Ja, via de ramen ofzo. En naar de tweede verdieping moeten ze he.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou kunnen; mits er toegang tot de steiger is e.d.
Jup, beetje interessant zo'n stuk blik flexen, zie mij eens losgaan met die slijptol. Dan wel weer zonder bril.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Vonkenboer het volgende:
idd. ook handig als je tijdens het praten met iemand gewoon die persoon aankijkt terwijl je in je andere hand een draaiende slijptol hebt
Krijn is een stuk ergerquote:Op woensdag 14 september 2011 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, ik erger me aan die Stefan. Geen idee waarom eigenlijk.
3mm moest toch? Geen idee waarom, maar tochquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Hè? Die gipsplaten zitten hele stukken uit elkaar gewoon...
flauwekul allemaal, maar afspraak is afspraak. ik zie wel eens stuiknaden van bijna 1 cm en soms van nog geen mmquote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
3mm moest toch? Geen idee waarom, maar toch
Ik begreep wel dat er achter de stootnaden (?) een stukje gips moet? Was iets nieuws wat ik hoorde
Waarom zou je er uberhaupt ruimte tussen houden? Dat stukje gips erachter was om cement er niet door te drukken begreep ik, maar dan kun je toch nog sluitend gipsenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
flauwekul allemaal, maar afspraak is afspraak. ik zie wel eens stuiknaden van bijna 1 cm en soms van nog geen mm
Is 'ie op het werk ook zoals wij hem op tv zien?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:49 schreef superworm het volgende:
Lol ik ga meekijken en meelezen, ik ken Thom van m'n werk
stucadoors hebben dat graag gips schiet daar tussen en gaat dan goed vastzittenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je er uberhaupt ruimte tussen houden? Dat stukje gips erachter was om cement er niet door te drukken begreep ik, maar dan kun je toch nog sluitend gipsen
Ja, daar is dat stukje gipsplaat achter de naad voor. Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:48 schreef densmee het volgende:
[..]
stucadoors hebben dat graag gips schiet daar tussen en gaat dan goed vastzitten
stukje gips is niet nodig maar het vult zo mooi en dan plakt de gips makkelijker aan de wand.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar is dat stukje gipsplaat achter de naad voor. Dat begrijp ik.
Maar waarom er dan alsnog bewust een paar millimeter ruimte tussen houden? Je kan toch en een stukje plaat én naadloos aansluiten? Of is dat te lastig stucen/afwerken?
Dan zou het wel saai zijn om te kijken niet? Het is geen Eigen Huis en Tuin, maar stellen met enige bravoure, klus ervaring en een grote mond.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef athlonkmf het volgende:
Waarom gaat die vent (Theo) niet eerder vertellen dat de wanden verkeerd staan? Dat had ie al lang kunnen zien, dat de plafondbalken niet genoeg zijn? Helemaal wachten tot de platen zitten, en dan pas zeuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |