Ja, maar de bal naar de tegenstander spelen lijkt me niet echt een goeie tactiek. Ik zou gewoon proberen lange rally's te spelen, in elk geval iets anders dan wat hij nu doet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Norrage het volgende:
Gebeurt op zich wel vaker, als je tegenstander keihard geblesseerd raakt dat je dan niet weet wat je moet doen....
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het een 4 setter zal worden, ik gun het je.
Ja maar dan beukt Murray elke bal de hoek in.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar de bal naar de tegenstander spelen lijkt me niet echt een goeie tactiek. Ik zou gewoon proberen lange rally's te spelen, in elk geval iets anders dan wat hij nu doet.
Er moet toch wel iets zijn wat effectiever is dan wat Berrer nu doet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar dan beukt Murray elke bal de hoek in.
Die dubbele fout hielp niet inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er moet toch wel iets zijn wat effectiever is dan wat Berrer nu doet?
Of een dropshot spelen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:13 schreef Norrage het volgende:
Ik zou alles hoog op Murray zijn forehand spelen. Daar heeft ie meer voetenwerk voor nodig dan zijn backhand, die slaat ie uit elke stand.
quote:
Murrayquote:
Gast wat is er met je gebeurd? Je bent niet iemand die alleen tijdens RG en Wimby post, en je bent ook fed-fan niet!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:15 schreef Nober het volgende:
Even Schedule of Play bekeken, hopelijk is Del Potro snel klaar met Djokovic dan kunnen ze Sharapova laten zien!
Veicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |