Dat dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Fijn is dat, vandaar dat jullie graag willen verhuizen
Ja tot je ziet hoe ze het klaar maken. Nee bedankt.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:54 schreef PierreTT het volgende:
Ja dat makes ook meer sense nuantiklacht, negers kunnen wel vaak lekker koken
![]()
Ja daar denk ik eigenlijk nooit aan, ik vertrouw het altijd welquote:Op maandag 30 mei 2011 08:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja tot je ziet hoe ze het klaar maken. Nee bedankt.
Heb ik al, wat is de volgende stap?quote:Op maandag 30 mei 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je windows 7? Zo nee, eerst die downloaden en installeren
Boardwalk empire is erg sterke serie, zeker een aanrader om af te kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Teun vond jij Kill the Irishman nou een goede film? Heb hem gisteren gekeken, maar ik vond hem niet echt heel geweldig moet ik zeggen
Sowieso wel een filmweekendje gehad, ook Tron Legacy, The Social Network en Hall Pass gekeken. Best aardige films
Daarnaast begonnen aan Boardwalk Empire wat ook wel een erg goede serie is volgens mij, iig zo ver als dat ik dat na 1 aflevering kan beoordelen
Daar heb je het al.quote:
Maar titty heeft gelukkig nog wel andere "zaken" waar ze wel 2 negers voor kan gebruiken.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja daar denk ik eigenlijk nooit aan, ik vertrouw het altijd welRoti
Volgens mij echt al de 4e of 5e keer dat ik hem post maar okquote:
O ja dat wel, maar ik weet niet. Vond het verhaal nogal verwarrend, beetje onsamenhangend zelfs. En dat terwijl het gebaseerd was op een waargebeurd verhaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ross ik vond kill the irishman wel leuk.
Eindelijk weer een film die gewoon leuk is om te kijken enhet niet alleen hoeft te hebben van flashy CGI.
Limitless vond ik ook wel leuk btw.
Gister weer the birds gekeken.
Okay, nouja het was naar mijn idee een behoorlijke lijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O ja dat wel, maar ik weet niet. Vond het verhaal nogal verwarrend, beetje onsamenhangend zelfs. En dat terwijl het gebaseerd was op een waargebeurd verhaal.
Er komt ook alleen maar marvel-superheld rommel uit tegenwoordig, puur omdat dat enorm goed verkoopt in de bioscopen. Niet dat ik dat erg vind, want ik vind dat wel vermakelijk, maar af en toe zouden ze ook eens wat moeite kunnen steken in een andere film.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Okay, nouja het was naar mijn idee een behoorlijke lijn.
Maar het is ook inderdaad geen blockbuster! die zijn er sowieso weinig de laatste tijd! alles moet of superheld zijn of een heel CGI spektakel!
Heb de xbox inderdaad al een tijdje niet aangeraakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daan![]()
Jij bent ook niet heel veel meer op Live, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb de xbox inderdaad al een tijdje niet aangeraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
11.91 Gig?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:12 schreef Tauchmeister het volgende:
World Invasion : Battle Los Angeles (2011) - [01/49] - "Battle.Los.Angeles.2011.MULTi.1080p.BluRay.x264-THENiGHTMAREiNHD.nfo" - 49 files (19259 parts) by JBinUp <JBinUp@binnews.in> - 1 NFO | 9 PAR2 | 39 ARCHIVE - View NFO - 11.91 GB
Fake of niet?
Hoezo is 11gb fake?quote:
720p zie ik ook staan ja, is gisteren gepost. Die maar proberen danquote:Op maandag 30 mei 2011 12:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoezo is 11gb fake?
1080 is altijd minimaal zo een grootte.
Maar deze is wel fake, alleen 720 is uit volgens mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |