Vodafone?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kut desire van mij start ieder uur op nieuw op vet irritant
Nee desirequote:
Jammer dat je geen Vodafone hebt want dan was het makkelijk te verklaren... Heb zelf ook een Desire met Hi en nog geen problemen behalve dat mijn camera niet werktquote:
Ondertitelsquote:Op maandag 30 mei 2011 12:31 schreef Parvus het volgende:
hoe vind ik de juiste ondertitels bij de goede film????
Bierdopje is meer voor series.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ondertitels
Download BS player of VLC media player, en zoek dan op www.bierdopje.com de ondertitels, plak die in de file waar de film inzit en hij voegt ze automatisch in
Bearshare!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikte dat tot een jaar geleden
kutzooi allemaal van die waarschuwingen iets met trojer hores ofzo haha whaa me vader maakt me af!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Kazaa kun je het gewoon aanklikken
Betalen.quote:
quote:
Och, met m'n pathé unlimited pas vind ik dat wel meevallen.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gierig om wat centjes uit te geven.
Rosie. Ik heb nu een halfnaakte Megan Fox ingesteld.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:26 schreef Michhas het volgende:
Heb by the way even een leuke wallpaper van Rosie Jones ingesteld, kijken wat mijn vriendin zegt als ze thuiskomt
Megan Fox is echt een empty shell...quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rosie. Ik heb nu een halfnaakte Megan Fox ingesteld.
True, I hate that bitchquote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Megan Fox is echt een empty shell...
Ja dus? Ik kan toch alleen maar naar haar kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Megan Fox is echt een empty shell...
Zij is vies.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
True, I hate that bitch
Vind haar ook echt niet mooi.
Ik bedoelde: Betalen voor downloads. Ik ben echt niet zo'n gierige aasgier die alles gratis wil meepakken ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Huh, jij betaalt 18 euro per maand en zegt dan "Betalen."?
Ik ook wel, maar vind het een naar mens dus kijk ik dan liever naar iets anders.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dus? Ik kan toch alleen maar naar haar kijken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dus? Ik kan toch alleen maar naar haar kijken.
Vind zulke opmerkingen altijd wel grappig.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar vind het een naar mens dus kijk ik dan liever naar iets anders.
Lol, maar die "chicks" die jij "regelt" zijn zeker geen haar mooier dan Megan.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dat nou echt lekker? Wat een ontzettende crackhoer is dat echt.
Oh jawel, ik heb destijds interviews gezien van haar met specials over transformers.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind zulke opmerkingen altijd wel grappig.Hoe weet je in hemelsnaam of ze een naar mens is als je haar nooit gesproken hebt. Hoe ze overkomt in films en interviews is toch totaal niet te vergelijken.
Daar heeft ze ook een laag make up op van heb ik jou daar. Hier zonder make up, net of je dat dan je bed uit zou schoppen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dat nou echt lekker? Wat een ontzettende crackhoer is dat echt.
Maar ze is al weet ik veel hoe lang samen met die Brian?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oh jawel, ik heb destijds interviews gezien van haar met specials over transformers.
Ook van die interviews in playboy etc. waar ze eerst zegt dat ze helemaal gek is met haar vriend.
Jaar later is het uit en staat ze weer van die attention whore dingen te schreeuwen zoals "ik denk dat iedereen al bisexueel wordt geboren" interview waar ze de ene na de andere uitspraak doet die haar weer in de picture moet brengen.
Plus het feit dat alle acteurs waarmee ze gewerkt heeft beamen dat het een vrouw is met uiterst lage intelligentie.
Maar ik kan het inderdaad nooit 100% weten
Klopt, maar toch zul jij hetzelfde ook hebben bij bepaalde acteurs/sterren.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ze is al weet ik veel hoe lang samen met die Brian?Het maakt me ook verder geen reet uit, maar uit interviews en dingen vind ik dat je weinig kan opmaken, het is en blijft showbizz.
Ik wist dat dit ging komen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, maar die "chicks" die jij "regelt" zijn zeker geen haar mooier dan Megan.
Nee, maar hier ziet ze er ook al veel liever uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook een laag make up op van heb ik jou daar. Hier zonder make up, net of je dat dan je bed uit zou schoppen.
[ afbeelding ]
Sowieso is een knappe kop niet alles, maar zeggen dat zij lelijk is.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik wist dat dit ging komen.Het zal best dat ze niet mooier zijn dan Megan, maar ik regel dan ook geen omhooggevallen verwende crackwijven.
Doe mij maar gewoon een leuke blonde (of brunette) Brabantse meid.Daar maak je mij veel gelukkiger mee dan met iemand als Megan Fox. Al zou Megan dan "knapper" zijn.
Schoonheid is niet alleen een leuk koppie hebben.
Het hangt van de foto af. En echt leuke meisjes die vind ik op elke foto leuk.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso is een knappe kop niet alles, maar zeggen dat zij lelijk is. ;')
Kom dan schat.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
Wat een klote discussie is dit, moet ik even iedereens kutje vingeren ofzo?
Ja kom maar. No homo.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
Wat een klote discussie is dit, moet ik even iedereens kutje vingeren ofzo?
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Maargoed, ik ga maar weer eens aan de studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |