Nog nergens dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PlayStationEU PlayStation Blog EU
by PlayStationNL
Update on the Welcome Back offer content: it is in the final stages of testing and will be available to download very soon
Is nog niet online, ze zijn het nog aan het testen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:19 schreef zerokil het volgende:
Bij welke categorie kan je die gratis spellen vinden?
Hij heeft wel een PS3, maar hij speelt voornamelijk met die Move-controller...quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:29 schreef Stuurver het volgende:
Atelier Rorona is echt een goed spel en ik vind de graphics ook prachtig maar ik heb zo'n hekel aan dat tijdslimiet. Je krijgt genoeg tijd maar ik vind het gewoon niet fijn![]()
Denk dat ik m om die reden maar weer verkoop.
Zou Pedo Ad een ps3 op zijn cel hebben?
Ik zag vanochtend toevallig een Tweet voorbij komen dat PSN weer online was, dus hij stond bij mij om kwart over acht al te downloaden als een speer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef Nebo het volgende:
Ik krijg de demo van inFAMOUS niet gedownload, krijg elke keer een error, bij alles overigens
Ja, dat was ook de reden waarom ik het vroeg. Hoe is de game hier ontvangen? Positief? Negatief? Ben benieuwd naar indrukken voordat ik de game zelf probeer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:53 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja aangezien je die gratis kan downloaden als die welcome back actie actief is
Is aan het downloaden nu bij mij, duurt wel 24 minquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef Nebo het volgende:
Ik krijg de demo van inFAMOUS niet gedownload, krijg elke keer een error, bij alles overigens
Positief, is zeker wel een 7-8 waard. Hoewel die side-missiosn wel kunnen vervelenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de reden waarom ik het vroeg. Hoe is de game hier ontvangen? Positief? Negatief? Ben benieuwd naar indrukken voordat ik de game zelf probeer.
bij mij is die al een 1 uur bezig als het niet meer isquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is aan het downloaden nu bij mij, duurt wel 24 min
Ja, Ik snap niet waarom Sony hun games Nederlands gesproken wil hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
inFamous2 is wel leuke demo, maar dat Nederlands
Klein stukje, maar de voice-acting in het Nederlands vond ik eigenlijk dikke prima bij Heavy Rain!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja, Ik snap niet waarom Sony hun games Nederlands gesproken wil hebben![]()
Heeft iemand hier Heavy Rain in het Nederlands gespeeld?
Ik kan mij alleen nog de stem van Carice van Houten herinneren. Die speelde toch die hoer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef LDS het volgende:
[..]
Klein stukje, maar de voice-acting in het Nederlands vond ik eigenlijk dikke prima bij Heavy Rain!
Ik mag toch hopen dat je gewoon engels kunt instellen....quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
inFamous2 is wel leuke demo, maar dat Nederlands
Nee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je gewoon engels kunt instellen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |