bronquote:Net5 brengt het verbouwprogramma Het Blok terug op de televisie. In het najaar begint het zevende seizoen. Dat heeft het tv-station bekendgemaakt. In Het Blok krijgen stellen een bepaald aantal weken de tijd om met een beperkt budget ieder een woning te renoveren en in te richten. De kandidaten die met ‘hun’ woning de hoogste meerwaarde hebben gecreëerd, winnen een geldbedrag. De vorige serie was te zien in het voorjaar van 2010 en werd gepresenteerd door Erik van der Hoff en Renate Verbaan.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben er persoonlijk klaar mee. Weinig spanning meer.
Doe mij maar Peking Express terug.
Vond Het Blok leuk maar liever dan Peking Express op tv inderdaad, als we dan toch geen nieuwe formats meer kunnen verzinnen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Ooo ja! Dat mag van mij ook wel terugkomenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:20 schreef funrider het volgende:
V
[..]
Vond Het Blok leuk maar liever dan Peking Express op tv inderdaad, als we dan toch geen nieuwe formats meer kunnen verzinnen..
Dit seizoen was back to basic a la eerste seizoen zei Erik, vandaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Kinderen in Zoetermeer combineren met Het Blok en wellicht ook nog een job... moeilijk!
Leuk! er doet weer een gay koppel mee voor de nodige drama![]()
Hoek Javaplein / Molukkenstraat in Amsterdam Oostquote:
Gefixt. Bij SBS Nederland weten ze hoe ze een programma moeten uitknijpen als een citroen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Was het omdat ze het leuk vonden of wat het omdat het moest? Ik denk het laatste...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Kinderen in Zoetermeer combineren met Het Blok en wellicht ook nog een job... moeilijk!
Leuk! er doet weer een gay koppel mee voor de nodige drama![]()
In zo'n programma wel, daar worden ze op uitgekozen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:23 schreef lezzer het volgende:
Ja, want gay koppels zorgen altijd voor drama
Dit is weer een geval van positieve discriminatie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:23 schreef lezzer het volgende:
Ja, want gay koppels zorgen altijd voor drama
Oo ik schrijf het maar even op, want anders ga ik het vergetenquote:
Nou, meer onnozelheid wat mij betreftquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is weer een geval van positieve discriminatie.
Lekker de slijptol in de hand zetten enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben benieuwd welke klusblunders er dit jaar zijn; alleen puur voor de onderlinge vaak onder de deelnemers onderlinge hoge irritatiefactor is het programma het kijken al waard
Passen we op met spoilers?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit er vast klaar voor![]()
Ben benieuwd welk stelletje op de 1e verdieping zit. Die hebben van de week luxaflex opgehangen, en dat vindt ik persoonlijk zo jaren '70
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Passen we op met spoilers?Dit is niet zo erg, maar als de gevel instort wil ik het graag pas in het programma zien
eventuele foto's achter een spoiler plakken, kan iedereen zelf weten of hij/zij wel of niet kijktquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
eventuele foto's achter een spoiler plakken, kan iedereen zelf weten of hij/zij wel of niet kijkt
wist niet dat foto's achter een spoiler ook bovenaan kwamen staan. Ik vind het persoonlijk weer wel leuk iets al eerder te wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie je bovenaan toch staan.... Als ik foto's heb dan plaats ik ze pas ná de betreffende uitzending. Lijkt mij beter
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
ik ook, maar dat kan ook ergens andersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wist niet dat foto's achter een spoiler ook bovenaan kwamen staan. Ik vind het persoonlijk weer wel leuk iets al eerder te weten
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, maar dat kan ook ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |