A dirty mind is a joy forever.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zie ik steeds wat anders in die banner met al die varkentjes.
Die laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand The Tunnel al gezien?
Net even binnen gehaald.
Doet me te veel aan the blair witch denken met die donkere schrik momenten.quote:
Aha, oke.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doet me te veel aan the blair witch denken met die donkere schrik momenten.
Nope. Alles met geesten begin ik niet meer aan dan zit ik mezelf helemaal gek te maken en slaap ik niet meer. Andere horror maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aha, oke.
Paranormal Activity ook niet gezien?
Nigga please...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Alles met geesten begin ik niet meer aan dan zit ik mezelf helemaal gek te maken en slaap ik niet meer. Andere horror maakt me niet uit.
quote:
Hier om 6.45 weerquote:Op zondag 29 mei 2011 00:44 schreef KneusTeun het volgende:
Whaa nu me bed in want om 4 uur gaat me wekker! life sucks sometimes..
Deze is echt geniaal, lach hier altijd hard om, crazy niggas in the hood.quote:
Nice man, gelukkig geen Zwemporium zoals een paar jaar geledenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Parvus het volgende:
emporium was fucking vet matties je weet zelf kankerr
Dat scheelt nog wel wat.quote:
Maar ik heb het wel geredquote:
Volgend jaar ga ik ook gewoon weer.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Parvus het volgende:
Ik kan nooit uitslapen, of moet echt heel laat naar bed gegaan zijn. Blijf altijd in mijn werk ritme hangen.quote:
Ah vandaar, daar heb ik niet heel erg veel last vanquote:Op zondag 29 mei 2011 09:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan nooit uitslapen, of moet echt heel laat naar bed gegaan zijn. Blijf altijd in mijn werk ritme hangen.
Jij bent zo te zien aan het werk?
Ja ik weet niet misschien was je er vandaag gewoon vroeg bij.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah vandaar, daar heb ik niet heel erg veel last van
Zondagochtend, het posten begint rond 7.45... ja, ben dus aan het werk
15.00, vaste prikquote:Op zondag 29 mei 2011 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet misschien was je er vandaag gewoon vroeg bij.Tot hoe laat moet je vandaag?
Ik kan gelukkig de aankomende maanden een beetje rondstrooien met mijn geld, kreeg mijn vakantiegeld afgelopen donderdag nog nooit zoveel geld gezien op mijn rekening.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
15.00, vaste prikEven geld verdienen, want dat is hard nodig
Altijd relax, ik krijg geen apart vakantiegeld, dat zit al bij mijn loon elke maand... ik wacht wel nog steeds op mijn belastingteruggave van 1400e, die gasten mogen wel eens opschieten daarmeequote:Op zondag 29 mei 2011 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig de aankomende maanden een beetje rondstrooien met mijn geld, kreeg mijn vakantiegeld afgelopen donderdag nog nooit zoveel geld gezien op mijn rekening.![]()
Ah oke, ja ik dacht dat er bij mij nog redelijk wat vanaf zou gaan van de belasting maar dat valt reuze mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Altijd relax, ik krijg geen apart vakantiegeld, dat zit al bij mijn loon elke maand... ik wacht wel nog steeds op mijn belastingteruggave van 1400e, die gasten mogen wel eens opschieten daarmee
Ja, ik kan serieus niet wachten, ik wil nog een hoop shit kopen namelijk namelijk heel veel gaan sparenquote:Op zondag 29 mei 2011 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik dacht dat er bij mij nog redelijk wat vanaf zou gaan van de belasting maar dat valt reuze mee.
Ja ik heb het dus ook nog niet, maar 1400 euro lekker!Ik maar 85.
Wou er ook heen maar die kut tentamens saboteren mequote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Parvus het volgende:
Je kan mij high-fiven in de bejaardentoko hier!quote:Op zondag 29 mei 2011 10:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wou er ook heen maar die kut tentamens saboteren me
Goeiemorgen iedereen, nog iemand die ik zo kan high-fiven in de kerk?
Ik kom even meedoenquote:Op zondag 29 mei 2011 10:45 schreef dreamzk het volgende:
Dit is te makkelijk trollen:
Moeilijk klaarkomen 2
Ik was bezig, maar ik doe het toch nietquote:Op zondag 29 mei 2011 10:45 schreef dreamzk het volgende:
Dit is te makkelijk trollen:
Moeilijk klaarkomen 2
De Black Dahlia game met Dennis Hopper was ook briljant in zijn tijdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat is the Black Dahlia toch een vette film. Sowieso heel die vooroorlogse stijl qua kleding is echt briljant.
Ik ben echt 80 jaar te laat geboren.
Breng mij ook ei, ik sterf hier van de hongerquote:Op zondag 29 mei 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
Joah, ik ga maar eens een lekker eitje bakken en een filmpje kijken
Hij gelooft ook alles wat iedereen zegtquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef Gulmez het volgende:
WAT komt dit overheen met dat symtoom dat meen je toch echt niet?![]()
![]()
Alweer geen eten meegenomen?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Breng mij ook ei, ik sterf hier van de honger
Ik sta te laat op om nog bammetjes te smeren, en ik denk de avond ervoor altijd dat ik tijd genoeg hebquote:
Die gast is zelf een troll man. Al die zogenaamde turken op fok zijn ALLEMAAL trollen, en amenth nog wel de grootste.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij gelooft ook alles wat iedereen zegt
Dat is wel duidelijk jaquote:Op zondag 29 mei 2011 11:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die gast is zelf een troll man. Al die zogenaamde turken op fok zijn ALLEMAAL trollen, en amenth nog wel de grootste.
Is 2.2.1 zo slecht dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Bah, klote Wildfire die als enige Android-phone niet te rooten is na de 2.2.1 android update
Dat niet, maar wil mijn telefoon overclockenquote:
Wachten op 2.3 dusquote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat niet, maar wil mijn telefoon overclockenSommige apps gaan me toch net wat te traag
Dat krijg je met die kratjes bavaria.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik voel me zo kutEn maar water drinken als een malle.
Aquarius drinken en veel en vet etenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Nee man.quote:
Ook goed, alleen krijg ik van zure sappen zoals sinaasappelsap meteen weer zo'n afgrijselijke dorstquote:
Dan pak je zoete fruitsapjes?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook goed, alleen krijg ik van zure sappen zoals sinaasappelsap meteen weer zo'n afgrijselijke dorst
Vet is een groot woord. Ik herkende het merk, dat was alles. Niet meteen doen alsof ik jou zo tof vind.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:14 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Heb je een mooie Auckland jas van vorige zomer (die jij zo vet vond, pierre), blijkt dat Nickelson en twinlife een soort verkapte kopie ervan gemaakt hebben voor deze zomer.
![]()
![]()
Sterf, paupers dezer aarde.
Haha ik krijg ook al pms van hem dat hij doodgaatquote:
Dikke glimlach.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vet is een groot woord. Ik herkende het merk, dat was alles. Niet meteen doen alsof ik jou zo tof vind.
Tja, wat nu?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha ik krijg ook al pms van hem dat hij doodgaat
Geen zin om er tijd in te stekenquote:
Met jou MW2 doen was echt weer een genot trouwensquote:
Ik ook niet. Gast is overduidelijk een troll of afgrijselijk dom.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen zin om er tijd in te steken
GP van monaco zo meteen
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vet is een groot woord. Ik herkende het merk, dat was alles. Niet meteen doen alsof ik jou zo tof vind.
Ik ben altijd beleefdquote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Doe maar zo. Je zei wel dat je hem vet vond. Of dat waar was is een ander verhaal maar dat boeit me niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met jou MW2 doen was echt weer een genot trouwens![]()
"Je bent ook echt een Marokkaan, met je mesje!"
Idem, echter gestopt met veel water want mijn maag zegt NOPE.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Wij elkaar ook tegenkomen helemaal op het randje van Highrise, naast dat gebouwtjequote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Toen je me killde met die throwing knife, meteen daarna pakte ik je terug.
Die reactie van jou: Hoe wist je dat?
Prachtig!
Haha, dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wij elkaar ook tegenkomen helemaal op het randje van Highrise, naast dat gebouwtjeLaatste plek waar ik je had verwacht
Ik daar een beetje gehurkt wachten met die Intervention, staat er ineens zo'n rondrennende malloot voor mn neusquote:
Haha, nadat je me gekilld had spawde ik vlak om de hoek.. zag je net nog naar de zijkant van het gebouw rennen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik daar een beetje gehurkt wachten met die Intervention, staat er ineens zo'n rondrennende malloot voor mn neus
Dat is echt de beestensniper van MW2.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik moet wel echt eens gaan oefenen met die Intervention, ik heb serieus nog nooit gespeeld met dan ding voordat ik die match met jullie deedHad er in totaal 8 kills mee gemaakt in 500+ uur MW2
Had ik dus ook, ben er helemaal verslaafd aan. Zelfs quickscopen begin ik te snappenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik moet wel echt eens gaan oefenen met die Intervention, ik heb serieus nog nooit gespeeld met dan ding voordat ik die match met jullie deedHad er in totaal 8 kills mee gemaakt in 500+ uur MW2
Ja een paar matches TDM gespeeld ermee, opzich wel gelachenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:09 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat is echt de beestensniper van MW2.
Ik gooi 'm niet dicht trouwens.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit man, zit ook al op 500+ uur met MW2.
Het MW3 topic? Had ik al gedaanquote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik gooi 'm niet dicht trouwens.
Pussy.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik gooi 'm niet dicht trouwens.
Het is tijd om naar het hogere niveau te stappen: de Barret. Dat wapen kan ALLESquote:Op zondag 29 mei 2011 14:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ik dus ook, ben er helemaal verslaafd aan. Zelfs quickscopen begin ik te snappen
De Barrett speelde ik normaal altijd mee! Die kan je als shotgun gebruiken op close rangequote:Op zondag 29 mei 2011 14:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is tijd om naar het hogere niveau te stappen: de Barret. Dat wapen kan ALLES
Wat toevallig, dat kan je ook met de spas op close range.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Barrett speelde ik normaal altijd mee! Die kan je als shotgun gebruiken op close range
Precies.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Barrett speelde ik normaal altijd mee! Die kan je als shotgun gebruiken op close range
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies.En in het echt kan het ook nog
En dan zijn er mensen die zeggen dat dat goedkoop en onrealistisch is
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 15:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke daaar krijg ik toch rare gedachtes van
EP1C versie?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
Er staat al een kijkbare versie van the hangover 2 op de internets.
Ik heb ook tot half 3 in bed gelegen vandaagquote:Op [url=http://fort halfum.fok.nl/topic/1659033/2/100#97457739]zondag 29 mei 2011 15:34[/url] schreef Michhas het volgende:
Ik heb gewoon tot nu verder geslapen
Wtf...
Voelt goed he?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
Ik heb gewoon tot nu verder geslapen
Wtf...
Jep, beter nog. Heb hem hier nog liggen als je hem wil lenenquote:Op zondag 29 mei 2011 15:11 schreef Frankii het volgende:
Wat is Assassins Creed 2 vet zegZonde dat ik zolang heb gewacht met het spelen van die game. Is Brotherhood ook wat?
Mijn ontbijt was een zak chips die nog naast m'n bed lag.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb ook tot half 3 in bed gelegen vandaag. Beetje serietjes kijken enzo, om half 3 begon ik toch wel honger te krijgen.
Linkje?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Het beeld is wat wazig. Kleur is goed. Geluid is bijna perfect.
Ik zie allemaal mensen een 3 voor het geluid gevenWTF. Het geluid is prima.
Bij m'n dagelijkse torrentboer zie ik geen hangover 2 van EP1C te staanquote:Op zondag 29 mei 2011 16:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Euh.. Je dagelijkse torrent / nzb boer?
En niet zo'n beetje ook. Laat ik even jou citeren, ''ik kreeg alleen maar hitmarkers''quote:
Ik heb net pannenkoeken gebakken, had ik heul geen zin in dus dacht laat ik pizza bestellen maar die bezorgen niet wegens weersomstandigheden. Wtf, het is 23 graden.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:36 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Voor 1.70 een complete, goed smakende avondmaaltijd. Winning.
Hoe heb je dat dan gedaan? Ik heb zojuist voor 25e bij de chinees besteldquote:Op zondag 29 mei 2011 18:36 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Voor 1.70 een complete, goed smakende avondmaaltijd. Winning.
Magnetron babi nogwat nogwat (geen pangang) en zachte en luchtige frambozenvla.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan? Ik heb zojuist voor 25e bij de chinees besteld
Dat komt door de wind.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb net pannenkoeken gebakken, had ik heul geen zin in dus dacht laat ik pizza bestellen maar die bezorgen niet wegens weersomstandigheden. Wtf, het is 23 graden.![]()
Valt reuze mee hier, kunnen best scooterrijden verdomme.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat komt door de wind.
En morgen wordt het 25 graden.
Goede films op vanavond, dark knight is ook een van de betere films die ik ooit heb gezien.quote:
Moet wel.quote:
quote:The Xbox 360 console supports most movie formats. Refer to the lists below for details about supported formats.
AVI support
The Xbox 360 console supports the following for AVI:
* File extensions: .avi, .divx
* Containers: AVI
* Video profiles: MPEG-4 Part 2 (Simple Profile and Advanced Simple Profile)
* Video bit rate: 5 Mbps with resolutions of 1280 720 at 30 fps
* Audio profiles: Dolby Digital (2 channel and 5.1 channel), MP3
* Audio max bit rate: No restrictions
H.264 support
The Xbox 360 console supports the following for H.264:
* File extensions: .mp4, .m4v, mp4v, .mov, .avi
* Containers: MPEG-4, QuickTime
* Video profiles: Baseline, main and high (up to level 4.1)
* Video bit rate: 10 Mbps with resolutions of 1920 1080 at 30 fps.
* Audio profiles: AAC, 2-channel, Low Complexity
* Audio max bit rate: No restrictions.
MPEG-4 Part 2 support
The Xbox 360 console supports the following for MPEG-4:
* File extensions: .mp4, .m4v, .mp4v, .mov, .avi
* Containers: MPEG-4, QuickTime
* Video profiles: MPEG-4 Part 2 (Simple Profile and Advanced Simple Profile)
* Video bit rate: 5 Mbps with resolutions of 1280 720 at 30 fps.
* Audio profiles: AAC, 2-channel, Low Complexity
WMV (VC-1) support
The Xbox 360 console supports the following for WMV:
* File extensions: .wmv
* Containers: ASF
* Video profiles: WMV7 (WMV1), WMV8 (WMV2), WMV9 (WMV3), VC-1 (WVC1 or WMVA) in simple, main and advanced up to level 3
* Video bit rate: 15 Mbps with resolutions of 1920 1080 at 30 fps.
* Audio profiles: WMA7/8, WMA9 Pro (stereo and 5.1), WMA Lossless
Daar gaat het niet om. Door de wind kunnen die pizza's wegvliegen en dan veranderen ze in dodelijke frisbee's. Ik weet nog goed, in '94 was het, de AIVD heeft het verzwegen, maar toen zijn er op een middag in Arnhem 5 doden gevallen door rondvliegende pizza's.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Valt reuze mee hier, kunnen best scooterrijden verdomme.
Top 720p Crank dan binnen halenquote:
Ik vind die film, net zoals Inception, niet echt goed. Een film wordt niet beter als je het verhaal steeds ingewikkelder maakt. Een ingewikkeld verhaal is zeker niet altijd een goed verhaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Goede films op vanavond, dark knight is ook een van de betere films die ik ooit heb gezien.
Ik ben een van de weinige die in slaap viel tijdens Inception denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind die film, net zoals Inception, niet echt goed. Een film wordt niet beter als je het verhaal steeds ingewikkelder maakt. Een ingewikkeld verhaal is zeker niet altijd een goed verhaal.
Bij het kijken van die films gebeuren er telkens dingen die zo goedkoop lijken. Net zoals bij series als Lost. Elke keer wordt er op een goedkope manier een nieuwe laag bovenop het verhaal geflikkerd.
Ik heb het idee dat veel mensen daar niet doorheen kunnen kijken.
Dat ik daar mn tijd aan heb verdaan, zonde. Maar ik vind dat soort films leuk om te zien, vette actie met een sterk verhaalquote:Op zondag 29 mei 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige die in slaap viel tijdens Inception denk ik.Maar je hebt wel gelijk ja. Lost sloeg op het einde kant noch wal terwijl ze in het begin zo goed begonnen. Erg jammer.
Aan Lost bedoel je? Ik heb er geen spijt van, krijg nog steeds kippenvel van bepaalde afleveringen en een aantal acteurs.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat ik daar mn tijd aan heb verdaan, zonde. Maar ik vind dat soort films leuk om te zien, vette actie met een sterk verhaal
Net alsof the dark knight zo ingewikkeld is.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind die film, net zoals Inception, niet echt goed. Een film wordt niet beter als je het verhaal steeds ingewikkelder maakt. Een ingewikkeld verhaal is zeker niet altijd een goed verhaal.
Bij het kijken van die films gebeuren er telkens dingen die zo goedkoop lijken. Net zoals bij series als Lost. Elke keer wordt er op een goedkope manier een nieuwe laag bovenop het verhaal geflikkerd.
Ik heb het idee dat veel mensen daar niet doorheen kunnen kijken.
Huh wat?quote:
Engelse versie van Jersey Shore.quote:
Ik zit net de casting te kijken. The horror.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Engelse versie van Jersey Shore.Deze week 1e aflevering geweest.
Ja, zo heerlijk typisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik zit net de casting te kijken. The horror.
Ik heb de download aanstaan.quote:
Vraag het in het pc topic zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:54 schreef Pino112 het volgende:
Eckte MW2-bazen, vraagje hier.
Ik heb Steam sinds juni vorig jaar niet meer opgestart en dus MW2 niet gedaan.
Is het qua verbinden en noobs al wat verbeterd?
Oke, die Vicky is echt gruwelijk, maar de rest is echt een grote inteeltkliek, zowel mannen als vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ze zijn echt niet te verstaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die Jay is Ronnie ofzo?
Pa-Y Pa-Y, lastig als je de RT niet kan uitspreken.
Laat me raden, bosbessen smaakt was de theequote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kreeg net een nieuwe medal (title) in Crysis 2.
Het bleek dat ik 10 keer iemand geteabagged had
Zal geen kokosnotenthee geweest zijn nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Laat me raden, bosbessen smaakt was de thee
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef SoldMayor het volgende:
Weet iemand of je van een oude model Xbox 360 Elite de harde schijf kan plaatsen op een nieuwe xbox arcade? dus die met dat slim model...
Hij heeft dus wel meteen die Vicky geregeld.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die Jay is Ronnie ofzo?
Pa-Y Pa-Y, lastig als je de RT niet kan uitspreken.
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen harsen, lipgloss op. Huuh gaaayyy!!
Stuk ongeduld.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
stoma, kan je nou even een linkje van hangover 2 sturen, want ik kan 'm niet vinden.
Amateur.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
stoma, kan je nou even een linkje van hangover 2 sturen, want ik kan 'm niet vinden.
quote:
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 07:22 schreef tliciouz het volgende:
Wtf man, ik ben echt pissed. Fucking idioot van een huisgenoot.
quote:Op maandag 30 mei 2011 07:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakken
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakken
quote:Op maandag 30 mei 2011 07:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe danquote:Op maandag 30 mei 2011 08:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij kan zelfs mkv afspelen als je weet hoe het moet
Heb je windows 7? Zo nee, eerst die downloaden en installerenquote:
We hebben al een 2 meter hoge negers aan de deur gehad met knuppels toen ik me mond los trok omdat ik het ergens niet mee eens was dus nee.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jullie zijn ook met zijn tweeen, dus je moet ze aankunnen
Serieus? Gezellig daar bij jouquote:Op maandag 30 mei 2011 08:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We hebben al een 2 meter hoge negers aan de deur gehad met knuppels toen ik me mond los trok omdat ik het ergens niet mee eens was dus nee.
Dat dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Fijn is dat, vandaar dat jullie graag willen verhuizen
Ja tot je ziet hoe ze het klaar maken. Nee bedankt.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:54 schreef PierreTT het volgende:
Ja dat makes ook meer sense nuantiklacht, negers kunnen wel vaak lekker koken
![]()
Ja daar denk ik eigenlijk nooit aan, ik vertrouw het altijd welquote:Op maandag 30 mei 2011 08:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja tot je ziet hoe ze het klaar maken. Nee bedankt.
Heb ik al, wat is de volgende stap?quote:Op maandag 30 mei 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je windows 7? Zo nee, eerst die downloaden en installeren
Boardwalk empire is erg sterke serie, zeker een aanrader om af te kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Teun vond jij Kill the Irishman nou een goede film? Heb hem gisteren gekeken, maar ik vond hem niet echt heel geweldig moet ik zeggen
Sowieso wel een filmweekendje gehad, ook Tron Legacy, The Social Network en Hall Pass gekeken. Best aardige films
Daarnaast begonnen aan Boardwalk Empire wat ook wel een erg goede serie is volgens mij, iig zo ver als dat ik dat na 1 aflevering kan beoordelen
Daar heb je het al.quote:
Maar titty heeft gelukkig nog wel andere "zaken" waar ze wel 2 negers voor kan gebruiken.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja daar denk ik eigenlijk nooit aan, ik vertrouw het altijd welRoti
Volgens mij echt al de 4e of 5e keer dat ik hem post maar okquote:
O ja dat wel, maar ik weet niet. Vond het verhaal nogal verwarrend, beetje onsamenhangend zelfs. En dat terwijl het gebaseerd was op een waargebeurd verhaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ross ik vond kill the irishman wel leuk.
Eindelijk weer een film die gewoon leuk is om te kijken enhet niet alleen hoeft te hebben van flashy CGI.
Limitless vond ik ook wel leuk btw.
Gister weer the birds gekeken.
Okay, nouja het was naar mijn idee een behoorlijke lijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O ja dat wel, maar ik weet niet. Vond het verhaal nogal verwarrend, beetje onsamenhangend zelfs. En dat terwijl het gebaseerd was op een waargebeurd verhaal.
Er komt ook alleen maar marvel-superheld rommel uit tegenwoordig, puur omdat dat enorm goed verkoopt in de bioscopen. Niet dat ik dat erg vind, want ik vind dat wel vermakelijk, maar af en toe zouden ze ook eens wat moeite kunnen steken in een andere film.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Okay, nouja het was naar mijn idee een behoorlijke lijn.
Maar het is ook inderdaad geen blockbuster! die zijn er sowieso weinig de laatste tijd! alles moet of superheld zijn of een heel CGI spektakel!
Heb de xbox inderdaad al een tijdje niet aangeraakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daan![]()
Jij bent ook niet heel veel meer op Live, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb de xbox inderdaad al een tijdje niet aangeraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
11.91 Gig?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:12 schreef Tauchmeister het volgende:
World Invasion : Battle Los Angeles (2011) - [01/49] - "Battle.Los.Angeles.2011.MULTi.1080p.BluRay.x264-THENiGHTMAREiNHD.nfo" - 49 files (19259 parts) by JBinUp <JBinUp@binnews.in> - 1 NFO | 9 PAR2 | 39 ARCHIVE - View NFO - 11.91 GB
Fake of niet?
Hoezo is 11gb fake?quote:
720p zie ik ook staan ja, is gisteren gepost. Die maar proberen danquote:Op maandag 30 mei 2011 12:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoezo is 11gb fake?
1080 is altijd minimaal zo een grootte.
Maar deze is wel fake, alleen 720 is uit volgens mij..
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 mei 2011 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heuj mijn vriendin heeft d'r propedeuse binnen
quote:
dubbelquote:Op maandag 30 mei 2011 12:18 schreef Michhas het volgende:
Oke, ik download nooit Blu Ray, maar 49 files? Fake
Ik gebruik altijd Kazaa kun je het gewoon aanklikkenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Parvus het volgende:
ik download nooit films wil iemand mij op weg helpen hoe dat moet???
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Kazaa kun je het gewoon aanklikken
Vodafone?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kut desire van mij start ieder uur op nieuw op vet irritant
Nee desirequote:
Jammer dat je geen Vodafone hebt want dan was het makkelijk te verklaren... Heb zelf ook een Desire met Hi en nog geen problemen behalve dat mijn camera niet werktquote:
Ondertitelsquote:Op maandag 30 mei 2011 12:31 schreef Parvus het volgende:
hoe vind ik de juiste ondertitels bij de goede film????
Bierdopje is meer voor series.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ondertitels
Download BS player of VLC media player, en zoek dan op www.bierdopje.com de ondertitels, plak die in de file waar de film inzit en hij voegt ze automatisch in
Bearshare!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikte dat tot een jaar geleden
kutzooi allemaal van die waarschuwingen iets met trojer hores ofzo haha whaa me vader maakt me af!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Kazaa kun je het gewoon aanklikken
Betalen.quote:
quote:
Och, met m'n path unlimited pas vind ik dat wel meevallen.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gierig om wat centjes uit te geven.
Rosie. Ik heb nu een halfnaakte Megan Fox ingesteld.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:26 schreef Michhas het volgende:
Heb by the way even een leuke wallpaper van Rosie Jones ingesteld, kijken wat mijn vriendin zegt als ze thuiskomt
Megan Fox is echt een empty shell...quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rosie. Ik heb nu een halfnaakte Megan Fox ingesteld.
True, I hate that bitchquote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Megan Fox is echt een empty shell...
Ja dus? Ik kan toch alleen maar naar haar kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Megan Fox is echt een empty shell...
Zij is vies.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
True, I hate that bitch
Vind haar ook echt niet mooi.
Ik bedoelde: Betalen voor downloads. Ik ben echt niet zo'n gierige aasgier die alles gratis wil meepakken ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Huh, jij betaalt 18 euro per maand en zegt dan "Betalen."?
Ik ook wel, maar vind het een naar mens dus kijk ik dan liever naar iets anders.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dus? Ik kan toch alleen maar naar haar kijken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dus? Ik kan toch alleen maar naar haar kijken.
Vind zulke opmerkingen altijd wel grappig.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar vind het een naar mens dus kijk ik dan liever naar iets anders.
Lol, maar die "chicks" die jij "regelt" zijn zeker geen haar mooier dan Megan.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dat nou echt lekker? Wat een ontzettende crackhoer is dat echt.
Oh jawel, ik heb destijds interviews gezien van haar met specials over transformers.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind zulke opmerkingen altijd wel grappig.Hoe weet je in hemelsnaam of ze een naar mens is als je haar nooit gesproken hebt. Hoe ze overkomt in films en interviews is toch totaal niet te vergelijken.
Daar heeft ze ook een laag make up op van heb ik jou daar. Hier zonder make up, net of je dat dan je bed uit zou schoppen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dat nou echt lekker? Wat een ontzettende crackhoer is dat echt.
Maar ze is al weet ik veel hoe lang samen met die Brian?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oh jawel, ik heb destijds interviews gezien van haar met specials over transformers.
Ook van die interviews in playboy etc. waar ze eerst zegt dat ze helemaal gek is met haar vriend.
Jaar later is het uit en staat ze weer van die attention whore dingen te schreeuwen zoals "ik denk dat iedereen al bisexueel wordt geboren" interview waar ze de ene na de andere uitspraak doet die haar weer in de picture moet brengen.
Plus het feit dat alle acteurs waarmee ze gewerkt heeft beamen dat het een vrouw is met uiterst lage intelligentie.
Maar ik kan het inderdaad nooit 100% weten
Klopt, maar toch zul jij hetzelfde ook hebben bij bepaalde acteurs/sterren.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ze is al weet ik veel hoe lang samen met die Brian?Het maakt me ook verder geen reet uit, maar uit interviews en dingen vind ik dat je weinig kan opmaken, het is en blijft showbizz.
Ik wist dat dit ging komen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, maar die "chicks" die jij "regelt" zijn zeker geen haar mooier dan Megan.
Nee, maar hier ziet ze er ook al veel liever uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook een laag make up op van heb ik jou daar. Hier zonder make up, net of je dat dan je bed uit zou schoppen.
[ afbeelding ]
Sowieso is een knappe kop niet alles, maar zeggen dat zij lelijk is.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik wist dat dit ging komen.Het zal best dat ze niet mooier zijn dan Megan, maar ik regel dan ook geen omhooggevallen verwende crackwijven.
Doe mij maar gewoon een leuke blonde (of brunette) Brabantse meid.Daar maak je mij veel gelukkiger mee dan met iemand als Megan Fox. Al zou Megan dan "knapper" zijn.
Schoonheid is niet alleen een leuk koppie hebben.
Het hangt van de foto af. En echt leuke meisjes die vind ik op elke foto leuk.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso is een knappe kop niet alles, maar zeggen dat zij lelijk is. ;')
Kom dan schat.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
Wat een klote discussie is dit, moet ik even iedereens kutje vingeren ofzo?
Ja kom maar. No homo.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
Wat een klote discussie is dit, moet ik even iedereens kutje vingeren ofzo?
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Maargoed, ik ga maar weer eens aan de studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |