Ja, deed ik ook als de mappen saai werden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik heb een DLC van MW2 geinstalleerd, is het mogelijk deze te verwijderen zonder dat ik opgeslagen dingen kwijt ben, en kan ik hem dan ook eventueel weer installeren als ik daar weer zin in zou hebben?
Hoe dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, deed ik ook als de mappen saai werden.
Zo groot is de keuze nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:03 schreef truedestiny het volgende:
Welke games kunnen jullie mij aanraden als ik eenmaal playstation+ heb?
Bij Game > Game Data Utility > Zoek naar een grote bestand van MW2 (uit mijn hoofd 650mb)quote:
CC niet gewijzigd toevallig?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:54 schreef Moro het volgende:
Kan ineens niks meer afrekenen, en LA noire wil ook niet met de store verbinden
Maar heb Arrival nu eindelijk binnen
http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-31-infamous-2-reviewquote:UGC aside, inFamous 2 is a great example of the iterative approach to sequels: it's driven by tweaks, fixes, and subtle refinements, and there's a sense throughout that the series is starting to come into focus. During its best moments, it feels like something we might have been given by the Assassin's Creed team if they'd grown up immersed in the works of Steve Ditko rather than Umberto Eco: a hard-edged pulp adventure where your tools are perfectly matched to your missions. If the original game gave Cole a purpose, this one provides a little personality to go with it.
In other words: onwards and upwards.
ja alleen ben ik nu aan het werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Misan doe je mee met een potje DiRT3 (eindelijk)??
Nee, wat is je PSN dan voeg ik je even toe!quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ja alleen ben ik nu aan het werk
Heb je mij in je PSN-lijst staan?
vechtquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Nee, wat is je PSN dan voeg ik je even toe!
Oke dan ben ik werken. Komt wel een keer, heb net geprobeerd om die code in te lossen maar krijg telkens een error. Hoop voor je dat ie het doet als je thuiskomtquote:
Valt het wel te spelen op controller?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:42 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Nu doet ie het wel! Lekker met dit mooie weer de hele dag binnen om DiRT3 te spelen
quote:PlayStationEU PlayStation Blog EU
by PlayStationNL
Update on the Welcome Back offer content: it is in the final stages of testing and will be available to download very soon.
Speelt heerlijk op een controller! Die choas bij Transporter enzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Valt het wel te spelen op controller?
Wil het liefst even demo spelen ofzo om te kijken maar is er niet toch?
En ik zie helemaal L.A. Noire niet in de store staan net zoals inFamous 2?
Nog nergens dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PlayStationEU PlayStation Blog EU
by PlayStationNL
Update on the Welcome Back offer content: it is in the final stages of testing and will be available to download very soon
Is nog niet online, ze zijn het nog aan het testen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:19 schreef zerokil het volgende:
Bij welke categorie kan je die gratis spellen vinden?
Hij heeft wel een PS3, maar hij speelt voornamelijk met die Move-controller...quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:29 schreef Stuurver het volgende:
Atelier Rorona is echt een goed spel en ik vind de graphics ook prachtig maar ik heb zo'n hekel aan dat tijdslimiet. Je krijgt genoeg tijd maar ik vind het gewoon niet fijn![]()
Denk dat ik m om die reden maar weer verkoop.
Zou Pedo Ad een ps3 op zijn cel hebben?
Ik zag vanochtend toevallig een Tweet voorbij komen dat PSN weer online was, dus hij stond bij mij om kwart over acht al te downloaden als een speer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef Nebo het volgende:
Ik krijg de demo van inFAMOUS niet gedownload, krijg elke keer een error, bij alles overigens
Ja, dat was ook de reden waarom ik het vroeg. Hoe is de game hier ontvangen? Positief? Negatief? Ben benieuwd naar indrukken voordat ik de game zelf probeer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:53 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja aangezien je die gratis kan downloaden als die welcome back actie actief is
Is aan het downloaden nu bij mij, duurt wel 24 minquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:40 schreef Nebo het volgende:
Ik krijg de demo van inFAMOUS niet gedownload, krijg elke keer een error, bij alles overigens
Positief, is zeker wel een 7-8 waard. Hoewel die side-missiosn wel kunnen vervelenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de reden waarom ik het vroeg. Hoe is de game hier ontvangen? Positief? Negatief? Ben benieuwd naar indrukken voordat ik de game zelf probeer.
bij mij is die al een 1 uur bezig als het niet meer isquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is aan het downloaden nu bij mij, duurt wel 24 min
Ja, Ik snap niet waarom Sony hun games Nederlands gesproken wil hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
inFamous2 is wel leuke demo, maar dat Nederlands
Klein stukje, maar de voice-acting in het Nederlands vond ik eigenlijk dikke prima bij Heavy Rain!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja, Ik snap niet waarom Sony hun games Nederlands gesproken wil hebben![]()
Heeft iemand hier Heavy Rain in het Nederlands gespeeld?
Ik kan mij alleen nog de stem van Carice van Houten herinneren. Die speelde toch die hoer?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef LDS het volgende:
[..]
Klein stukje, maar de voice-acting in het Nederlands vond ik eigenlijk dikke prima bij Heavy Rain!
Ik mag toch hopen dat je gewoon engels kunt instellen....quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
inFamous2 is wel leuke demo, maar dat Nederlands
Nee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je gewoon engels kunt instellen....
Ah, bij mij is het gewoon engels....quote:
Ik denk dat wanneer je op je PS3 gewoon engels als taal hebt ingesteld, dat je dan dus automatisch engels krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bij de full version neem ik aan van wel? Wtf..
Persoonlijk vind ik van wel. Maar als je er niet van houdt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik Uncharted 1 en 2 moet kopen.
Hoor veel positieve dingen maar de demo van 1 trok mij niet echt
2 is het sowieso waard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Ehm, ik was er wel flinke tijd mee bezig. Is al wel 1.5 jaar terug maar dan nog, ik heb genoten van die SP samen met de lastige opdrachten en parkoers.quote:
Uncharted 2 is de beste game ooit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Uncharted 1 laatst uitgespeeld en was wel aardig maar vond het niet zo geweldig als sommigen hier...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Een dezer dagen, geduld dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:20 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Is nog niet online, ze zijn het nog aan het testen..
http://twitter.com/PlayStationEU/status/76239891285028864
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo Uncharted is ruk, Uncharted 1 is awesome, 2 is beter, maar minder awesome.
Dan kom je hier niet vaak want Roy herhaalt het graag regelmatigquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.
Sowieso beginnen met deel 1. Geweldig verhaal en gewoon een briljant spel! Heb het zelf in een ruk uitgespeeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
Hij zegt dat deel 2 beter is, maar minder awesomequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow. De eerste keer dat ik lees dat iemand deel 1 beter vindt dan 2.
R&C en Wipeout denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Welke 2 spellen gaan jullie eigenlijk kiezen?
Ik infamous en dead nation (gewoon lachen met vrienden op de bank). Iemand ervaring met dead nation?
Infamous en LBP denk ik...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Ik infamous en dead nation (gewoon lachen met vrienden op de bank). Iemand ervaring met dead nation?
Best uitgebreide demo ook! Ik vind de melee-combat nog wel wat tegenvallend. En dat je niet kunt lopen met Cole maar altijd aan het rennen bent is ook irritant!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van inFamous 2 is echt wicked.Op vrijwel ieder front beter dan het eerste deel. Controls functioneren beter en nauwkeuriger, vloeiende gameplay, zieke particle effects, betere presentatie. Laat maar komen.
Twitter:quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef men.mulder het volgende:
Al een release date voor escalation voor ps3?
Ik vernieuw daarna de twitter en zie dat hij nu voor PC beschikbaar is. Zal dus hopelijk ook snel komen voor PS3. Heb jij de vorige gekocht en wat vond je daar van? Ik vond ze, op Discovery na, leuk en speel ze nog graag!quote:DavidVonderhaar David Vonderhaar
Yes. Aware the PSN store is up. No. I can't tell you when Escalation will be released because Activision has not officially announced it.
Ga jij dit topic maar eens beter lezen..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey hey help please ik dus op psn maar ik zie nergens die gratis games of psn plus staan.
Hoe werkt dat ?
400.000 verkochte exemplaren in de US in nog geen twee weken tijd. Om van te huilen inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:32 schreef Stuurver het volgende:
LBP2 heeft het wel slecht gedaan. Ik hoorde een week nadat het spel uit was er al bijna niets meer over
Owjaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij zegt dat deel 2 beter is, maar minder awesome
Bedankt, heb inderdaad ook first strike, geweldige map pack, jammer dat de zombie map niet echt 4 players friendly is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Twitter:
[..]
Ik vernieuw daarna de twitter en zie dat hij nu voor PC beschikbaar is. Zal dus hopelijk ook snel komen voor PS3. Heb jij de vorige gekocht en wat vond je daar van? Ik vond ze, op Discovery na, leuk en speel ze nog graag!
Inderdaad, dit word echt een bazenspel! Echt veel beter dan inFamous 1... en het ziet er ook nog 100x beter uit!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van inFamous 2 is echt wicked.Op vrijwel ieder front beter dan het eerste deel. Controls functioneren beter en nauwkeuriger, vloeiende gameplay, zieke particle effects, betere presentatie. Laat maar komen.
Dat waren eigenlijk ook mijn 2 keuzes, maar nu ik vanmiddag die Infamous 2 demo heb gespeeld en daar eigenlijk ook niet heel erg van onder de indruk was, net als destijds met de demo van deel 1, denk ik dat ik misschien toch maar voor Ratchet and Clank ga...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef aleco99 het volgende:
Demo geeft echt een heel slecht beeld van hoe Infamous is. Bij was dat tenminste wel zoquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat waren eigenlijk ook mijn 2 keuzes, maar nu ik vanmiddag die Infamous 2 demo heb gespeeld en daar eigenlijk ook niet heel erg van onder de indruk was, net als destijds met de demo van deel 1, denk ik dat ik misschien toch maar voor Ratchet and Clank ga...
... is ook wel fijn om zo'n game straks op de HDD te hebben als er eens wat nichtjes langskomen ofzo...
Ik denk dus dat het Dead Nation and Ratchet & Clank wordt... maar misschien toch nog Infamous.
Ik ben ook benieuwd of die gratis downloads per PSN account gaat, of per PS3. Als het per account is, dus USA en Europa account, dan heb je natuurlijk nog wat extra keus...
Mjah, dat kan natuurlijk best, en gezien de lovende reviews en vele fans wil ik dat best geloven, maar goed, als ik zo'n demo speel en ik vind het niet zo fantastisch, dan is die twijfel er natuurlijk wel...quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Demo geeft echt een heel slecht beeld van hoe Infamous is. Bij was dat tenminste wel zo
Net even de demo van inFamous 2 gespeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef timp0e het volgende:
Je kan inFamous straks gratis downloaden.... gewoon doen!1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb
ik heb een FAT zonder YLOD. Draait al een jaar of vier zonder problemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Zijn er hier mensen met een ps3 FAT? Een vriend van me heeft namelijk net een YLOD gekregen, en op internet las ik ook dat er veel mensen na de update een YLOD kregen. Vooral bij de oude versie, mooi kut want dan heb je geen garantie meer.
Lijkt mij sterk. Volgens mij een verzonnen verhaal. Maar goed, het kan natuurlijk wel, maar het is allemaal wel heeeel toevallig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Weer een hackactie, ditmaal is SonyPictures slachtoffer en zijn er een miljoen accounts gehackt?
http://www.redmondpie.com(...)-data-posted-online/
Ze hebben duizenden accountgegevens vrijgegeven en die kloptten. Wel heel vaag ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:51 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Volgens mij een verzonnen verhaal. Maar goed, het kan natuurlijk wel, maar het is allemaal wel heeeel toevallig.
Weet iemand trouwens nog wat de PS3 bij de launch moest kosten?
Schrok ook van die berichten ja, ik heb een 3e generatie 80GB fat, van een jaar voordat de slims uitkwamen geloof ik. Ik ben geen fanatiek gamer, maar als ik dan speel dan ook wel wat uren achter elkaar zoals bij L.A. Noire, Uncharted 2 of RDR. Gelukkig nooit problemen gehad, hij wordt wel warm en fans draaien dan ook flink want ik heb hem nog nooit schoongemaakt en hij is volgens mij best stoffig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Zijn er hier mensen met een ps3 FAT? Een vriend van me heeft namelijk net een YLOD gekregen, en op internet las ik ook dat er veel mensen na de update een YLOD kregen. Vooral bij de oude versie, mooi kut want dan heb je geen garantie meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |