Ze heeft wel goede titsquote:Op woensdag 21 september 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
Echt, die Krijt of zn vrouw gaan echt gewond raken.
Krijn kijkt hoe Suzanne aan het werk is, dat scheelt al de helft.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Bleie het volgende:
Wat hebben Krijn en Suzanne eigenlijk gedaan al die nachten dat ze doorwerkten tot 5 uur, als ze nu de oplevering niet gaan halen?
Het kan zo in de folder van een woonwinkel. En dat is geen complimentquote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef k_man het volgende:
Wat een lelijkheid allemaal. De truttigheid heeft hard toegeslagen bij de inrichting. Het homo-hol is nog het ergste.
Volgens mij zijn er twee verschillende dingen. Het gesprek van Thom en Wim ging over het feit dat Krijn en Suzanne de hele dag op een strandbedje liggen tukken, hoe kunnen ze anders fruitig doorhalen 's nachts. Daar wilden zij mogelijk werk van maken. Daarom gaat Wim achter ze aan?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef Marrije het volgende:
Maar zag ik het nou goed in een voorstukje voor vandaag dat Krijn en Suzanne misschien het blok moeten verlaten? Zou ik op zich wel terecht vinden als deze bon ook weer na 9 uur smorgens is.
Idd en voor de rest ook wel een lekker wijf. Om te zien dan; haar bovenkamer moet vrij leeg zijn, aangezien ze aan die klaploper blijft hangen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ze heeft wel goede tits![]()
dus laten wij hopen dat het slaapkop Krijn is...
Plus veel meerquote:
Inderdaad zeg, hilarisch dat voorstukjequote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Het begint leuk te worden, Wim gaat Krijn volgen!
Alles wat je ziet is natuurlijk ook echt gebeurd, maar ik vraag me wel altijd bij dit soort programma's af hoeveel van de beelden bewust suggestief gemonteerd zijn. Nu zien we een hele aflevering lang Krijn niets doen - in een stoel een snack eten, een paar powernaps doen, een beetje om zich heen kijken, bij de buren langswippen - terwijl Suzanne steeds hard aan het werk in beeld wordt gebracht. Ik heb het idee dat Krijn echt wel (bijna) net zo hard als Suzanne werkt, maar dat de makers dat bewust maar erg weinig tonen om zo de kijkers iemand te geven waaraan ze zich kunnen ergeren. Nu kun je je aan de meesten wel ergeren want iedereen heeft ergerlijke eigenschappen, maar tochquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Krijn en Suzanne die zie ik de volgende oplevering óók niet halen: Krijn doet namelijk niks. Hij ziet anderen graag werken en verzorgt het negatieve commentaar. Wat een klaploper, ik moet denken aan zo'n surfdude die verder niks kan.
Dat heeft volgens mij iets met product placement te maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef amaranta het volgende:
Wat zijn trouwens die symbooltjes die na de reclame linksonder in beeld verschenen?
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Als Het Blok een paar weken lang naast mijn huis bezig zou zijn, zou ik ook not amused zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 10:25 schreef FoXje het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de productie zelf de wouten belt, gewoon voor de druk en sensatie. Verder was het erg saai gisteren.
Die indruk heb ik niet, dat het expres zo in beeld gebracht wordt alsof het lijkt dat die Krijn niks doet. Ook Theo, die opzichter, had het erover dat Krijn het werk aan zijn vriendin overlaat.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:55 schreef Xurk het volgende:
Alles wat je ziet is natuurlijk ook echt gebeurd, maar ik vraag me wel altijd bij dit soort programma's af hoeveel van de beelden bewust suggestief gemonteerd zijn. Nu zien we een hele aflevering lang Krijn niets doen - in een stoel een snack eten, een paar powernaps doen, een beetje om zich heen kijken, bij de buren langswippen - terwijl Suzanne steeds hard aan het werk in beeld wordt gebracht. Ik heb het idee dat Krijn echt wel (bijna) net zo hard als Suzanne werkt, maar dat de makers dat bewust maar erg weinig tonen om zo de kijkers iemand te geven waaraan ze zich kunnen ergeren. Nu kun je je aan de meesten wel ergeren want iedereen heeft ergerlijke eigenschappen, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |