quote:Op maandag 30 mei 2011 07:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Als je er nu bij gaat vertellen hoe en wat dan hoeft niemand de glassex en een glazenbol te pakken
Hoe danquote:Op maandag 30 mei 2011 08:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij kan zelfs mkv afspelen als je weet hoe het moet
Heb je windows 7? Zo nee, eerst die downloaden en installerenquote:
We hebben al een 2 meter hoge negers aan de deur gehad met knuppels toen ik me mond los trok omdat ik het ergens niet mee eens was dus nee.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jullie zijn ook met zijn tweeen, dus je moet ze aankunnen
Serieus? Gezellig daar bij jouquote:Op maandag 30 mei 2011 08:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We hebben al een 2 meter hoge negers aan de deur gehad met knuppels toen ik me mond los trok omdat ik het ergens niet mee eens was dus nee.
Dat dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Fijn is dat, vandaar dat jullie graag willen verhuizen
Ja tot je ziet hoe ze het klaar maken. Nee bedankt.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:54 schreef PierreTT het volgende:
Ja dat makes ook meer sense nuantiklacht, negers kunnen wel vaak lekker koken
![]()
Ja daar denk ik eigenlijk nooit aan, ik vertrouw het altijd welquote:Op maandag 30 mei 2011 08:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja tot je ziet hoe ze het klaar maken. Nee bedankt.
Heb ik al, wat is de volgende stap?quote:Op maandag 30 mei 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je windows 7? Zo nee, eerst die downloaden en installeren
Boardwalk empire is erg sterke serie, zeker een aanrader om af te kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Teun vond jij Kill the Irishman nou een goede film? Heb hem gisteren gekeken, maar ik vond hem niet echt heel geweldig moet ik zeggen
Sowieso wel een filmweekendje gehad, ook Tron Legacy, The Social Network en Hall Pass gekeken. Best aardige films
Daarnaast begonnen aan Boardwalk Empire wat ook wel een erg goede serie is volgens mij, iig zo ver als dat ik dat na 1 aflevering kan beoordelen
Daar heb je het al.quote:
Maar titty heeft gelukkig nog wel andere "zaken" waar ze wel 2 negers voor kan gebruiken.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja daar denk ik eigenlijk nooit aan, ik vertrouw het altijd welRoti
Volgens mij echt al de 4e of 5e keer dat ik hem post maar okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |