Ja nu is de store wat overbelast maar je moet gewoon doordrukken en je komt er welquote:
Nou ik zeg download en dan doet ie dat 3 min en dan knalt ie er weer uit en alles weg...quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:10 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja nu is de store wat overbelast maar je moet gewoon doordrukken en je komt er wel![]()
Heb al de Rockstar pass en Infamous 2 demo binnengehaald
Ik heb nog nooit een ander account gehad dan waar ik nu op zit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:15 schreef Antilurker het volgende:
Dan moet je het wss met het hoofdaccount openen van je PS3. 't eerste account dat gemaakt is dacht ik.
Playstation Plus heb je niet standaard en moet je voor betalenquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:22 schreef aleco99 het volgende:
Waarom heb ik geen playstation plus?? Ik wil burnout paradise downloaden maar het lukt niet...
Dat is nog niet ingevoerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:31 schreef aleco99 het volgende:
Dat kreeg je toch als compensatie, of hoe werkt dat nou?
mijn vermoeden is dat ze de gratis content (dus ook de gratis psn+ accounts) pas later gaan rond delen anders zou het psn netwerk wel eens meteen weer plat kunnen gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:31 schreef aleco99 het volgende:
Dat kreeg je toch als compensatie, of hoe werkt dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |