A dirty mind is a joy forever.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zie ik steeds wat anders in die banner met al die varkentjes.
Die laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand The Tunnel al gezien?
Net even binnen gehaald.
Doet me te veel aan the blair witch denken met die donkere schrik momenten.quote:
Aha, oke.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doet me te veel aan the blair witch denken met die donkere schrik momenten.
Nope. Alles met geesten begin ik niet meer aan dan zit ik mezelf helemaal gek te maken en slaap ik niet meer. Andere horror maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aha, oke.
Paranormal Activity ook niet gezien?
Nigga please...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Alles met geesten begin ik niet meer aan dan zit ik mezelf helemaal gek te maken en slaap ik niet meer. Andere horror maakt me niet uit.
quote:
Hier om 6.45 weerquote:Op zondag 29 mei 2011 00:44 schreef KneusTeun het volgende:
Whaa nu me bed in want om 4 uur gaat me wekker! life sucks sometimes..
Deze is echt geniaal, lach hier altijd hard om, crazy niggas in the hood.quote:
Nice man, gelukkig geen Zwemporium zoals een paar jaar geledenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Parvus het volgende:
emporium was fucking vet matties je weet zelf kankerr
Dat scheelt nog wel wat.quote:
Maar ik heb het wel geredquote:
Volgend jaar ga ik ook gewoon weer.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Parvus het volgende:
Ik kan nooit uitslapen, of moet echt heel laat naar bed gegaan zijn. Blijf altijd in mijn werk ritme hangen.quote:
Ah vandaar, daar heb ik niet heel erg veel last vanquote:Op zondag 29 mei 2011 09:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan nooit uitslapen, of moet echt heel laat naar bed gegaan zijn. Blijf altijd in mijn werk ritme hangen.
Jij bent zo te zien aan het werk?
Ja ik weet niet misschien was je er vandaag gewoon vroeg bij.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah vandaar, daar heb ik niet heel erg veel last van
Zondagochtend, het posten begint rond 7.45... ja, ben dus aan het werk
15.00, vaste prikquote:Op zondag 29 mei 2011 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet misschien was je er vandaag gewoon vroeg bij.Tot hoe laat moet je vandaag?
Ik kan gelukkig de aankomende maanden een beetje rondstrooien met mijn geld, kreeg mijn vakantiegeld afgelopen donderdag nog nooit zoveel geld gezien op mijn rekening.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
15.00, vaste prikEven geld verdienen, want dat is hard nodig
Altijd relax, ik krijg geen apart vakantiegeld, dat zit al bij mijn loon elke maand... ik wacht wel nog steeds op mijn belastingteruggave van 1400e, die gasten mogen wel eens opschieten daarmeequote:Op zondag 29 mei 2011 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig de aankomende maanden een beetje rondstrooien met mijn geld, kreeg mijn vakantiegeld afgelopen donderdag nog nooit zoveel geld gezien op mijn rekening.![]()
Ah oke, ja ik dacht dat er bij mij nog redelijk wat vanaf zou gaan van de belasting maar dat valt reuze mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Altijd relax, ik krijg geen apart vakantiegeld, dat zit al bij mijn loon elke maand... ik wacht wel nog steeds op mijn belastingteruggave van 1400e, die gasten mogen wel eens opschieten daarmee
Ja, ik kan serieus niet wachten, ik wil nog een hoop shit kopen namelijk namelijk heel veel gaan sparenquote:Op zondag 29 mei 2011 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik dacht dat er bij mij nog redelijk wat vanaf zou gaan van de belasting maar dat valt reuze mee.
Ja ik heb het dus ook nog niet, maar 1400 euro lekker!Ik maar 85.
Wou er ook heen maar die kut tentamens saboteren mequote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Parvus het volgende:
Je kan mij high-fiven in de bejaardentoko hier!quote:Op zondag 29 mei 2011 10:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wou er ook heen maar die kut tentamens saboteren me
Goeiemorgen iedereen, nog iemand die ik zo kan high-fiven in de kerk?
Ik kom even meedoenquote:Op zondag 29 mei 2011 10:45 schreef dreamzk het volgende:
Dit is te makkelijk trollen:
Moeilijk klaarkomen 2
Ik was bezig, maar ik doe het toch nietquote:Op zondag 29 mei 2011 10:45 schreef dreamzk het volgende:
Dit is te makkelijk trollen:
Moeilijk klaarkomen 2
De Black Dahlia game met Dennis Hopper was ook briljant in zijn tijdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat is the Black Dahlia toch een vette film. Sowieso heel die vooroorlogse stijl qua kleding is echt briljant.
Ik ben echt 80 jaar te laat geboren.
Breng mij ook ei, ik sterf hier van de hongerquote:Op zondag 29 mei 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
Joah, ik ga maar eens een lekker eitje bakken en een filmpje kijken
Hij gelooft ook alles wat iedereen zegtquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:54 schreef Gulmez het volgende:
WAT komt dit overheen met dat symtoom dat meen je toch echt niet?![]()
![]()
Alweer geen eten meegenomen?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Breng mij ook ei, ik sterf hier van de honger
Ik sta te laat op om nog bammetjes te smeren, en ik denk de avond ervoor altijd dat ik tijd genoeg hebquote:
Die gast is zelf een troll man. Al die zogenaamde turken op fok zijn ALLEMAAL trollen, en amenth nog wel de grootste.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij gelooft ook alles wat iedereen zegt
Dat is wel duidelijk jaquote:Op zondag 29 mei 2011 11:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die gast is zelf een troll man. Al die zogenaamde turken op fok zijn ALLEMAAL trollen, en amenth nog wel de grootste.
Is 2.2.1 zo slecht dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Bah, klote Wildfire die als enige Android-phone niet te rooten is na de 2.2.1 android update
Dat niet, maar wil mijn telefoon overclockenquote:
Wachten op 2.3 dusquote:Op zondag 29 mei 2011 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat niet, maar wil mijn telefoon overclockenSommige apps gaan me toch net wat te traag
Dat krijg je met die kratjes bavaria.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik voel me zo kutEn maar water drinken als een malle.
Aquarius drinken en veel en vet etenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Nee man.quote:
Ook goed, alleen krijg ik van zure sappen zoals sinaasappelsap meteen weer zo'n afgrijselijke dorstquote:
Dan pak je zoete fruitsapjes?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook goed, alleen krijg ik van zure sappen zoals sinaasappelsap meteen weer zo'n afgrijselijke dorst
Vet is een groot woord. Ik herkende het merk, dat was alles. Niet meteen doen alsof ik jou zo tof vind.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:14 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Heb je een mooie Auckland jas van vorige zomer (die jij zo vet vond, pierre), blijkt dat Nickelson en twinlife een soort verkapte kopie ervan gemaakt hebben voor deze zomer.
![]()
![]()
Sterf, paupers dezer aarde.
Haha ik krijg ook al pms van hem dat hij doodgaatquote:
Dikke glimlach.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vet is een groot woord. Ik herkende het merk, dat was alles. Niet meteen doen alsof ik jou zo tof vind.
Tja, wat nu?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha ik krijg ook al pms van hem dat hij doodgaat
Geen zin om er tijd in te stekenquote:
Met jou MW2 doen was echt weer een genot trouwensquote:
Ik ook niet. Gast is overduidelijk een troll of afgrijselijk dom.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen zin om er tijd in te steken
GP van monaco zo meteen
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vet is een groot woord. Ik herkende het merk, dat was alles. Niet meteen doen alsof ik jou zo tof vind.
Ik ben altijd beleefdquote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Doe maar zo. Je zei wel dat je hem vet vond. Of dat waar was is een ander verhaal maar dat boeit me niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met jou MW2 doen was echt weer een genot trouwens![]()
"Je bent ook echt een Marokkaan, met je mesje!"
Idem, echter gestopt met veel water want mijn maag zegt NOPE.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Wij elkaar ook tegenkomen helemaal op het randje van Highrise, naast dat gebouwtjequote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Toen je me killde met die throwing knife, meteen daarna pakte ik je terug.
Die reactie van jou: Hoe wist je dat?
Prachtig!
Haha, dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wij elkaar ook tegenkomen helemaal op het randje van Highrise, naast dat gebouwtjeLaatste plek waar ik je had verwacht
Ik daar een beetje gehurkt wachten met die Intervention, staat er ineens zo'n rondrennende malloot voor mn neusquote:
Haha, nadat je me gekilld had spawde ik vlak om de hoek.. zag je net nog naar de zijkant van het gebouw rennen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik daar een beetje gehurkt wachten met die Intervention, staat er ineens zo'n rondrennende malloot voor mn neus
Dat is echt de beestensniper van MW2.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik moet wel echt eens gaan oefenen met die Intervention, ik heb serieus nog nooit gespeeld met dan ding voordat ik die match met jullie deedHad er in totaal 8 kills mee gemaakt in 500+ uur MW2
Had ik dus ook, ben er helemaal verslaafd aan. Zelfs quickscopen begin ik te snappenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik moet wel echt eens gaan oefenen met die Intervention, ik heb serieus nog nooit gespeeld met dan ding voordat ik die match met jullie deedHad er in totaal 8 kills mee gemaakt in 500+ uur MW2
Ja een paar matches TDM gespeeld ermee, opzich wel gelachenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:09 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat is echt de beestensniper van MW2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |