Hadden ze zich maar niet zo moeten uitsloven tijdens de battlequote:
nou, de vorige keer weet ik niet, toen heb ik het niet echt gevolgd, maar voorzover ik weet de keren daarvoor wel, iig de eerste keerquote:
Nee, vorig jaar niet, denk dan het eerste seizoen, die heb ik nooit gezien.quote:
heb je die echt niet gezien 't eerste seizoen,? die vond ik echt leuk, Theo was er toen ook, volgens mij het tweede seizoen ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar niet, denk dan het eerste seizoen, die heb ik nooit gezien.
das een andere theo, maar dat deert niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Theo is van de uitspraak "dat maakt mij de pis niet lauw"
Oh? Volgens mij zei hij dat in de eerste serie van Het Blok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
das een andere theo, maar dat deert niet.
Theo was echt storend storend storend..
En "hiervan schieten de tranen in m'n hol".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Theo is van de uitspraak "dat maakt mij de pis niet lauw"
Ja, dat riepen wij hier ook onmiddelijk, toen we hem in beeld zagen verschijnen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef k_man het volgende:
En "hiervan schieten de tranen in m'n hol".
Die kwaliteit kan ik nog wel mee leven maar die speler loopt om de paar minuten vast.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:11 schreef Smurfin het volgende:
Wanneer is de herhaling op tv?
Ik wilde via de site online kijken, maar wat een schrikbarende kwaliteitzo wil ik het niet zien.
Dat vond ik nou ook! Vorig jaar had je geloof ik dat gedoe met schaatsen en een ijsblok. Heeft vrij weinig met het Blok te maken. Hiermee won gewoon echt het koppel dat de kwaliteiten die in het blok van je gevraagd worden - zowel klussen als stylen - het best beheersen OP DIT MOMENT. Ben heel benieuwd of dit een voorbode voor het programma isquote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef Karina het volgende:
Ik was het totaal vergetendus zojuist even gekeken.
Leuke eerste opdracht! Ten minste geen stom spelletje of een race maar meteen een echte klus.
Vreselijk programma inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Als dit jankprogramma is afgelopen
Je maakt mij de pis niet lauwquote:
Duidelijk niet inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zou ook echt niet gaan helpen met platen naar de vierde verdieping sjouwen hoor.
Ze hebben ook overal wat voor tegenwoordig hequote:Op woensdag 7 september 2011 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Weet je wat handig is voor van die platen? Van die metalen klemmen, kun je er op schuiven en dan daar aan tillen.
[ afbeelding ]
Ja joh, vooral als je de platen zo breed zijn dat je ze niet meer onder je arm kunt doen. Echt handig.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze hebben ook overal wat voor tegenwoordig he
Hopelijk komen ze nog een beetje los...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef detulp050 het volgende:
Wat een vlakke koppels. Zit geen spatje sensatie aan deze mensen.
Ze hebben de hamer ook zo lekker vastquote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Sjongejonge, het vasthouden van die hamer he... Beetje zachte tikjes geven, dat schiet op.
Ik zie het nog wel gebeuren dat er net als in vorig seizoen weinig geklust gaat worden door alle klusjesmannen die worden ingehuurd en dat iedereen er rustig op los borrelt...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Het badhuis heeft nu al vaste klanten aan Thom & Wim
Wim ligt alvast even proef voor in zijn kist.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Het badhuis heeft nu al vaste klanten aan Thom & Wim
Voor de kijker natuurlijk wel vermakelijkquote:Op woensdag 7 september 2011 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dan moet je gewoon niet meedoen hoor.
Truequote:Op woensdag 7 september 2011 21:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Voor de kijker natuurlijk wel vermakelijk
quote:
quote:
brandveiligheid misschien?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:22 schreef Piles het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van die metalen profielen tov hout? Alleen het gemak?
quote:Metal-stud wanden
Metal-stud wanden hebben belangrijke voordelen:
De wanden hebben een hoge geluidsisolatie. Zonder minerale wol in de spouw heeft de wand al een betere geluidsisolatie dan een standaard blokkenwand van dezelfde dikte.
Metal-stud profielen zijn veel lichter dan vergelijkbare houten stijlen en gemakkelijk en snel op maat te maken.
De wanden zijn brandveilig: zowel het gips als het isolerende glaswol en steenwol zijn immers onbrandbaar.
Een snelle verwerking.
Alleen gemak dusquote:Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Eenvoudiger te plaatsen, makkelijker op maat te maken met een blikschaar
Yep....quote:
met dank aan Vonkenboerquote:Metal-stud wanden
Metal-stud wanden hebben belangrijke voordelen:
De wanden hebben een hoge geluidsisolatie. Zonder minerale wol in de spouw heeft de wand al een betere geluidsisolatie dan een standaard blokkenwand van dezelfde dikte.
Metal-stud profielen zijn veel lichter dan vergelijkbare houten stijlen en gemakkelijk en snel op maat te maken.
De wanden zijn brandveilig: zowel het gips als het isolerende glaswol en steenwol zijn immers onbrandbaar.
Een snelle verwerking.
Nou, zijn vraag is beantwoord volgende week denk ikquote:Op woensdag 7 september 2011 20:56 schreef Piles het volgende:
"Wat voor problemen met de bus?", heeft ie het programma nooit gezien
quote:
Dit ja, net als met die mensen in die Big Brother huizen die dan hun familie missen, je geeft jezelf er voor op en anders stap je maar opquote:Op donderdag 8 september 2011 11:45 schreef WRH het volgende:
het stel bovenin met de dramatische huilscene.. wat moet je daar nu weer van vinden. beetje doen alsof je half gedwongen wordt om met je kop op tv te komen en daarom wekenlang je kinderen missen, geef je dan niet op, stom gezeur.
net iets te dramatisch en overdreven om leuk irritant te zijn.
Zondagmiddag, half 5 ofzo? Even rond dit tijdstip in het topic zoeken, daar zegt iemand hetquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:03 schreef automatic_ het volgende:
Weet iemand wanneer de herhaling is/was?
Net5.nl werkt niet mee
Merci!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zondagmiddag, half 5 ofzo? Even rond dit tijdstip in het topic zoeken, daar zegt iemand het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |