Ah, bij mij is het gewoon engels....quote:
Ik denk dat wanneer je op je PS3 gewoon engels als taal hebt ingesteld, dat je dan dus automatisch engels krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bij de full version neem ik aan van wel? Wtf..
Persoonlijk vind ik van wel. Maar als je er niet van houdt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik Uncharted 1 en 2 moet kopen.
Hoor veel positieve dingen maar de demo van 1 trok mij niet echt
2 is het sowieso waard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Ehm, ik was er wel flinke tijd mee bezig. Is al wel 1.5 jaar terug maar dan nog, ik heb genoten van die SP samen met de lastige opdrachten en parkoers.quote:
Uncharted 2 is de beste game ooit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Uncharted 1 laatst uitgespeeld en was wel aardig maar vond het niet zo geweldig als sommigen hier...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Een dezer dagen, geduld dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:20 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Is nog niet online, ze zijn het nog aan het testen..
http://twitter.com/PlayStationEU/status/76239891285028864
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo Uncharted is ruk, Uncharted 1 is awesome, 2 is beter, maar minder awesome.
Dan kom je hier niet vaak want Roy herhaalt het graag regelmatigquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.
Sowieso beginnen met deel 1. Geweldig verhaal en gewoon een briljant spel! Heb het zelf in een ruk uitgespeeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Hij zegt dat deel 2 beter is, maar minder awesomequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.
R&C en Wipeout denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Welke 2 spellen gaan jullie eigenlijk kiezen?
Ik infamous en dead nation (gewoon lachen met vrienden op de bank). Iemand ervaring met dead nation?
Infamous en LBP denk ik...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Ik infamous en dead nation (gewoon lachen met vrienden op de bank). Iemand ervaring met dead nation?
Best uitgebreide demo ook! Ik vind de melee-combat nog wel wat tegenvallend. En dat je niet kunt lopen met Cole maar altijd aan het rennen bent is ook irritant!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van inFamous 2 is echt wicked.Op vrijwel ieder front beter dan het eerste deel. Controls functioneren beter en nauwkeuriger, vloeiende gameplay, zieke particle effects, betere presentatie. Laat maar komen.
Twitter:quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef men.mulder het volgende:
Al een release date voor escalation voor ps3?
Ik vernieuw daarna de twitter en zie dat hij nu voor PC beschikbaar is. Zal dus hopelijk ook snel komen voor PS3. Heb jij de vorige gekocht en wat vond je daar van? Ik vond ze, op Discovery na, leuk en speel ze nog graag!quote:DavidVonderhaar David Vonderhaar
Yes. Aware the PSN store is up. No. I can't tell you when Escalation will be released because Activision has not officially announced it.
Ga jij dit topic maar eens beter lezen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey hey help please ik dus op psn maar ik zie nergens die gratis games of psn plus staan.
Hoe werkt dat ?
400.000 verkochte exemplaren in de US in nog geen twee weken tijd. Om van te huilen inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:32 schreef Stuurver het volgende:
LBP2 heeft het wel slecht gedaan. Ik hoorde een week nadat het spel uit was er al bijna niets meer over
Owjaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij zegt dat deel 2 beter is, maar minder awesome
Bedankt, heb inderdaad ook first strike, geweldige map pack, jammer dat de zombie map niet echt 4 players friendly is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Twitter:
[..]
Ik vernieuw daarna de twitter en zie dat hij nu voor PC beschikbaar is. Zal dus hopelijk ook snel komen voor PS3. Heb jij de vorige gekocht en wat vond je daar van? Ik vond ze, op Discovery na, leuk en speel ze nog graag!
Inderdaad, dit word echt een bazenspel! Echt veel beter dan inFamous 1... en het ziet er ook nog 100x beter uit!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van inFamous 2 is echt wicked.Op vrijwel ieder front beter dan het eerste deel. Controls functioneren beter en nauwkeuriger, vloeiende gameplay, zieke particle effects, betere presentatie. Laat maar komen.
Dat waren eigenlijk ook mijn 2 keuzes, maar nu ik vanmiddag die Infamous 2 demo heb gespeeld en daar eigenlijk ook niet heel erg van onder de indruk was, net als destijds met de demo van deel 1, denk ik dat ik misschien toch maar voor Ratchet and Clank ga...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Demo geeft echt een heel slecht beeld van hoe Infamous is. Bij was dat tenminste wel zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat waren eigenlijk ook mijn 2 keuzes, maar nu ik vanmiddag die Infamous 2 demo heb gespeeld en daar eigenlijk ook niet heel erg van onder de indruk was, net als destijds met de demo van deel 1, denk ik dat ik misschien toch maar voor Ratchet and Clank ga...
... is ook wel fijn om zo'n game straks op de HDD te hebben als er eens wat nichtjes langskomen ofzo...
Ik denk dus dat het Dead Nation and Ratchet & Clank wordt... maar misschien toch nog Infamous.
Ik ben ook benieuwd of die gratis downloads per PSN account gaat, of per PS3. Als het per account is, dus USA en Europa account, dan heb je natuurlijk nog wat extra keus...
Mjah, dat kan natuurlijk best, en gezien de lovende reviews en vele fans wil ik dat best geloven, maar goed, als ik zo'n demo speel en ik vind het niet zo fantastisch, dan is die twijfel er natuurlijk wel...quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Demo geeft echt een heel slecht beeld van hoe Infamous is. Bij was dat tenminste wel zo
Net even de demo van inFamous 2 gespeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef timp0e het volgende:
Je kan inFamous straks gratis downloaden.... gewoon doen!1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb
ik heb een FAT zonder YLOD. Draait al een jaar of vier zonder problemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Zijn er hier mensen met een ps3 FAT? Een vriend van me heeft namelijk net een YLOD gekregen, en op internet las ik ook dat er veel mensen na de update een YLOD kregen. Vooral bij de oude versie, mooi kut want dan heb je geen garantie meer.
Lijkt mij sterk. Volgens mij een verzonnen verhaal. Maar goed, het kan natuurlijk wel, maar het is allemaal wel heeeel toevallig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Weer een hackactie, ditmaal is SonyPictures slachtoffer en zijn er een miljoen accounts gehackt?
http://www.redmondpie.com(...)-data-posted-online/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |