quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef SoldMayor het volgende:
Weet iemand of je van een oude model Xbox 360 Elite de harde schijf kan plaatsen op een nieuwe xbox arcade? dus die met dat slim model...
Hij heeft dus wel meteen die Vicky geregeld.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die Jay is Ronnie ofzo?
Pa-Y Pa-Y, lastig als je de RT niet kan uitspreken.
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen harsen, lipgloss op. Huuh gaaayyy!!
Stuk ongeduld.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
stoma, kan je nou even een linkje van hangover 2 sturen, want ik kan 'm niet vinden.
Amateur.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
stoma, kan je nou even een linkje van hangover 2 sturen, want ik kan 'm niet vinden.
quote:
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 07:22 schreef tliciouz het volgende:
Wtf man, ik ben echt pissed. Fucking idioot van een huisgenoot.
quote:Op maandag 30 mei 2011 07:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakken
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakken
quote:Op maandag 30 mei 2011 07:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe danquote:Op maandag 30 mei 2011 08:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij kan zelfs mkv afspelen als je weet hoe het moet
Heb je windows 7? Zo nee, eerst die downloaden en installerenquote:
We hebben al een 2 meter hoge negers aan de deur gehad met knuppels toen ik me mond los trok omdat ik het ergens niet mee eens was dus nee.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jullie zijn ook met zijn tweeen, dus je moet ze aankunnen
Serieus? Gezellig daar bij jouquote:Op maandag 30 mei 2011 08:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We hebben al een 2 meter hoge negers aan de deur gehad met knuppels toen ik me mond los trok omdat ik het ergens niet mee eens was dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |