quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:43 schreef bynnad het volgende:
Nu vind ik Veic helemaal een prutser. Krijgt zijn racket nog niet eens kapot
Waar kijk je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enkel is behoorlijk dik aan het worden.
Beter dan dat negatieve gepruttel van Haase enzo.quote:
Waar is het te zien?quote:
Hij zit gewoon stiekem in dat stadionquote:
***.*********.***quote:
quote:
Of in de kwart van Soderlingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ach Nadal verliest in de halve finale wel van Berrer
Je schatje heeft de verkeerde ballen, maar dat is hetzelfde merk als zijn racket dus kan hij niet klagen aldus NOS voor de wedstrijd begon.quote:
mijn stream loopt een beetje achter danquote:
Die dan wint van Nadal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:49 schreef luckass het volgende:
We gaan toch niet weer Soders in de finale krijgen he.
ik wilde een opmerkingen maken over ballen, maar ik doe het maar nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Je schatje heeft de verkeerde ballen, maar dat is hetzelfde merk als zijn racket dus kan hij niet klagen aldus NOS voor de wedstrijd begon.
***quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die dan wint van Nadal.Als ze überhaupt in de finale tegen elkaar zouden kunnen.
Wat ben je aan het falen vandaag zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die dan wint van Nadal.Als ze überhaupt in de finale tegen elkaar zouden kunnen.
Doe maar, het zijn andere ballen dan voorheen volgens de NOS, maar is het niet juist beter als Nadal er weer uren over doet zodat jij hem langer kan zien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef alors het volgende:
[..]
ik wilde een opmerkingen maken over ballen, maar ik doe het maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |