wel weer een leuke aflevering.
bij die wedstrijd kon je erg goed zien welke stellen dus wel en welke niet onderling goed kunnen communiceren. hoe moeilijk kan het zijn om je partner te sturen zonder te schreeuwen, schelden of gewoon bijna niets te zeggen zodat hij of zij totaal blind maar wat raak kwakt.
volgens mij zei deze wedstrijd heel veel over de relaties zelf, onderling.
bizar dat Suzanne zo in haar zomer outfitje over de bouwplaats huppelt. slippertjes met halve cm zool, modieus ultra kort broekje, schattig voor op het strand maar om in te klussen... niet serieus te nemen ondanks hoe ze haar proberen te portretteren door de camera.
of doet ze mee aan het programma om 'door te breken' als god-mag-weten wat ipv serieus een appartement aan te pakken, kan ook natuurlijk.
vind het sowieso ook raar dat dit stel is uitgezocht omdat, na nu blijkt, ze dus helemaal niet aan het werk zijn deze zomer, maar vanwege hun werk / zomervakantie gewoon maar even een kul- bijbaantje hebben genomen. ik vind dat er bij de andere 3 dan toch echt meer druk komt te staan aangezien zij wel een serieuze day-job moeten uitvoeren elke dag.
waren er geen normale werkende stellen meer bij de screening voor het programma?
nichtenruzie: heel vermakelijk, je ziet wel duidelijk dat ze dit thuis ook wekelijks doen over andere dingen, m.i. gewoon 2 totaal verschillende types die elkaar uiteindelijk wel goed aanvullen.
die koters, djeez.
donder op uit het blik als je niet zonder kan, bijna hysterisch hoe er op dag 1 al tegen een opgeplakte foto wordt gepraat en op dag 3 al tranen met tuiten gehuild worden om het gemis, drama drama drama, bij dit soort gesnotter zap ik snel naar iets anders, gezeur.
maar tenslotte is er in de laatste paar seizoenen altijd wel een stel weer vervangen halverwege door een ander stel, met een beetje geluk gebeurt dat dit seizoen ook en wat mij betreft zijn zij de grote kanshebbers; opdonderen en terug naar die koters.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.