abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101957433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dan zou het wel saai zijn om te kijken niet? Het is geen Eigen Huis en Tuin, maar stellen met enige bravoure, klus ervaring en een grote mond.
Even een crosspost uit K&W Net5 Het Blok 2011

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:53 schreef RanTheMan het volgende:
Maar @bob wat ik denk is dat de aannemer de spouw al heeft geisoleerd en ze de voorzetwandjes dr voor zetten voor een recht resultaat, anders valt dr weinig te klussen als de stucadoor de muur recht trekt, hoeven ze nml alleen maar de vloer te doen en verven.

En dan stop je net als bij binnenwandjes (wat t feitelijk zijn) steenwol in.

En dat met die gaatjes maakt gewoon mooie tv :)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

Daar zat ik dus ook al aan te denken, de muren primeren en stuccen maar.
En ik persoonlijk ben al helemaal geen fan van metal stud, liever gasbeton of celbeton o.i.d... ivm beschadigingen, dingen ophangen ( jaja hollewandplug )...
Maar om nou een hele pallet met de trap naar de 4e verdieping te dragen....
Het moet idd vermakelijk zijn, en niet volgens de regeltjes, op de gemakkelijkste/beste manier.
pi_101957940
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dan zou het wel saai zijn om te kijken niet? Het is geen Eigen Huis en Tuin, maar stellen met enige bravoure, klus ervaring en een grote mond.
zelfs als ie van tevoren op de fouten had gewezen, dan hadden ze vast wel ergens weer fouten gemaakt. Nu is het puur bedoeld om de klussers moeilijker te maken. Flauw.
pi_101957976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef bobenjanneke het volgende:
Het moet idd vermakelijk zijn, en niet volgens de regeltjes, op de gemakkelijkste/beste manier.
Zo laten ze iedere keer van dat stel op de vierde verdieping de kusjes zien. Een ruzie tussen homo's is altijd apart. Horen we Kim de meest onnozele dingen uitkramen. En klust het beachkoppel lekker nonchalant in een bermuda met teenslippers.

Het is gewoon, zoals ieder ander programma, lekker gescript. Camerashotje zo, positie zus.
pi_101957998
Het is geen klusprrogramma, maar een reallifesoap.
pi_101958103
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Piles het volgende:
Het is geen klusprrogramma, maar een reallifesoap.
Het is zeker geen klusprogramma. die zijn er ook niet op televisie, maar mensen kunnen dan toch nog wel gezond verstand hebben?
Of er moet in het script/ spelregels staan dat het gestuct moet worden...
pi_101958369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

zelfs als ie van tevoren op de fouten had gewezen, dan hadden ze vast wel ergens weer fouten gemaakt. Nu is het puur bedoeld om de klussers moeilijker te maken. Flauw.
Ja, het is een grote proef om te kijken hoe je met kritiek omgaat en hoeveel stress je kunt hebben. Ze kiezen niet voor niets Theo uit om het slechte nieuws te brengen.
pi_101975396
wel weer een leuke aflevering.
bij die wedstrijd kon je erg goed zien welke stellen dus wel en welke niet onderling goed kunnen communiceren. hoe moeilijk kan het zijn om je partner te sturen zonder te schreeuwen, schelden of gewoon bijna niets te zeggen zodat hij of zij totaal blind maar wat raak kwakt.
volgens mij zei deze wedstrijd heel veel over de relaties zelf, onderling.

bizar dat Suzanne zo in haar zomer outfitje over de bouwplaats huppelt. slippertjes met halve cm zool, modieus ultra kort broekje, schattig voor op het strand maar om in te klussen... niet serieus te nemen ondanks hoe ze haar proberen te portretteren door de camera.
of doet ze mee aan het programma om 'door te breken' als god-mag-weten wat ipv serieus een appartement aan te pakken, kan ook natuurlijk.
vind het sowieso ook raar dat dit stel is uitgezocht omdat, na nu blijkt, ze dus helemaal niet aan het werk zijn deze zomer, maar vanwege hun werk / zomervakantie gewoon maar even een kul- bijbaantje hebben genomen. ik vind dat er bij de andere 3 dan toch echt meer druk komt te staan aangezien zij wel een serieuze day-job moeten uitvoeren elke dag.
waren er geen normale werkende stellen meer bij de screening voor het programma?

nichtenruzie: heel vermakelijk, je ziet wel duidelijk dat ze dit thuis ook wekelijks doen over andere dingen, m.i. gewoon 2 totaal verschillende types die elkaar uiteindelijk wel goed aanvullen.

die koters, djeez.
donder op uit het blik als je niet zonder kan, bijna hysterisch hoe er op dag 1 al tegen een opgeplakte foto wordt gepraat en op dag 3 al tranen met tuiten gehuild worden om het gemis, drama drama drama, bij dit soort gesnotter zap ik snel naar iets anders, gezeur.
maar tenslotte is er in de laatste paar seizoenen altijd wel een stel weer vervangen halverwege door een ander stel, met een beetje geluk gebeurt dat dit seizoen ook en wat mij betreft zijn zij de grote kanshebbers; opdonderen en terug naar die koters.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:32:26 #258
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_102069172
Was dat nou vorig jaar, dat stel dat Dennis en Martine heetten en die eruit moesten? Blijft toch mooie televisie. Zij gaven alles de schuld behalve zichzelf. Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, ook al vind ik Krijn en Suzanne geen sterke klussers zo op het oog.

Vreemd dat die Brabo's zich afzijdig houden, het hoeft toch niet vanaf dag 1 een strijd te zijn?
pi_102090387
Ik vind die spellen die ze tussendoor moeten doen voor extra geld altijd zo suf. Het klussen is veel leuker.
Suzanne en Krijn zijn echt sukkels zeg met hun strandbaantjes. De Tilburgers zijn volgens mij goed bezig. Het stel van de 4e verdieping vind ik echt :O :O :O
pi_102234803
En weer begonnen *O*
pi_102234881
Alweer gezeur over die stomme klusbus.
  woensdag 21 september 2011 @ 20:35:25 #262
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  woensdag 21 september 2011 @ 20:36:01 #263
142400 RedFever007
pi_102235637
Tering, 10 minuten uitzending dan 8 minuten reclame.
pi_102235905
Waar is je billenmaat? _O-
  woensdag 21 september 2011 @ 20:54:08 #268
142400 RedFever007
pi_102236024
Dat woord had ik zeker tien jaar al niet meer gehoord :D
pi_102236032
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Waar is je billenmaat?
_O- :D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 21 september 2011 @ 20:55:41 #271
142400 RedFever007
pi_102236053
DIe Kim steeds: "Ja" "Ja" "Ja" "Ja" "Ja" "Ja" "Ja" "Ja"

:')
pi_102236120
Wat zijn trouwens die symbooltjes die na de reclame linksonder in beeld verschenen?
  woensdag 21 september 2011 @ 20:57:23 #273
142400 RedFever007
pi_102236309
Seriously, dat plafond van Krijt en zn vriendin is echt heel amateuristisch.
pi_102236503
Theo is echt wel cool trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')