Ah, bij mij is het gewoon engels....quote:
Ik denk dat wanneer je op je PS3 gewoon engels als taal hebt ingesteld, dat je dan dus automatisch engels krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bij de full version neem ik aan van wel? Wtf..
Persoonlijk vind ik van wel. Maar als je er niet van houdt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik Uncharted 1 en 2 moet kopen.
Hoor veel positieve dingen maar de demo van 1 trok mij niet echt
2 is het sowieso waard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Ehm, ik was er wel flinke tijd mee bezig. Is al wel 1.5 jaar terug maar dan nog, ik heb genoten van die SP samen met de lastige opdrachten en parkoers.quote:
Uncharted 2 is de beste game ooit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Uncharted 1 laatst uitgespeeld en was wel aardig maar vond het niet zo geweldig als sommigen hier...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Een dezer dagen, geduld dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:20 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Is nog niet online, ze zijn het nog aan het testen..
http://twitter.com/PlayStationEU/status/76239891285028864
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo Uncharted is ruk, Uncharted 1 is awesome, 2 is beter, maar minder awesome.
Dan kom je hier niet vaak want Roy herhaalt het graag regelmatigquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.
Sowieso beginnen met deel 1. Geweldig verhaal en gewoon een briljant spel! Heb het zelf in een ruk uitgespeeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Hij zegt dat deel 2 beter is, maar minder awesomequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.
R&C en Wipeout denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Welke 2 spellen gaan jullie eigenlijk kiezen?
Ik infamous en dead nation (gewoon lachen met vrienden op de bank). Iemand ervaring met dead nation?
Infamous en LBP denk ik...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Welke 2 spellen gaan jullie eigenlijk kiezen?
Ik infamous en dead nation (gewoon lachen met vrienden op de bank). Iemand ervaring met dead nation?
Best uitgebreide demo ook! Ik vind de melee-combat nog wel wat tegenvallend. En dat je niet kunt lopen met Cole maar altijd aan het rennen bent is ook irritant!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van inFamous 2 is echt wicked.Op vrijwel ieder front beter dan het eerste deel. Controls functioneren beter en nauwkeuriger, vloeiende gameplay, zieke particle effects, betere presentatie. Laat maar komen.
Twitter:quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef men.mulder het volgende:
Al een release date voor escalation voor ps3?
Ik vernieuw daarna de twitter en zie dat hij nu voor PC beschikbaar is. Zal dus hopelijk ook snel komen voor PS3. Heb jij de vorige gekocht en wat vond je daar van? Ik vond ze, op Discovery na, leuk en speel ze nog graag!quote:DavidVonderhaar David Vonderhaar
Yes. Aware the PSN store is up. No. I can't tell you when Escalation will be released because Activision has not officially announced it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |