Moet wel.quote:
quote:The Xbox 360 console supports most movie formats. Refer to the lists below for details about supported formats.
AVI support
The Xbox 360 console supports the following for AVI:
* File extensions: .avi, .divx
* Containers: AVI
* Video profiles: MPEG-4 Part 2 (Simple Profile and Advanced Simple Profile)
* Video bit rate: 5 Mbps with resolutions of 1280 × 720 at 30 fps
* Audio profiles: Dolby® Digital (2 channel and 5.1 channel), MP3
* Audio max bit rate: No restrictions
H.264 support
The Xbox 360 console supports the following for H.264:
* File extensions: .mp4, .m4v, mp4v, .mov, .avi
* Containers: MPEG-4, QuickTime
* Video profiles: Baseline, main and high (up to level 4.1)
* Video bit rate: 10 Mbps with resolutions of 1920 × 1080 at 30 fps.
* Audio profiles: AAC, 2-channel, Low Complexity
* Audio max bit rate: No restrictions.
MPEG-4 Part 2 support
The Xbox 360 console supports the following for MPEG-4:
* File extensions: .mp4, .m4v, .mp4v, .mov, .avi
* Containers: MPEG-4, QuickTime
* Video profiles: MPEG-4 Part 2 (Simple Profile and Advanced Simple Profile)
* Video bit rate: 5 Mbps with resolutions of 1280 × 720 at 30 fps.
* Audio profiles: AAC, 2-channel, Low Complexity
WMV (VC-1) support
The Xbox 360 console supports the following for WMV:
* File extensions: .wmv
* Containers: ASF
* Video profiles: WMV7 (WMV1), WMV8 (WMV2), WMV9 (WMV3), VC-1 (WVC1 or WMVA) in simple, main and advanced up to level 3
* Video bit rate: 15 Mbps with resolutions of 1920 × 1080 at 30 fps.
* Audio profiles: WMA7/8, WMA9 Pro (stereo and 5.1), WMA Lossless
Daar gaat het niet om. Door de wind kunnen die pizza's wegvliegen en dan veranderen ze in dodelijke frisbee's. Ik weet nog goed, in '94 was het, de AIVD heeft het verzwegen, maar toen zijn er op een middag in Arnhem 5 doden gevallen door rondvliegende pizza's.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Valt reuze mee hier, kunnen best scooterrijden verdomme.
Top 720p Crank dan binnen halenquote:
Ik vind die film, net zoals Inception, niet echt goed. Een film wordt niet beter als je het verhaal steeds ingewikkelder maakt. Een ingewikkeld verhaal is zeker niet altijd een goed verhaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Goede films op vanavond, dark knight is ook een van de betere films die ik ooit heb gezien.
Ik ben een van de weinige die in slaap viel tijdens Inception denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind die film, net zoals Inception, niet echt goed. Een film wordt niet beter als je het verhaal steeds ingewikkelder maakt. Een ingewikkeld verhaal is zeker niet altijd een goed verhaal.
Bij het kijken van die films gebeuren er telkens dingen die zo goedkoop lijken. Net zoals bij series als Lost. Elke keer wordt er op een goedkope manier een nieuwe laag bovenop het verhaal geflikkerd.
Ik heb het idee dat veel mensen daar niet doorheen kunnen kijken.
Dat ik daar mn tijd aan heb verdaan, zonde. Maar ik vind dat soort films leuk om te zien, vette actie met een sterk verhaalquote:Op zondag 29 mei 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige die in slaap viel tijdens Inception denk ik.Maar je hebt wel gelijk ja. Lost sloeg op het einde kant noch wal terwijl ze in het begin zo goed begonnen. Erg jammer.
Aan Lost bedoel je? Ik heb er geen spijt van, krijg nog steeds kippenvel van bepaalde afleveringen en een aantal acteurs.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat ik daar mn tijd aan heb verdaan, zonde. Maar ik vind dat soort films leuk om te zien, vette actie met een sterk verhaal
Net alsof the dark knight zo ingewikkeld is.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind die film, net zoals Inception, niet echt goed. Een film wordt niet beter als je het verhaal steeds ingewikkelder maakt. Een ingewikkeld verhaal is zeker niet altijd een goed verhaal.
Bij het kijken van die films gebeuren er telkens dingen die zo goedkoop lijken. Net zoals bij series als Lost. Elke keer wordt er op een goedkope manier een nieuwe laag bovenop het verhaal geflikkerd.
Ik heb het idee dat veel mensen daar niet doorheen kunnen kijken.
Huh wat?quote:
Engelse versie van Jersey Shore.quote:
Ik zit net de casting te kijken. The horror.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Engelse versie van Jersey Shore.Deze week 1e aflevering geweest.
Ja, zo heerlijk typisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik zit net de casting te kijken. The horror.
Ik heb de download aanstaan.quote:
Vraag het in het pc topic zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:54 schreef Pino112 het volgende:
Eckte MW2-bazen, vraagje hier.
Ik heb Steam sinds juni vorig jaar niet meer opgestart en dus MW2 niet gedaan.
Is het qua verbinden en noobs al wat verbeterd?
Oke, die Vicky is echt gruwelijk, maar de rest is echt een grote inteeltkliek, zowel mannen als vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ze zijn echt niet te verstaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die Jay is Ronnie ofzo?
Pa-Y Pa-Y, lastig als je de RT niet kan uitspreken.
Laat me raden, bosbessen smaakt was de theequote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kreeg net een nieuwe medal (title) in Crysis 2.
Het bleek dat ik 10 keer iemand geteabagged had
Zal geen kokosnotenthee geweest zijn nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Laat me raden, bosbessen smaakt was de thee
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef SoldMayor het volgende:
Weet iemand of je van een oude model Xbox 360 Elite de harde schijf kan plaatsen op een nieuwe xbox arcade? dus die met dat slim model...
Hij heeft dus wel meteen die Vicky geregeld.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die Jay is Ronnie ofzo?
Pa-Y Pa-Y, lastig als je de RT niet kan uitspreken.
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen harsen, lipgloss op. Huuh gaaayyy!!
Stuk ongeduld.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
stoma, kan je nou even een linkje van hangover 2 sturen, want ik kan 'm niet vinden.
Amateur.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
stoma, kan je nou even een linkje van hangover 2 sturen, want ik kan 'm niet vinden.
quote:
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 07:22 schreef tliciouz het volgende:
Wtf man, ik ben echt pissed. Fucking idioot van een huisgenoot.
quote:Op maandag 30 mei 2011 07:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakken
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |