Ik heb ook tot half 3 in bed gelegen vandaagquote:Op [url=http://fort halfum.fok.nl/topic/1659033/2/100#97457739]zondag 29 mei 2011 15:34[/url] schreef Michhas het volgende:
Ik heb gewoon tot nu verder geslapen
Wtf...
Voelt goed he?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
Ik heb gewoon tot nu verder geslapen
Wtf...
Jep, beter nog. Heb hem hier nog liggen als je hem wil lenenquote:Op zondag 29 mei 2011 15:11 schreef Frankii het volgende:
Wat is Assassins Creed 2 vet zegZonde dat ik zolang heb gewacht met het spelen van die game. Is Brotherhood ook wat?
Mijn ontbijt was een zak chips die nog naast m'n bed lag.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb ook tot half 3 in bed gelegen vandaag. Beetje serietjes kijken enzo, om half 3 begon ik toch wel honger te krijgen.
Linkje?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Het beeld is wat wazig. Kleur is goed. Geluid is bijna perfect.
Ik zie allemaal mensen een 3 voor het geluid gevenWTF. Het geluid is prima.
Bij m'n dagelijkse torrentboer zie ik geen hangover 2 van EP1C te staanquote:Op zondag 29 mei 2011 16:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Euh.. Je dagelijkse torrent / nzb boer?
En niet zo'n beetje ook. Laat ik even jou citeren, ''ik kreeg alleen maar hitmarkers''quote:
Ik heb net pannenkoeken gebakken, had ik heul geen zin in dus dacht laat ik pizza bestellen maar die bezorgen niet wegens weersomstandigheden. Wtf, het is 23 graden.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:36 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Voor 1.70 een complete, goed smakende avondmaaltijd. Winning.
Hoe heb je dat dan gedaan? Ik heb zojuist voor 25e bij de chinees besteldquote:Op zondag 29 mei 2011 18:36 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Voor 1.70 een complete, goed smakende avondmaaltijd. Winning.
Magnetron babi nogwat nogwat (geen pangang) en zachte en luchtige frambozenvla.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan? Ik heb zojuist voor 25e bij de chinees besteld
Dat komt door de wind.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb net pannenkoeken gebakken, had ik heul geen zin in dus dacht laat ik pizza bestellen maar die bezorgen niet wegens weersomstandigheden. Wtf, het is 23 graden.![]()
Valt reuze mee hier, kunnen best scooterrijden verdomme.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat komt door de wind.
En morgen wordt het 25 graden.
Goede films op vanavond, dark knight is ook een van de betere films die ik ooit heb gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |