quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Na Murrayquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:48 schreef Ebbao het volgende:
Hoe ,aat komt djoko del potro nou? Na nadal?
Goede kans dus dat ze nog een derde dag nodig hebben, mocht het een beetje tegenzitten? Al zal nadal snel klaar zijn.quote:
Hmm, daaronder stond Del Potro - Djokovic. Die is wel interrupted. Slecht iPhone app UI van RGquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:47 schreef BobW het volgende: [..] Dat is het niet?
Dat kan Nadal natuurlijk, maar zover zal het wel niet komenquote:
Nadal: "Challenge accepted!"quote:
Dat kost mij godver mijn XLquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe heeft deze matige speler ooit van Donkey gewonnen?
Omdat 't een Rus is en hij wrs een aardig centje eraan overgehouden heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:55 schreef Norrage het volgende:
Waarom heeft Davy echt verloren van die gast Gvd, dan hadden we nu een echte kraker gehad!
wehehe ja het is wel een beetje zieligquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:57 schreef El_Borracho het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Veic, zo ver achter de baseline kruipen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef bynnad het volgende:
Als Nadal minder tijd pakt bij zijn eigen service, staat hij over 60 min aan de bar met een sangria
Davydenkoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Ongelooflijk.. Die Veic is echt slecht. Hoe kan die de 3e ronde halen??
De rest van het CC schema is ook echt heel sufquote:
Djoko - DelPo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
De rest van het CC schema is ook echt heel suf
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:12 schreef Norrage het volgende:
Ik heb diesmilie nog nooit zoveel gebruikt als deze 1e week Jezus
Dat is Lenglen.quote:
Oook heel raar trouwens, gisteren speelden ze toch chatrier?quote:
komt na Murray op SLquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Aaah, ok. Mag die partij dan niet op CC afgespeeld worden?
Nadal moet gewoon na de wedstrijd een rekening opmaken voor Veic voor zijn tennisles.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:13 schreef El_Borracho het volgende:
Nadal kan zo dadelijk wat trainingsslagen proberen
volgens mij wordt een partij bijna altijd afgespeeld op de baan waar het begonnen was. Zie bijv. ook bij Isner-Mahut vorig jaar op SW19.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Aaah, ok. Mag die partij dan niet op CC afgespeeld worden?
Dat zou inderdaad wel eens de reden kunnen zijn, thx.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:14 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij wordt een partij bijna altijd afgespeeld op de baan waar het begonnen was. Zie bijv. ook bij Isner-Mahut vorig jaar op SW19.
Maar hij begon op chratrier toch? En zo niet wtf voor schedule was dat dan gisterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:14 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij wordt een partij bijna altijd afgespeeld op de baan waar het begonnen was. Zie bijv. ook bij Isner-Mahut vorig jaar op SW19.
de partij is naar SL gegooid, omdat ze op PC nog bezig waren en het al laat werdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar hij begon op chratrier toch? En zo niet wtf voor schedule was dat dan gister
Nee hij stond geprogrammeerd op Chatrier, maar omdat het zo uitliep daar werd ie vervolgens naar Suzanne Lenglen verplaatst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar hij begon op chratrier toch? En zo niet wtf voor schedule was dat dan gister
Nee, op Lenglen, was verplaatst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oook heel raar trouwens, gisteren speelden ze toch chatrier?
Was de bedoeling, maar omdat de partij op Chatrier (Tsonga-Wawa) veel te lang duurde zijn ze geswitched naar Lenglen. Resultaat was een mega pissed off publiek omdat veel mensen met kaarten voor Chatrier die pot dus niet konden zienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:19 schreef franklop het volgende:
volgend mij was de partij verplaatst naar Lenglen, klopt dat?
Dat klopt toch niet? Als ze beiden een set winnen staat het 2-2 en is er nog geen winnaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:19 schreef Federer-fan het volgende:
Volgende de Belgische commentator op Eurosport is de wedstrijd tussen Djokovic en Del Potro vandaag omdat er gister al twee sets zijn gespeeld eigenlijk een "best of two".
Wat beantwoord iedereen mijn vraag liefquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:19 schreef franklop het volgende:
volgend mij was de partij verplaatst naar Lenglen, klopt dat?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? Als ze beiden een set winnen staat het 2-2 en is er nog geen winnaar.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? Als ze beiden een set winnen staat het 2-2 en is er nog geen winnaar.
Na de wedstrijd Ljubicic - Verdasco. Tijd onbekend.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatste partij op Baan 1.
11:00 AM Start
Men's Singles - 3rd Round
Alexandr Dolgopolov(UKR)[21] vs. Viktor Troicki(SRB)[15]
In Progress
Not Before:12:30 PM
Women's Singles - 3rd Round
Andrea Petkovic(GER)[15] vs. Jarmila Gajdosova(AUS)[24]
Men's Singles - 3rd Round
Ivan Ljubicic(CRO) vs. Fernando Verdasco(ESP)[16]
Women's Singles - 3rd Round
Maria Kirilenko(RUS)[25] vs. Arantxa Rus(NED)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt niet in te schatten..alles is gewoon opeenvolgend, maar het zal zeker avondwerk worden.
Heeft meer met Nadals focus te makenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:34 schreef bynnad het volgende:
Wat een prutser is die Veic. Eerst die break afdwingen en daarna je eigen game verkloten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:34 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Heeft meer met Nadals focus te maken
Kijken dan hoeveel games Veic nog gaat winnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
4x een makkelijke bal naast de lijnen heeft niks met Nadal zijn focus te maken hoor.
Veic, de nummer 227 van de wereld tegen Nadal, de nummer 1 van de wereld...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:34 schreef bynnad het volgende:
Wat een prutser is die Veic. Eerst die break afdwingen en daarna je eigen game verkloten.
Ga even tegen Nadal zeggen dat hij als de nummer 1 moet gaan tennissenquote:Veic, de nummer 227 van de wereld tegen Nadal, de nummer 1 van de wereld...
Alleen volgende week nog.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef El_Borracho het volgende:
Hoe lang blijft Nadal nog op nummer 1 als Djokovic blijft winnen?
Als ze beiden de finale halen staat Djoko #1. En als Djoko tenminste de kwart haalt en Nadal haalt de finale niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef El_Borracho het volgende:
Hoe lang blijft Nadal nog op nummer 1 als Djokovic blijft winnen?
Blessure Murray. Denk dat het einde verhaal is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat die wedstrijd va Murray nu opeens zo langzaam?
Beide servicegames van Berrer deze set waren 5 keer deuce tenminstequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat die wedstrijd va Murray nu opeens zo langzaam?
oh echt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blessure Murray. Denk dat het einde verhaal is.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:43 schreef bynnad het volgende:
Nu vind ik Veic helemaal een prutser. Krijgt zijn racket nog niet eens kapot
Waar kijk je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enkel is behoorlijk dik aan het worden.
Beter dan dat negatieve gepruttel van Haase enzo.quote:
Waar is het te zien?quote:
Hij zit gewoon stiekem in dat stadionquote:
***.*********.***quote:
quote:
Of in de kwart van Soderlingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ach Nadal verliest in de halve finale wel van Berrer
Je schatje heeft de verkeerde ballen, maar dat is hetzelfde merk als zijn racket dus kan hij niet klagen aldus NOS voor de wedstrijd begon.quote:
mijn stream loopt een beetje achter danquote:
Die dan wint van Nadal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:49 schreef luckass het volgende:
We gaan toch niet weer Soders in de finale krijgen he.
ik wilde een opmerkingen maken over ballen, maar ik doe het maar nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Je schatje heeft de verkeerde ballen, maar dat is hetzelfde merk als zijn racket dus kan hij niet klagen aldus NOS voor de wedstrijd begon.
***quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die dan wint van Nadal.Als ze überhaupt in de finale tegen elkaar zouden kunnen.
Wat ben je aan het falen vandaag zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die dan wint van Nadal.Als ze überhaupt in de finale tegen elkaar zouden kunnen.
Doe maar, het zijn andere ballen dan voorheen volgens de NOS, maar is het niet juist beter als Nadal er weer uren over doet zodat jij hem langer kan zien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef alors het volgende:
[..]
ik wilde een opmerkingen maken over ballen, maar ik doe het maar niet
Gebruik je een bepalde code? Ik zie steeds alleen maar ** als je iets typt?quote:
ik durf niet direct in te gaan op je opmerkingen (want je doet het expresquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gebruik je een bepalde code? Ik zie steeds alleen maar ** als je iets typt?
Ik vermoed dat er aan een ander soort ballen gedacht wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar, het zijn andere ballen dan voorheen volgens de NOS, maar is het niet juist beter als Nadal er weer uren over doet zodat jij hem langer kan zien?![]()
daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar, het zijn andere ballen dan voorheen volgens de NOS, maar is het niet juist beter als Nadal er weer uren over doet zodat jij hem langer kan zien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Het is een moeilijke code, want zelfs voor een ethisch hacker als ikzelf is hij niet te kraken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik durf niet direct in te gaan op je opmerkingen (want je doet het expres) dus ik codeer het maar.
**** **** ******** ***** ******, ****?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik durf niet direct in te gaan op je opmerkingen (want je doet het expres) dus ik codeer het maar.
Hij typt wss znn wachtwoord van fok, dan krijgen anderen alleen sterretjes te zienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gebruik je een bepalde code? Ik zie steeds alleen maar ** als je iets typt?
Ja niet zijn eigen ballen.... hehequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er aan een ander soort ballen gedacht wordt
Seppuku.quote:
zo'n ernstige blessure?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef Norrage het volgende:
Beweegt toch nog best aardig Murray...maar als ie dit al wint wordt het sowieso volgende ronde opgave...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt ja
even in spoiler omdat ie zo slecht isIk hoop regelmatig op een driesetter bij vrouwenpartijen, dan zie ik ze langer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke. Ik dacht al... Het zag er zo knullig uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verstapte zich, gewoon het enkeltje om.
Hij liep de eerste game na de enkelverstapping echt heel erg pijnlijk over de baan, en die enkel is echt megadik, en ik weet uit ervaring hoe erg dat kan zijn.quote:
Of niet. Goed ijzen en behandelen. Het hoeft natuurlijk niks ernstigs te zijn. Gewoon een verzwikking.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef Norrage het volgende:
Beweegt toch nog best aardig Murray...maar als ie dit al wint wordt het sowieso volgende ronde opgave...
Murray legt wel heeeeel veel druk hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
Berrer lijkt wel een tennisleraar, hij speelt alles naar Murray toe.
Die is na Murrayquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar al nieuws over Del Potro-Djokovic? Ik hoop na Nadal-Veic...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
***quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus niet op televisie, want dat is dan op baan 1.
Je bent Federer-Fan niet hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus niet op televisie, want dat is dan op baan 1.
Gewoon? Ik heb ook gewoon enkeltje om gehad, kuitbeen gebroken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verstapte zich, gewoon het enkeltje om.
Mogen altijd gewoon de hele wissel gebruiken, en 2x per wedstrijd een injury timeout, zover ik weetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Szura het volgende:
Wat zijn eigenijk de regels voor die behandelingen?
Hoeveel en hoe lang mogen ze?
Je mag 1 keer 3 minuten behandeld worden en daarna alleen nog als ze gaan zitten. Alleen bij een andere blessure mag je weer 3 minuten behandeld worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Szura het volgende:
Wat zijn eigenijk de regels voor die behandelingen?
Hoeveel en hoe lang mogen ze?
Hij dubbelt nog met X-man he.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat zielig! Kan die eindelijk naar de kapper.
En dan mag je echt niet naar de kapper hoor, dat is Team Ponytail!quote:
Preciesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dan mag je echt niet naar de kapper hoor, dat is Team Ponytail!
Ja.quote:
Zou je denken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal een break voor in de derde. Dit is over denk ik.
http://twitter.com/#!/rolandgarrosenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:05 schreef Szura het volgende:
Wat is die RG-twitter trouwens irritant
In 3 verschillende talen, hou het gewoon bij Engels man.
Oh bedankt, wist niet dat die er was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/rolandgarrosen
quote:
Nou, als jij het zegt. Berrer krijgt een BP tegen en slaat een DF. Wat een complete faler zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Norrage het volgende:
Wel hulde als Murray dit eruit sleept hoor
Ja, maar de bal naar de tegenstander spelen lijkt me niet echt een goeie tactiek. Ik zou gewoon proberen lange rally's te spelen, in elk geval iets anders dan wat hij nu doet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Norrage het volgende:
Gebeurt op zich wel vaker, als je tegenstander keihard geblesseerd raakt dat je dan niet weet wat je moet doen....
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het een 4 setter zal worden, ik gun het je.
Ja maar dan beukt Murray elke bal de hoek in.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar de bal naar de tegenstander spelen lijkt me niet echt een goeie tactiek. Ik zou gewoon proberen lange rally's te spelen, in elk geval iets anders dan wat hij nu doet.
Er moet toch wel iets zijn wat effectiever is dan wat Berrer nu doet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar dan beukt Murray elke bal de hoek in.
Die dubbele fout hielp niet inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er moet toch wel iets zijn wat effectiever is dan wat Berrer nu doet?
Of een dropshot spelen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:13 schreef Norrage het volgende:
Ik zou alles hoog op Murray zijn forehand spelen. Daar heeft ie meer voetenwerk voor nodig dan zijn backhand, die slaat ie uit elke stand.
quote:
Murrayquote:
Gast wat is er met je gebeurd? Je bent niet iemand die alleen tijdens RG en Wimby post, en je bent ook fed-fan niet!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:15 schreef Nober het volgende:
Even Schedule of Play bekeken, hopelijk is Del Potro snel klaar met Djokovic dan kunnen ze Sharapova laten zien!
Veicquote:
Monfils zou ook zo veel meer kunnen winnen hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:18 schreef Norrage het volgende:
Als Murray nou altijd elke backhand probeert af te maken zou ie nu #1 staan
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:19 schreef Szura het volgende:
Ik word best wel moe van die Fransen met hun "pa pa paderapa pa pa de ba, ALLEZ"
quote:
Ik post ook bij het F1 Monaco topic momenteel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gast wat is er met je gebeurd? Je bent niet iemand die alleen tijdens RG en Wimby post, en je bent ook fed-fan niet!
Waar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef donroyco het volgende:
Vervolg Djokovic (Ser/2) - Del Potro (Arg/25)
Nee, precies, eerst moet Murrays partij klaar zijn.quote:
Staat op het programma voor de livestream van de NOS.quote:
Doe maar om 15:15.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:23 schreef donroyco het volgende:
Vervolg Djokovic (Ser/2) - Del Potro (Arg/25)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee.. Na Murray voor de duizendste keer.
Niet in deze vorm nee. Vermoedelijk rond 14.45 uur.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef bynnad het volgende:
Weet iemand hoe laat Djokovic - Del Potro moet? Die vraag is hier nog niet langs gekomen.
Uitgesteld naar vanavond, 20:30 op z'n vroegst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef bynnad het volgende:
Weet iemand hoe laat Djokovic - Del Potro moet? Die vraag is hier nog niet langs gekomen.
Ja, en verplaatst naar Chatrier.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Uitgesteld naar vanavond, 20:30 op z'n vroegst.
Nee naar baan 4, dat is geen videobaanquote:
Ow, balen, ik had het nog wel willen zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee naar baan 4, dat is geen videobaan
Rij ff snel naar Parijsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, balen, ik had het nog wel willen zien.
Nee, maar wel van Berrer.quote:
zo heeft veic van davy gewonnenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:34 schreef Szura het volgende:
GSM Murray
Berrer!
Murray is wel in m'n minachting gestegen vandaag.
Slecht gekeydquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |