Ah, oke dan doe ik dat morgen wel evenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat er nu heel veel mensen met hetzelfde bezig zijn!?
http://www.destructoid.com/preview-journey-202052.phtmlquote:About fifteen minutes into my hands-on with thatgamecompany's Journey, I realized that the odd sense of déjà vu I was getting was a feeling I hadn't experienced since I was about seven years old. The Super Nintendo was the very first console I owned, and it opened up whole new worlds I never could have imagined. Games like Super Mario World felt like grand adventures that blew my young mind and left me in such a sense of awe.
I think the same goes for everyone when they first experience a videogame at a young age. Now that I'm older, games rarely, if ever, leave me with similar feelings. That's not to say I don't get immersed or don't have fun with games -- far from it. It's that growing up surrounded by games (and even having multiple jobs to do with gaming) has gotten me used to the basic formula everyone uses. There's a standard for every game, whether it's obvious or not.
Journey, however, made me feel like I was exploring something completely fresh again. You're put into such a big, beautiful world with no direction or understanding of what's going on, yet you're compelled to press forward.
Lukt het ook niet via Accountbeheer -> Transactiebeheer -> Downloadlijst? Na een aantal x proberen zag ik daar m'n 2 gratis games staan en kon ik ze downloaden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:59 schreef Apostrof het volgende:
Bij mij is nu alles eruit geknald. Ik zie morgen wel weer, ik wil wel een keer InFamous en Dead Nation spelen voor noppes.
hoe groot is die?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:20 schreef rickyszz het volgende:
Jeuj, ben nu Burnout Paradise aan het downloaden duurde wel even
Ja als je Plus activeer wel jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Kan ik die ook gewoon downloaden als ik dat Plus ding activeer? Gewoon nog een gratis game, wat een verwennerij.
Natuurlijk wel, waarom niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Apostrof het volgende:
De game is toch niet meer te spelen als je geen playstation plus hebt, of wel?
Ik weet niet, iets met abonnement service ofzo. Ik zie wel, ik ga maar niet drie dingen downloaden van elk zoveel gigabyte nuquote:
Kakzooi, ja ik lees het net nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:42 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik weet niet, iets met abonnement service ofzo. Ik zie wel, ik ga maar niet drie dingen downloaden van elk zoveel gigabyte nu
Heb het toch nog even na gevraagd want zo vindt ik het toch wel geldlokkerijquote:Zonder extra kosten downloaden en je hebt het tot je abonnement afloopt in je bezit
Journeyquote:The game is just stunningly gorgeous and what I played was mesmerizing.
Ja, ik heb mijn LBP en Dead Nation al gedownload.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:30 schreef Stuurver het volgende:
Klopt het dat die Welcome Back actie nu werkt?
Bij mij niet, krijg foutmeldingen. Wrs te druk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:30 schreef Stuurver het volgende:
Klopt het dat die Welcome Back actie nu werkt?
Gewoon een aantal keer op dat kruisje rammen en dan moet hij het wel doen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:32 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Bij mij niet, krijg foutmeldingen. Wrs te druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |