quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:43 schreef bynnad het volgende:
Nu vind ik Veic helemaal een prutser. Krijgt zijn racket nog niet eens kapot
Waar kijk je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enkel is behoorlijk dik aan het worden.
Beter dan dat negatieve gepruttel van Haase enzo.quote:
Waar is het te zien?quote:
Hij zit gewoon stiekem in dat stadionquote:
***.*********.***quote:
quote:
Of in de kwart van Soderlingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef Norrage het volgende:
Ach Nadal verliest in de halve finale wel van Berrer
Je schatje heeft de verkeerde ballen, maar dat is hetzelfde merk als zijn racket dus kan hij niet klagen aldus NOS voor de wedstrijd begon.quote:
mijn stream loopt een beetje achter danquote:
Die dan wint van Nadal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:49 schreef luckass het volgende:
We gaan toch niet weer Soders in de finale krijgen he.
ik wilde een opmerkingen maken over ballen, maar ik doe het maar nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Je schatje heeft de verkeerde ballen, maar dat is hetzelfde merk als zijn racket dus kan hij niet klagen aldus NOS voor de wedstrijd begon.
***quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die dan wint van Nadal.Als ze überhaupt in de finale tegen elkaar zouden kunnen.
Wat ben je aan het falen vandaag zegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die dan wint van Nadal.Als ze überhaupt in de finale tegen elkaar zouden kunnen.
Doe maar, het zijn andere ballen dan voorheen volgens de NOS, maar is het niet juist beter als Nadal er weer uren over doet zodat jij hem langer kan zien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef alors het volgende:
[..]
ik wilde een opmerkingen maken over ballen, maar ik doe het maar niet
Gebruik je een bepalde code? Ik zie steeds alleen maar ** als je iets typt?quote:
ik durf niet direct in te gaan op je opmerkingen (want je doet het expresquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gebruik je een bepalde code? Ik zie steeds alleen maar ** als je iets typt?
Ik vermoed dat er aan een ander soort ballen gedacht wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar, het zijn andere ballen dan voorheen volgens de NOS, maar is het niet juist beter als Nadal er weer uren over doet zodat jij hem langer kan zien?![]()
daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar, het zijn andere ballen dan voorheen volgens de NOS, maar is het niet juist beter als Nadal er weer uren over doet zodat jij hem langer kan zien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Het is een moeilijke code, want zelfs voor een ethisch hacker als ikzelf is hij niet te kraken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik durf niet direct in te gaan op je opmerkingen (want je doet het expres) dus ik codeer het maar.
**** **** ******** ***** ******, ****?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik durf niet direct in te gaan op je opmerkingen (want je doet het expres) dus ik codeer het maar.
Hij typt wss znn wachtwoord van fok, dan krijgen anderen alleen sterretjes te zienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gebruik je een bepalde code? Ik zie steeds alleen maar ** als je iets typt?
Ja niet zijn eigen ballen.... hehequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er aan een ander soort ballen gedacht wordt
Seppuku.quote:
zo'n ernstige blessure?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef Norrage het volgende:
Beweegt toch nog best aardig Murray...maar als ie dit al wint wordt het sowieso volgende ronde opgave...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt ja
even in spoiler omdat ie zo slecht isIk hoop regelmatig op een driesetter bij vrouwenpartijen, dan zie ik ze langer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke. Ik dacht al... Het zag er zo knullig uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verstapte zich, gewoon het enkeltje om.
Hij liep de eerste game na de enkelverstapping echt heel erg pijnlijk over de baan, en die enkel is echt megadik, en ik weet uit ervaring hoe erg dat kan zijn.quote:
Of niet. Goed ijzen en behandelen. Het hoeft natuurlijk niks ernstigs te zijn. Gewoon een verzwikking.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef Norrage het volgende:
Beweegt toch nog best aardig Murray...maar als ie dit al wint wordt het sowieso volgende ronde opgave...
Murray legt wel heeeeel veel druk hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
Berrer lijkt wel een tennisleraar, hij speelt alles naar Murray toe.
Die is na Murrayquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar al nieuws over Del Potro-Djokovic? Ik hoop na Nadal-Veic...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
***quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus niet op televisie, want dat is dan op baan 1.
Je bent Federer-Fan niet hequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus niet op televisie, want dat is dan op baan 1.
Gewoon? Ik heb ook gewoon enkeltje om gehad, kuitbeen gebroken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verstapte zich, gewoon het enkeltje om.
Mogen altijd gewoon de hele wissel gebruiken, en 2x per wedstrijd een injury timeout, zover ik weetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Szura het volgende:
Wat zijn eigenijk de regels voor die behandelingen?
Hoeveel en hoe lang mogen ze?
Je mag 1 keer 3 minuten behandeld worden en daarna alleen nog als ze gaan zitten. Alleen bij een andere blessure mag je weer 3 minuten behandeld worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Szura het volgende:
Wat zijn eigenijk de regels voor die behandelingen?
Hoeveel en hoe lang mogen ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |