Ik kom even meedoenquote:Op zondag 29 mei 2011 10:45 schreef dreamzk het volgende:
Dit is te makkelijk trollen:
Moeilijk klaarkomen 2
Ik was bezig, maar ik doe het toch nietquote:Op zondag 29 mei 2011 10:45 schreef dreamzk het volgende:
Dit is te makkelijk trollen:
Moeilijk klaarkomen 2
De Black Dahlia game met Dennis Hopper was ook briljant in zijn tijdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat is the Black Dahlia toch een vette film. Sowieso heel die vooroorlogse stijl qua kleding is echt briljant.
Ik ben echt 80 jaar te laat geboren.
Breng mij ook ei, ik sterf hier van de hongerquote:Op zondag 29 mei 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
Joah, ik ga maar eens een lekker eitje bakken en een filmpje kijken
Hij gelooft ook alles wat iedereen zegtquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef Gulmez het volgende:
WAT komt dit overheen met dat symtoom dat meen je toch echt niet?![]()
![]()
Alweer geen eten meegenomen?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Breng mij ook ei, ik sterf hier van de honger
Ik sta te laat op om nog bammetjes te smeren, en ik denk de avond ervoor altijd dat ik tijd genoeg hebquote:
Die gast is zelf een troll man. Al die zogenaamde turken op fok zijn ALLEMAAL trollen, en amenth nog wel de grootste.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij gelooft ook alles wat iedereen zegt
Dat is wel duidelijk jaquote:Op zondag 29 mei 2011 11:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die gast is zelf een troll man. Al die zogenaamde turken op fok zijn ALLEMAAL trollen, en amenth nog wel de grootste.
Is 2.2.1 zo slecht dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Bah, klote Wildfire die als enige Android-phone niet te rooten is na de 2.2.1 android update
Dat niet, maar wil mijn telefoon overclockenquote:
Wachten op 2.3 dusquote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat niet, maar wil mijn telefoon overclockenSommige apps gaan me toch net wat te traag
Dat krijg je met die kratjes bavaria.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik voel me zo kutEn maar water drinken als een malle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |