bronquote:Net5 brengt het verbouwprogramma Het Blok terug op de televisie. In het najaar begint het zevende seizoen. Dat heeft het tv-station bekendgemaakt. In Het Blok krijgen stellen een bepaald aantal weken de tijd om met een beperkt budget ieder een woning te renoveren en in te richten. De kandidaten die met ‘hun’ woning de hoogste meerwaarde hebben gecreëerd, winnen een geldbedrag. De vorige serie was te zien in het voorjaar van 2010 en werd gepresenteerd door Erik van der Hoff en Renate Verbaan.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben er persoonlijk klaar mee. Weinig spanning meer.
Doe mij maar Peking Express terug.
Vond Het Blok leuk maar liever dan Peking Express op tv inderdaad, als we dan toch geen nieuwe formats meer kunnen verzinnen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Ooo ja! Dat mag van mij ook wel terugkomenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:20 schreef funrider het volgende:
V
[..]
Vond Het Blok leuk maar liever dan Peking Express op tv inderdaad, als we dan toch geen nieuwe formats meer kunnen verzinnen..
Dit seizoen was back to basic a la eerste seizoen zei Erik, vandaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Kinderen in Zoetermeer combineren met Het Blok en wellicht ook nog een job... moeilijk!
Leuk! er doet weer een gay koppel mee voor de nodige drama![]()
Hoek Javaplein / Molukkenstraat in Amsterdam Oostquote:
Gefixt. Bij SBS Nederland weten ze hoe ze een programma moeten uitknijpen als een citroen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Was het omdat ze het leuk vonden of wat het omdat het moest? Ik denk het laatste...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Kinderen in Zoetermeer combineren met Het Blok en wellicht ook nog een job... moeilijk!
Leuk! er doet weer een gay koppel mee voor de nodige drama![]()
In zo'n programma wel, daar worden ze op uitgekozen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:23 schreef lezzer het volgende:
Ja, want gay koppels zorgen altijd voor drama
Dit is weer een geval van positieve discriminatie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:23 schreef lezzer het volgende:
Ja, want gay koppels zorgen altijd voor drama
Oo ik schrijf het maar even op, want anders ga ik het vergetenquote:
Nou, meer onnozelheid wat mij betreftquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is weer een geval van positieve discriminatie.
Lekker de slijptol in de hand zetten enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben benieuwd welke klusblunders er dit jaar zijn; alleen puur voor de onderlinge vaak onder de deelnemers onderlinge hoge irritatiefactor is het programma het kijken al waard
Passen we op met spoilers?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit er vast klaar voor![]()
Ben benieuwd welk stelletje op de 1e verdieping zit. Die hebben van de week luxaflex opgehangen, en dat vindt ik persoonlijk zo jaren '70
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Passen we op met spoilers?Dit is niet zo erg, maar als de gevel instort wil ik het graag pas in het programma zien
eventuele foto's achter een spoiler plakken, kan iedereen zelf weten of hij/zij wel of niet kijktquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
eventuele foto's achter een spoiler plakken, kan iedereen zelf weten of hij/zij wel of niet kijkt
wist niet dat foto's achter een spoiler ook bovenaan kwamen staan. Ik vind het persoonlijk weer wel leuk iets al eerder te wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie je bovenaan toch staan.... Als ik foto's heb dan plaats ik ze pas ná de betreffende uitzending. Lijkt mij beter
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
ik ook, maar dat kan ook ergens andersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wist niet dat foto's achter een spoiler ook bovenaan kwamen staan. Ik vind het persoonlijk weer wel leuk iets al eerder te weten
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, maar dat kan ook ergens anders
moet te doen zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Hmmm, binnen 24 uur een kamer bouwen...
Gewoon behangen dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen droogtijd van verf lijkt me een probleem, of niet?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen droogtijd van verf lijkt me een probleem, of niet?
weet het niet. Ligt eraan of ze het eens kunnen wordenquote:
het gebouw kan instortenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat te f*ck moet je met een helm op binnen
Voor het geval ze ruzie krijgen en met hamers gaan gooien!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat te f*ck moet je met een helm op binnen
Tijd voor een Lindemans wijntjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
Oh ja, heerlijk opzichtige product placements.
Ach joh, dat ziet niemand als het behang er op zitquote:
quote:Astrid en Stefan zijn allebei 38 jaar en cursuscoördinator bij Bouwradius en klantmanager bij
Getronics. De twee zijn 10 jaar getrouwd en ze hebben een dochter van 6 en zoon van 8. Hun hobby's zijn tuinieren, klussen en het gezin.
Astrid en Stefan hebben elkaar ontmoet in de sportschool, terwijl ze beiden fanatiek aan het sporten waren. Sporten doen ze inmiddels niet meer zo veel, maar fanatiek zijn ze nog steeds! Dit koppel gaat in Het Blok dan ook absoluut voor de winst. In het normale leven zijn Astrid en Stefan in ieder geval succesvol: alle twee een geslaagde carričre, twee kinderen en een 'twee-onder-een-kaphuis'. In dit huis hebben ze samen de nodige kluservaring opgedaan. Ze hebben het huis helemaal gestript en opnieuw opgebouwd. Tussen Astrid en Stefan kan het er soms heftig aan toe gaan tijdens het klussen, maar dat is gewoon hun manier van communiceren. Astrid en Stefan zijn echte gezinsmensen en het gemis van hun kinderen wordt voor dit stel misschien wel de zwaarste beproeving van Het Blok!
quote:Kim en John zijn 24 en 26 jaar. Kim is lerares op een basisschool en John is de marketingman bij een cateraar. Hun hobby's zijn hockey, creatief bezig zijn, feesten, online marketing, winkelen.
Kim en John zijn drie jaar bij elkaar en wonen sinds anderhalf jaar samen. Ze ontmoetten elkaar tijdens een avondje stappen en het was liefde op het eerste gezicht. Vooral van Kims kant. Maar John ging al snel overstag en een week later was de zaak beklonken. Kim en John hebben tot nu toe samen twee appartementen ingericht. Ze hebben veel gevoel voor styling en trends. Ze houden van knutselen en creatief bezig zijn, maar van het echte verbouwingswerk hebben ze nog geen kaas gegeten. Toch denken zij Het Blok te kunnen gaan winnen op creativiteit. Deze Brabantse Blokbewoners houden wel van een feestje en zullen hun medeblokbewoners gaan verrassen met hun ludieke grappen en grollen. Maar of dat ze gaat helpen…?
quote:Suzanne en Krijn zijn 23 en 35 jaar. Suzanne is student Industrieel Ontwerp en Krijn is gymleraar op een basisschool. De twee hebben veel hobby´s, waaronder golfen, surfen, reizen, hockey, snowboarden, sleutelen aan zijn motor en oude jeep.
Suzanne en Krijn hebben elkaar leren kennen in de kroeg en wonen alweer drie jaar samen. Ze zijn net terug van een lange wereldreis en zijn dus goed op elkaar ingespeeld. Ze hebben een groot leeftijdsverschil maar merken daar in hun relatie helemaal niks van. Krijn en Suzanne zijn bijzonder aan elkaar gewaagd, supersportief en verliezen is voor hen absoluut geen optie! Suzanne is bloedfanatiek en een echte doorzetter. Deze eigenschappen zal ze hard nodig hebben om haar gebrek aan kluservaring te compenseren. Gelukkig kan Krijn wel vrij goed klussen. Hij heeft hun appartement helemaal zelf verbouwd. Zij denken Het Blok te gaan winnen op doorzettingsvermogen en intelligentie!
quote:Thom en Wim zijn 30 en 40 jaar. Thom is teammanager klantenservice en Wim is calculator/werkvoorbereider bij een woningbouwvereniging. De twee wonen bijna 12 jaar samen. Hun hobby's zijn uitgaan, theater en vrienden.
Thom en Wim hebben elkaar ruim twaalf jaar geleden leren kennen via een chatbox op internet. Drie maanden later woonden ze samen. Thom en Wim denken een goede kans te maken Het Blok te winnen. Wim heeft drie jaar een eigen klusbedrijf gehad en werkt nu als calculator/werkvoorbereiderbij een woningbouwcorporatie. Samen hebben Thom en Wim al drie huizen gekocht en helemaal verbouwd. Wim is de harde werker en Thom is de motivator, die Wim er weer bovenop helpt als hij het even niet meer ziet zitten. De twee heren vormen een ijzersterk team dat goed kan samenwerken, al komt daar wel het nodige vuurwerk aan te pas. Thom en Wim zijn echte levensgenieters, die dol zijn op theater, terrasjes en gezelligheid met vrienden. Maar of ze het in Het Blok ook zo gezellig weten te houden…?
quote:
Prima hoor ! Dat zou straks nog uitgebreid kunnen worden met informatie over wie in welk apartement zitquote:
Oh ja, goeiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Prima hoor ! Dat zou straks nog uitgebreid kunnen worden met informatie over wie in welk apartement zit
Nu kan het nog, zonder politiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat is eigenlijk best wel een kut streek, gaan staan slijpen als iedereen op één oor ligt
ik vond het ook al zo'n opmerking van ....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ha, één van de zwaarste dingen die ze gedaan hebben. En er gaan nog heel wat zwaardere weken volgen
Tuurlijk niet. Gebruik maken van je tijd en schijt aan de rest. Dat zij nou denken dat ze binnen zijn....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat is eigenlijk best wel een kut streek, gaan staan slijpen als iedereen op één oor ligt
In dit geval vond ik het echt Nel Veerkamp vs Het Goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Over het algemeen hebben homoseksuelen wel een aardige smaak.
Heel normaal in die buurt, en een dakterras heeft echt toegevoegde waardequote:
Hadden ze zich maar niet zo moeten uitsloven tijdens de battlequote:
nou, de vorige keer weet ik niet, toen heb ik het niet echt gevolgd, maar voorzover ik weet de keren daarvoor wel, iig de eerste keerquote:
Nee, vorig jaar niet, denk dan het eerste seizoen, die heb ik nooit gezien.quote:
heb je die echt niet gezien 't eerste seizoen,? die vond ik echt leuk, Theo was er toen ook, volgens mij het tweede seizoen ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar niet, denk dan het eerste seizoen, die heb ik nooit gezien.
das een andere theo, maar dat deert niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Theo is van de uitspraak "dat maakt mij de pis niet lauw"
Oh? Volgens mij zei hij dat in de eerste serie van Het Blok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
das een andere theo, maar dat deert niet.
Theo was echt storend storend storend..
En "hiervan schieten de tranen in m'n hol".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Theo is van de uitspraak "dat maakt mij de pis niet lauw"
Ja, dat riepen wij hier ook onmiddelijk, toen we hem in beeld zagen verschijnen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef k_man het volgende:
En "hiervan schieten de tranen in m'n hol".
Die kwaliteit kan ik nog wel mee leven maar die speler loopt om de paar minuten vast.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:11 schreef Smurfin het volgende:
Wanneer is de herhaling op tv?
Ik wilde via de site online kijken, maar wat een schrikbarende kwaliteitzo wil ik het niet zien.
Dat vond ik nou ook! Vorig jaar had je geloof ik dat gedoe met schaatsen en een ijsblok. Heeft vrij weinig met het Blok te maken. Hiermee won gewoon echt het koppel dat de kwaliteiten die in het blok van je gevraagd worden - zowel klussen als stylen - het best beheersen OP DIT MOMENT. Ben heel benieuwd of dit een voorbode voor het programma isquote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef Karina het volgende:
Ik was het totaal vergetendus zojuist even gekeken.
Leuke eerste opdracht! Ten minste geen stom spelletje of een race maar meteen een echte klus.
Vreselijk programma inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Als dit jankprogramma is afgelopen
Je maakt mij de pis niet lauwquote:
Duidelijk niet inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zou ook echt niet gaan helpen met platen naar de vierde verdieping sjouwen hoor.
Ze hebben ook overal wat voor tegenwoordig hequote:Op woensdag 7 september 2011 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Weet je wat handig is voor van die platen? Van die metalen klemmen, kun je er op schuiven en dan daar aan tillen.
[ afbeelding ]
Ja joh, vooral als je de platen zo breed zijn dat je ze niet meer onder je arm kunt doen. Echt handig.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze hebben ook overal wat voor tegenwoordig he
Hopelijk komen ze nog een beetje los...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef detulp050 het volgende:
Wat een vlakke koppels. Zit geen spatje sensatie aan deze mensen.
Ze hebben de hamer ook zo lekker vastquote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Sjongejonge, het vasthouden van die hamer he... Beetje zachte tikjes geven, dat schiet op.
Ik zie het nog wel gebeuren dat er net als in vorig seizoen weinig geklust gaat worden door alle klusjesmannen die worden ingehuurd en dat iedereen er rustig op los borrelt...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Het badhuis heeft nu al vaste klanten aan Thom & Wim
Wim ligt alvast even proef voor in zijn kist.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Het badhuis heeft nu al vaste klanten aan Thom & Wim
Voor de kijker natuurlijk wel vermakelijkquote:Op woensdag 7 september 2011 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dan moet je gewoon niet meedoen hoor.
Truequote:Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Voor de kijker natuurlijk wel vermakelijk
quote:
quote:
brandveiligheid misschien?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:22 schreef Piles het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van die metalen profielen tov hout? Alleen het gemak?
quote:Metal-stud wanden
Metal-stud wanden hebben belangrijke voordelen:
De wanden hebben een hoge geluidsisolatie. Zonder minerale wol in de spouw heeft de wand al een betere geluidsisolatie dan een standaard blokkenwand van dezelfde dikte.
Metal-stud profielen zijn veel lichter dan vergelijkbare houten stijlen en gemakkelijk en snel op maat te maken.
De wanden zijn brandveilig: zowel het gips als het isolerende glaswol en steenwol zijn immers onbrandbaar.
Een snelle verwerking.
Alleen gemak dusquote:Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Eenvoudiger te plaatsen, makkelijker op maat te maken met een blikschaar
Yep....quote:
met dank aan Vonkenboerquote:Metal-stud wanden
Metal-stud wanden hebben belangrijke voordelen:
De wanden hebben een hoge geluidsisolatie. Zonder minerale wol in de spouw heeft de wand al een betere geluidsisolatie dan een standaard blokkenwand van dezelfde dikte.
Metal-stud profielen zijn veel lichter dan vergelijkbare houten stijlen en gemakkelijk en snel op maat te maken.
De wanden zijn brandveilig: zowel het gips als het isolerende glaswol en steenwol zijn immers onbrandbaar.
Een snelle verwerking.
Nou, zijn vraag is beantwoord volgende week denk ikquote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef Piles het volgende:
"Wat voor problemen met de bus?", heeft ie het programma nooit gezien
quote:
Dit ja, net als met die mensen in die Big Brother huizen die dan hun familie missen, je geeft jezelf er voor op en anders stap je maar opquote:Op donderdag 8 september 2011 11:45 schreef WRH het volgende:
het stel bovenin met de dramatische huilscene.. wat moet je daar nu weer van vinden. beetje doen alsof je half gedwongen wordt om met je kop op tv te komen en daarom wekenlang je kinderen missen, geef je dan niet op, stom gezeur.
net iets te dramatisch en overdreven om leuk irritant te zijn.
Zondagmiddag, half 5 ofzo? Even rond dit tijdstip in het topic zoeken, daar zegt iemand hetquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:03 schreef automatic_ het volgende:
Weet iemand wanneer de herhaling is/was?
Net5.nl werkt niet mee
Merci!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zondagmiddag, half 5 ofzo? Even rond dit tijdstip in het topic zoeken, daar zegt iemand het
Ze hebben vaste sponsors voor veel dingenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:50 schreef loezzzje het volgende:
Als je naar de ikea mag dan heb je aan 5000 euro voor een keuken meer als genoeg! Moet het van een bepaalde zaak zijn?
Kijk das dus balen, die A merken zijn allemaal duur. Dus dan wordt het wel wat moeilijker!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze hebben vaste sponsors voor veel dingen
Verf van Histor, tegels van Mosa enz.
Sterker nog, ik kijk nu.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond klinkt wel erg ver weg, ik zit al klaar
Ja, kheb zelf ook geen kinderen ofzo, dus ik kan me er ook niks bij voorstellen... Maar ik vind het wat overdreven.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Die Astrid en Stefan zijn echt![]()
Dat gedoe met de kinderen pfff... en dat in uitzending twee al
Deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Er zijn ook wel magnetronmaaltijden die beter te eten zijn toch. Van die stoommaaltijden.
En bij het uitzetten van metalstud wanden dan wel weer een geheel overbodige veiligheidsbril op doenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Klussen op teenslippers, het is wachten op die roestige spijker.
Ja, via de ramen ofzo. En naar de tweede verdieping moeten ze he.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou kunnen; mits er toegang tot de steiger is e.d.
Jup, beetje interessant zo'n stuk blik flexen, zie mij eens losgaan met die slijptol. Dan wel weer zonder bril.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Vonkenboer het volgende:
idd. ook handig als je tijdens het praten met iemand gewoon die persoon aankijkt terwijl je in je andere hand een draaiende slijptol hebt
Krijn is een stuk ergerquote:Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, ik erger me aan die Stefan. Geen idee waarom eigenlijk.
3mm moest toch? Geen idee waarom, maar tochquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Hč? Die gipsplaten zitten hele stukken uit elkaar gewoon...
flauwekul allemaal, maar afspraak is afspraak. ik zie wel eens stuiknaden van bijna 1 cm en soms van nog geen mmquote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
3mm moest toch? Geen idee waarom, maar toch
Ik begreep wel dat er achter de stootnaden (?) een stukje gips moet? Was iets nieuws wat ik hoorde
Waarom zou je er uberhaupt ruimte tussen houden? Dat stukje gips erachter was om cement er niet door te drukken begreep ik, maar dan kun je toch nog sluitend gipsenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
flauwekul allemaal, maar afspraak is afspraak. ik zie wel eens stuiknaden van bijna 1 cm en soms van nog geen mm
Is 'ie op het werk ook zoals wij hem op tv zien?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:49 schreef superworm het volgende:
Lol ik ga meekijken en meelezen, ik ken Thom van m'n werk
stucadoors hebben dat graag gips schiet daar tussen en gaat dan goed vastzittenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je er uberhaupt ruimte tussen houden? Dat stukje gips erachter was om cement er niet door te drukken begreep ik, maar dan kun je toch nog sluitend gipsen
Ja, daar is dat stukje gipsplaat achter de naad voor. Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef densmee het volgende:
[..]
stucadoors hebben dat graag gips schiet daar tussen en gaat dan goed vastzitten
stukje gips is niet nodig maar het vult zo mooi en dan plakt de gips makkelijker aan de wand.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar is dat stukje gipsplaat achter de naad voor. Dat begrijp ik.
Maar waarom er dan alsnog bewust een paar millimeter ruimte tussen houden? Je kan toch en een stukje plaat én naadloos aansluiten? Of is dat te lastig stucen/afwerken?
Dan zou het wel saai zijn om te kijken niet? Het is geen Eigen Huis en Tuin, maar stellen met enige bravoure, klus ervaring en een grote mond.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef athlonkmf het volgende:
Waarom gaat die vent (Theo) niet eerder vertellen dat de wanden verkeerd staan? Dat had ie al lang kunnen zien, dat de plafondbalken niet genoeg zijn? Helemaal wachten tot de platen zitten, en dan pas zeuren...
Even een crosspost uit K&W Net5 Het Blok 2011quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dan zou het wel saai zijn om te kijken niet? Het is geen Eigen Huis en Tuin, maar stellen met enige bravoure, klus ervaring en een grote mond.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:53 schreef RanTheMan het volgende:
Maar @bob wat ik denk is dat de aannemer de spouw al heeft geisoleerd en ze de voorzetwandjes dr voor zetten voor een recht resultaat, anders valt dr weinig te klussen als de stucadoor de muur recht trekt, hoeven ze nml alleen maar de vloer te doen en verven.
En dan stop je net als bij binnenwandjes (wat t feitelijk zijn) steenwol in.
En dat met die gaatjes maakt gewoon mooie tv
Het moet idd vermakelijk zijn, en niet volgens de regeltjes, op de gemakkelijkste/beste manier.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken, de muren primeren en stuccen maar.
En ik persoonlijk ben al helemaal geen fan van metal stud, liever gasbeton of celbeton o.i.d... ivm beschadigingen, dingen ophangen ( jaja hollewandplug )...
Maar om nou een hele pallet met de trap naar de 4e verdieping te dragen....
zelfs als ie van tevoren op de fouten had gewezen, dan hadden ze vast wel ergens weer fouten gemaakt. Nu is het puur bedoeld om de klussers moeilijker te maken. Flauw.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dan zou het wel saai zijn om te kijken niet? Het is geen Eigen Huis en Tuin, maar stellen met enige bravoure, klus ervaring en een grote mond.
Zo laten ze iedere keer van dat stel op de vierde verdieping de kusjes zien. Een ruzie tussen homo's is altijd apart. Horen we Kim de meest onnozele dingen uitkramen. En klust het beachkoppel lekker nonchalant in een bermuda met teenslippers.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef bobenjanneke het volgende:
Het moet idd vermakelijk zijn, en niet volgens de regeltjes, op de gemakkelijkste/beste manier.
Het is zeker geen klusprogramma. die zijn er ook niet op televisie, maar mensen kunnen dan toch nog wel gezond verstand hebben?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Piles het volgende:
Het is geen klusprrogramma, maar een reallifesoap.
Ja, het is een grote proef om te kijken hoe je met kritiek omgaat en hoeveel stress je kunt hebben. Ze kiezen niet voor niets Theo uit om het slechte nieuws te brengen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
zelfs als ie van tevoren op de fouten had gewezen, dan hadden ze vast wel ergens weer fouten gemaakt. Nu is het puur bedoeld om de klussers moeilijker te maken. Flauw.
Ze heeft wel goede titsquote:Op woensdag 21 september 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
Echt, die Krijt of zn vrouw gaan echt gewond raken.
Krijn kijkt hoe Suzanne aan het werk is, dat scheelt al de helft.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Bleie het volgende:
Wat hebben Krijn en Suzanne eigenlijk gedaan al die nachten dat ze doorwerkten tot 5 uur, als ze nu de oplevering niet gaan halen?
Het kan zo in de folder van een woonwinkel. En dat is geen complimentquote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef k_man het volgende:
Wat een lelijkheid allemaal. De truttigheid heeft hard toegeslagen bij de inrichting. Het homo-hol is nog het ergste.
Volgens mij zijn er twee verschillende dingen. Het gesprek van Thom en Wim ging over het feit dat Krijn en Suzanne de hele dag op een strandbedje liggen tukken, hoe kunnen ze anders fruitig doorhalen 's nachts. Daar wilden zij mogelijk werk van maken. Daarom gaat Wim achter ze aan?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef Marrije het volgende:
Maar zag ik het nou goed in een voorstukje voor vandaag dat Krijn en Suzanne misschien het blok moeten verlaten? Zou ik op zich wel terecht vinden als deze bon ook weer na 9 uur smorgens is.
Idd en voor de rest ook wel een lekker wijf. Om te zien dan; haar bovenkamer moet vrij leeg zijn, aangezien ze aan die klaploper blijft hangen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ze heeft wel goede tits![]()
dus laten wij hopen dat het slaapkop Krijn is...
Plus veel meerquote:
Inderdaad zeg, hilarisch dat voorstukjequote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Het begint leuk te worden, Wim gaat Krijn volgen!
Alles wat je ziet is natuurlijk ook echt gebeurd, maar ik vraag me wel altijd bij dit soort programma's af hoeveel van de beelden bewust suggestief gemonteerd zijn. Nu zien we een hele aflevering lang Krijn niets doen - in een stoel een snack eten, een paar powernaps doen, een beetje om zich heen kijken, bij de buren langswippen - terwijl Suzanne steeds hard aan het werk in beeld wordt gebracht. Ik heb het idee dat Krijn echt wel (bijna) net zo hard als Suzanne werkt, maar dat de makers dat bewust maar erg weinig tonen om zo de kijkers iemand te geven waaraan ze zich kunnen ergeren. Nu kun je je aan de meesten wel ergeren want iedereen heeft ergerlijke eigenschappen, maar tochquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Krijn en Suzanne die zie ik de volgende oplevering ķķk niet halen: Krijn doet namelijk niks. Hij ziet anderen graag werken en verzorgt het negatieve commentaar. Wat een klaploper, ik moet denken aan zo'n surfdude die verder niks kan.
Dat heeft volgens mij iets met product placement te maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef amaranta het volgende:
Wat zijn trouwens die symbooltjes die na de reclame linksonder in beeld verschenen?
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Als Het Blok een paar weken lang naast mijn huis bezig zou zijn, zou ik ook not amused zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 10:25 schreef FoXje het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de productie zelf de wouten belt, gewoon voor de druk en sensatie. Verder was het erg saai gisteren.
Die indruk heb ik niet, dat het expres zo in beeld gebracht wordt alsof het lijkt dat die Krijn niks doet. Ook Theo, die opzichter, had het erover dat Krijn het werk aan zijn vriendin overlaat.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:55 schreef Xurk het volgende:
Alles wat je ziet is natuurlijk ook echt gebeurd, maar ik vraag me wel altijd bij dit soort programma's af hoeveel van de beelden bewust suggestief gemonteerd zijn. Nu zien we een hele aflevering lang Krijn niets doen - in een stoel een snack eten, een paar powernaps doen, een beetje om zich heen kijken, bij de buren langswippen - terwijl Suzanne steeds hard aan het werk in beeld wordt gebracht. Ik heb het idee dat Krijn echt wel (bijna) net zo hard als Suzanne werkt, maar dat de makers dat bewust maar erg weinig tonen om zo de kijkers iemand te geven waaraan ze zich kunnen ergeren. Nu kun je je aan de meesten wel ergeren want iedereen heeft ergerlijke eigenschappen, maar toch
Bij tv geloof ik helemaal niks meerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die indruk heb ik niet, dat het expres zo in beeld gebracht wordt alsof het lijkt dat die Krijn niks doet. Ook Theo, die opzichter, had het erover dat Krijn het werk aan zijn vriendin overlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |