A dirty mind is a joy forever.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:10 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zie ik steeds wat anders in die banner met al die varkentjes.
Die laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand The Tunnel al gezien?
Net even binnen gehaald.
Doet me te veel aan the blair witch denken met die donkere schrik momenten.quote:
Aha, oke.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doet me te veel aan the blair witch denken met die donkere schrik momenten.
Nope. Alles met geesten begin ik niet meer aan dan zit ik mezelf helemaal gek te maken en slaap ik niet meer. Andere horror maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aha, oke.
Paranormal Activity ook niet gezien?
Nigga please...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Alles met geesten begin ik niet meer aan dan zit ik mezelf helemaal gek te maken en slaap ik niet meer. Andere horror maakt me niet uit.
quote:
Hier om 6.45 weerquote:Op zondag 29 mei 2011 00:44 schreef KneusTeun het volgende:
Whaa nu me bed in want om 4 uur gaat me wekker! life sucks sometimes..
Deze is echt geniaal, lach hier altijd hard om, crazy niggas in the hood.quote:
Nice man, gelukkig geen Zwemporium zoals een paar jaar geledenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Parvus het volgende:
emporium was fucking vet matties je weet zelf kankerr
Dat scheelt nog wel wat.quote:
Maar ik heb het wel geredquote:
Volgend jaar ga ik ook gewoon weer.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Parvus het volgende:
Ik kan nooit uitslapen, of moet echt heel laat naar bed gegaan zijn. Blijf altijd in mijn werk ritme hangen.quote:
Ah vandaar, daar heb ik niet heel erg veel last vanquote:Op zondag 29 mei 2011 09:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan nooit uitslapen, of moet echt heel laat naar bed gegaan zijn. Blijf altijd in mijn werk ritme hangen.
Jij bent zo te zien aan het werk?
Ja ik weet niet misschien was je er vandaag gewoon vroeg bij.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah vandaar, daar heb ik niet heel erg veel last van
Zondagochtend, het posten begint rond 7.45... ja, ben dus aan het werk
15.00, vaste prikquote:Op zondag 29 mei 2011 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet misschien was je er vandaag gewoon vroeg bij.Tot hoe laat moet je vandaag?
Ik kan gelukkig de aankomende maanden een beetje rondstrooien met mijn geld, kreeg mijn vakantiegeld afgelopen donderdag nog nooit zoveel geld gezien op mijn rekening.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
15.00, vaste prikEven geld verdienen, want dat is hard nodig
Altijd relax, ik krijg geen apart vakantiegeld, dat zit al bij mijn loon elke maand... ik wacht wel nog steeds op mijn belastingteruggave van 1400e, die gasten mogen wel eens opschieten daarmeequote:Op zondag 29 mei 2011 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig de aankomende maanden een beetje rondstrooien met mijn geld, kreeg mijn vakantiegeld afgelopen donderdag nog nooit zoveel geld gezien op mijn rekening.![]()
Ah oke, ja ik dacht dat er bij mij nog redelijk wat vanaf zou gaan van de belasting maar dat valt reuze mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Altijd relax, ik krijg geen apart vakantiegeld, dat zit al bij mijn loon elke maand... ik wacht wel nog steeds op mijn belastingteruggave van 1400e, die gasten mogen wel eens opschieten daarmee
Ja, ik kan serieus niet wachten, ik wil nog een hoop shit kopen namelijk namelijk heel veel gaan sparenquote:Op zondag 29 mei 2011 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik dacht dat er bij mij nog redelijk wat vanaf zou gaan van de belasting maar dat valt reuze mee.
Ja ik heb het dus ook nog niet, maar 1400 euro lekker!Ik maar 85.
Wou er ook heen maar die kut tentamens saboteren mequote:Op zondag 29 mei 2011 02:12 schreef Parvus het volgende:
Je kan mij high-fiven in de bejaardentoko hier!quote:Op zondag 29 mei 2011 10:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wou er ook heen maar die kut tentamens saboteren me
Goeiemorgen iedereen, nog iemand die ik zo kan high-fiven in de kerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |