchet and Clank ga...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Demo geeft echt een heel slecht beeld van hoe Infamous is. Bij was dat tenminste wel zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat waren eigenlijk ook mijn 2 keuzes, maar nu ik vanmiddag die Infamous 2 demo heb gespeeld en daar eigenlijk ook niet heel erg van onder de indruk was, net als destijds met de demo van deel 1, denk ik dat ik misschien toch maar voor Ratchet and Clank ga...
... is ook wel fijn om zo'n game straks op de HDD te hebben als er eens wat nichtjes langskomen ofzo...
Ik denk dus dat het Dead Nation and Ratchet & Clank wordt... maar misschien toch nog Infamous.
Ik ben ook benieuwd of die gratis downloads per PSN account gaat, of per PS3. Als het per account is, dus USA en Europa account, dan heb je natuurlijk nog wat extra keus...
Mjah, dat kan natuurlijk best, en gezien de lovende reviews en vele fans wil ik dat best geloven, maar goed, als ik zo'n demo speel en ik vind het niet zo fantastisch, dan is die twijfel er natuurlijk wel...quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Demo geeft echt een heel slecht beeld van hoe Infamous is. Bij was dat tenminste wel zo
Net even de demo van inFamous 2 gespeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef timp0e het volgende:
Je kan inFamous straks gratis downloaden.... gewoon doen!1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb
ik heb een FAT zonder YLOD. Draait al een jaar of vier zonder problemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Zijn er hier mensen met een ps3 FAT? Een vriend van me heeft namelijk net een YLOD gekregen, en op internet las ik ook dat er veel mensen na de update een YLOD kregen. Vooral bij de oude versie, mooi kut want dan heb je geen garantie meer.
Lijkt mij sterk. Volgens mij een verzonnen verhaal. Maar goed, het kan natuurlijk wel, maar het is allemaal wel heeeel toevallig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Weer een hackactie, ditmaal is SonyPictures slachtoffer en zijn er een miljoen accounts gehackt?
http://www.redmondpie.com(...)-data-posted-online/
Ze hebben duizenden accountgegevens vrijgegeven en die kloptten. Wel heel vaag ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:51 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Volgens mij een verzonnen verhaal. Maar goed, het kan natuurlijk wel, maar het is allemaal wel heeeel toevallig.
Weet iemand trouwens nog wat de PS3 bij de launch moest kosten?
Schrok ook van die berichten ja, ik heb een 3e generatie 80GB fat, van een jaar voordat de slims uitkwamen geloof ik. Ik ben geen fanatiek gamer, maar als ik dan speel dan ook wel wat uren achter elkaar zoals bij L.A. Noire, Uncharted 2 of RDR. Gelukkig nooit problemen gehad, hij wordt wel warm en fans draaien dan ook flink want ik heb hem nog nooit schoongemaakt en hij is volgens mij best stoffig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Zijn er hier mensen met een ps3 FAT? Een vriend van me heeft namelijk net een YLOD gekregen, en op internet las ik ook dat er veel mensen na de update een YLOD kregen. Vooral bij de oude versie, mooi kut want dan heb je geen garantie meer.
Ik had precies hetzelfde. Die demo van 1 suckt, maar de game is echt episch. Verplichte kost voor elke PS3-bezitter. En Uncharted 2 is nog beter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Ja en ik heb al twee keer een YLOD gekregen. Reken dan niet op Sony, want dan moet je 150 euro betalen om een gaar in elkaar geflanst apparaat terug te krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Inderdaad. Moest wel lachen, dat zo'n woord er in komtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Is dat van die inFamous 2 demo, echt belachelijk was dat
Hoe heb je het gefixed dan? Want zit vaak in party's met hem en alleen spelen is saai.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja en ik heb al twee keer een YLOD gekregen. Reken dan niet op Sony, want dan moet je 150 euro betalen om een gaar in elkaar geflanst apparaat terug te krijgen.
Nog niet (weinig verrassends)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:53 schreef static het volgende:
Waar kun je dat extra spul downloaden n.a.v. die downtime?
Infamous is 7gbquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel ruimte moet ik vrijmaken voor zo'n game? Er past bijna niks meer op m'n 60 gig modelletje.
Ik heb ook 2 accounts! Nou hoef ik niet meer te kiezenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
OMG tof ik heb 4 games kunnen downloaden, had 2 accounts.
hmm, ik heb ook een USA account, kan ik dan ook 2 games downen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
OMG tof ik heb 4 games kunnen downloaden, had 2 accounts.
Jazeker..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hmm, ik heb ook een USA account, kan ik dan ook 2 games downen?
Ik had al infamous, dus neem de andere 4quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:58 schreef S0nic het volgende:
Welke spellen nemen jullie?
Ik neem sowiezo InFamous. Andere weet ik nog niet. Denk R&C
Naar je downloads lijstje gaan, maar volgens mij heb je wel iets fout gedaan..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:59 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar maar hoe kan ik ze nu downloaden? Want hij staat er niet meer bij want ik heb hem al 'aangekocht'.
Ik heb dat ding aangekocht van die games, en toen trad de fout op. En nu staat die niet meer bij de welcome back./.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Naar je downloads lijstje gaan, maar volgens mij heb je wel iets fout gedaan..
check effe blog.eu.playstation.com daar staat volgens mij uit gelegd wat je dan moet doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik heb dat ding aangekocht van die games, en toen trad de fout op. En nu staat die niet meer bij de welcome back./.
Ik heb ook nog een JP account maar weet het email adres en de account naam niet meer, dus dat word lastig ben ik bangquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef rakotto het volgende:
Ik heb een US, EUR en JP account.Ik vraag me af wat ze in JP krijgen.
Zoek gewoon in al jou inboxenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een JP account maar weet het email adres en de account naam niet meer, dus dat word lastig ben ik bang
Het email adres was nepquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zoek gewoon in al jou inboxen![]()
Ik ga trouwens PS+ in een van de laatste paar dagen activeren... Dan heb ik burnout en dante inferno + de games van volgende maand
Dan nog krijg je 30.000 foutmeldingen, maar na veel proberen kom je er wel..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef TheHunterAmin het volgende:
Voor de mensen die niet meer bij de gratis games kunnen komen omdat ze door een foutmelding de store zijn uitgezet, DOE HET VOLGENDE:
1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB
2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List
3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed
4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content”
Mijn uitleg was ook zonder die foutmeldingen gedoe en de mensen die niet meer bij die sectie kan komen, op deze manier kom je weer bij die gratis games, je zegt het zelf alquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan nog krijg je 30.000 foutmeldingen, maar na veel proberen kom je er wel..
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef KneusTeun het volgende:
Dus als je 2 accounts hebt kun je 4 games downloaden? is er iemand die dat al gedaan heeft?
Of de Hitman ooit haar zal krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef wc-eend het volgende:
Hey Jongens en Meisjes,
Ik mag tijdens de E3 een heel kort interview doen met iemand over Hitman Absolution, het vijfde deel in de serie.
Hebben jullie nog een vraag?
Welke content hebben ze eruit geknipt om straks vlak na de release als DLC te verkopen...!?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef wc-eend het volgende:
Hey Jongens en Meisjes,
Ik mag tijdens de E3 een heel kort interview doen met iemand over Hitman Absolution, het vijfde deel in de serie.
Hebben jullie nog een vraag?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef TheHunterAmin het volgende:
Voor de mensen die niet meer bij de gratis games kunnen komen omdat ze door een foutmelding de store zijn uitgezet, DOE HET VOLGENDE:
1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB
2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List
3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed
4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content”
Volgens mij was eu en us hetzelfde en was stardust van duitsland, maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ratchet en Clank zat niet bij de Amerikaanse aanbiedingen toch? Dus dan kan ik die beter op de EU-account downloaden, en inFamous en WipeoutHD op de USA account...
...of is dat Super Stardust echt heel tof???
Thanks, dan zal het geen Super Stardust voor mij wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij was eu en us hetzelfde en was stardust van duitsland, maar weet het niet zeker.
En niet heel tof nee.
Fucking geniaal, dat ik daar niet aan heb gedacht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga trouwens die maand PSN+ eerst nemen op mijn EU-account, en dan over 4 weken, vlak voor de deadline, activeer ik denk ik die USA PSN+.
Daar ben ik dan ook een genie voor natuurlijk...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Fucking geniaal, dat ik daar niet aan heb gedacht.
Beidequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook een genie voor natuurlijk...
BTW, dat Wipeout, is dat beide 'delen', of maar 1 van de 2? Oftewel, zonder de extra banen?
Misschien dat er nu heel veel mensen met hetzelfde bezig zijn!?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef rickyszz het volgende:
Als ik het wachtwoord van m'n broers account wil wijzigen dan moet dat ineens via de PC?
En als er dan een e-mail komt zegt ie: The server is currently down for maintenance.![]()
Ah, oke dan doe ik dat morgen wel evenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat er nu heel veel mensen met hetzelfde bezig zijn!?
http://www.destructoid.com/preview-journey-202052.phtmlquote:About fifteen minutes into my hands-on with thatgamecompany's Journey, I realized that the odd sense of déjà vu I was getting was a feeling I hadn't experienced since I was about seven years old. The Super Nintendo was the very first console I owned, and it opened up whole new worlds I never could have imagined. Games like Super Mario World felt like grand adventures that blew my young mind and left me in such a sense of awe.
I think the same goes for everyone when they first experience a videogame at a young age. Now that I'm older, games rarely, if ever, leave me with similar feelings. That's not to say I don't get immersed or don't have fun with games -- far from it. It's that growing up surrounded by games (and even having multiple jobs to do with gaming) has gotten me used to the basic formula everyone uses. There's a standard for every game, whether it's obvious or not.
Journey, however, made me feel like I was exploring something completely fresh again. You're put into such a big, beautiful world with no direction or understanding of what's going on, yet you're compelled to press forward.
Lukt het ook niet via Accountbeheer -> Transactiebeheer -> Downloadlijst? Na een aantal x proberen zag ik daar m'n 2 gratis games staan en kon ik ze downloaden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef Apostrof het volgende:
Bij mij is nu alles eruit geknald. Ik zie morgen wel weer, ik wil wel een keer InFamous en Dead Nation spelen voor noppes.
hoe groot is die?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:20 schreef rickyszz het volgende:
Jeuj, ben nu Burnout Paradise aan het downloaden duurde wel even
Ja als je Plus activeer wel jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Kan ik die ook gewoon downloaden als ik dat Plus ding activeer? Gewoon nog een gratis game, wat een verwennerij.
Natuurlijk wel, waarom niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Apostrof het volgende:
De game is toch niet meer te spelen als je geen playstation plus hebt, of wel?
Ik weet niet, iets met abonnement service ofzo. Ik zie wel, ik ga maar niet drie dingen downloaden van elk zoveel gigabyte nuquote:
Kakzooi, ja ik lees het net nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:42 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik weet niet, iets met abonnement service ofzo. Ik zie wel, ik ga maar niet drie dingen downloaden van elk zoveel gigabyte nu
Heb het toch nog even na gevraagd want zo vindt ik het toch wel geldlokkerijquote:Zonder extra kosten downloaden en je hebt het tot je abonnement afloopt in je bezit
Journeyquote:The game is just stunningly gorgeous and what I played was mesmerizing.
Ja, ik heb mijn LBP en Dead Nation al gedownload.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:30 schreef Stuurver het volgende:
Klopt het dat die Welcome Back actie nu werkt?
Bij mij niet, krijg foutmeldingen. Wrs te druk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:30 schreef Stuurver het volgende:
Klopt het dat die Welcome Back actie nu werkt?
Gewoon een aantal keer op dat kruisje rammen en dan moet hij het wel doen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:32 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Bij mij niet, krijg foutmeldingen. Wrs te druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |