Ja, hij is wack(o), maar dit was ervoor denk ik... En kijken magquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef JoaC het volgende:
http://www.southparkstudi(...)ist-actually-believe
Als we een wat groter huisje hebben wil ik er ook éénquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als we een wat groter huisje hebben wil ik er ook één
Geen, we zijn allemaal zielen getransporteerd naar mensen om zo vol angsten en onzekerheden te levenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zijn natuurlijke haarkleur?
Zag net een bericht van Mwanatabu in het meet-topic. Waar mod ze nu? Want hier zie ik haar nooit meer..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Geen, we zijn allemaal zielen getransporteerd naar mensen om zo vol angsten en onzekerheden te leven
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Geen, we zijn allemaal zielen getransporteerd naar mensen om zo vol angsten en onzekerheden te leven
Opquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vergeet iedere keer hoe ik plaatjes moet posten... Help?!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef JoaC het volgende:
(img)URL(/img) met vierkante haakjes. Toetsen zitten naast letter P
[ afbeelding ] <- Deze knop werkt ook
quote:
Werkt nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Op [ afbeelding ] klikken en dan de url van het plaatje pasten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:23 schreef JoaC het volgende:
(img)http://3.bp.blogspot.com/(...)rs%%20%202Bgirls.jpg(img)
met [ [url=]afbeelding[/url] ] levert
[ afbeelding ]
op
Dat bedoel ik dus!!quote:
Rechtermuisknop --> afbeeldingslocatie kopiëren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet(via Eigenschappen toch??)
Ja, via "Eigenschappen" toch en dan "Adres: (URL)" en dus de locatie erachter kopiëren??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rechtermuisknop --> afbeeldingslocatie kopiëren.
Je vergeet de .jpg, dan pas de dikke kat op bankquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, via "Eigenschappen" toch en dan "Adres: (URL)" en dus de locatie erachter kopiëren??
Zie boven het resultaat
En Ubuntu installeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Als je jouw computer sneller wilt maken moet je gewoon system32 Windows verwijderen
Dus ik moet die .jpg er zelf achter typen?? OKquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef JoaC het volgende:
http://www.royorama.nl/wp(...)124482840_9eed227f9e
moet
http://www.royorama.nl/wp(...)82840_9eed227f9e.jpg zijn
* Whiskers2009 Als dat het gevolg er van is dan wil ik het NIET wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Cerbie het volgende:
Ik kwam er zojuist achter wat pop tart cat is
*snel terug onder steen kruipt*
Rechtermuisknop --> doel kopiëren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus ik moet die .jpg er zelf achter typen?? OK
Het is dat nyancat youtube filmpjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009 Als dat het gevolg er van is dan wil ik het NIET weten
quote:
Dat lijkt hitlercat welquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
Katten moet je afschieten. Wat een kut beesten die bijna nergens nuttig voor zijn behalve om mensen te irriteren.
/ignorequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
Katten moet je afschieten. Wat een kut beesten die bijna nergens nuttig voor zijn behalve om mensen te irriteren.
Woei!!! Pissed off kittyquote:
Ik heb eens een kat die hier in de tuin liep kapot geschoten, enige dagen later hingen er affiches van een vermiste kat, toen heb ik hem opgegraven en al rijdend langs de weg tegen een boom gesmeten. Kut beesten hebben ze maar binnen te houden.quote:
We hebben te maken met een echte brabanderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb eens een kat die hier in de tuin liep kapot geschoten, enige dagen later hingen er affiches van een vermiste kat, toen heb ik hem opgegraven en al rijdend langs de weg tegen een boom gesmeten. Kut beesten hebben ze maar binnen te houden.
Okokokokquote:
We don't give a shit about animals.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We hebben te maken met een echte brabander
Mijn eerste ervaring met dieren slachten; de buurvrouw die een botte bijl op de kippen gebruiktequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef betyar het volgende:
[..]
We don't give a shit about OTHER PEOPLES animals.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Okokokok
Laat ik het anders formuleren
Heel lang geleden waren ze slim, ad rem en grappig. De laatste jaren stuurt mijn schoonmoeder met pittig rood kort kapsel er zo nu en dan eentje op via de mail.
Pas op he??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We hebben te maken met een echte brabander
Wat een rechtse attitude.quote:
Eigen tuin eerst.quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu ECHT denkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb eens een kat die hier in de tuin liep kapot geschoten, enige dagen later hingen er affiches van een vermiste kat, toen heb ik hem opgegraven en al rijdend langs de weg tegen een boom gesmeten. Kut beesten hebben ze maar binnen te houden.
quote:
Dat beest gaat al dood bij een flinke ruk aan de kop.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaring met dieren slachten; de buurvrouw die een botte bijl op de kippen gebruikte
Ik denk dat Betyar niet de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu ECHT denk![]()
![]()
Zonder kop overleven ze ook nog wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat beest gaat al dood bij een flinke ruk aan de kop.
Ik vrees met grote vreze van wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk dat Betyar niet de waarheid spreekt.
hoop ik toch.
Je hebt genoeg gekken rondlopen. Zou het met mijn kat gebeuren dan wordt het op eenzelfde manier opgelost, daar heb je geen politie voor nodig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
hoop ik toch.
Dat mag wel hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu ECHT denk![]()
![]()
Ik lieg niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
hoop ik toch.
Nee, katten, het topic leeft nogquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt genoeg gekken rondlopen. Zou het met mijn kat gebeuren dan wordt het op eenzelfde manier opgelost, daar heb je geen politie voor nodig.
Man en paard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iedereen die hier de stemming dik heeft verpest fijn ergens anders gaan posten??![]()
![]()
Als je je beesten binnen houdt heb je die ellende niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt genoeg gekken rondlopen. Zou het met mijn kat gebeuren dan wordt het op eenzelfde manier opgelost, daar heb je geen politie voor nodig.
Dat lijkt me niet verstandig, mocht ik hier willen blijven posten..quote:
Ze schijten altijd bij een ander in de tuinquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je je beesten binnen houdt heb je die ellende niet.
Post liever iets waar ik een beetje van opvrolijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Cerbie het volgende:
Om even een klassieker ertussen te gooien;
[ afbeelding ]
Dat wilde ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig, mocht ik hier willen blijven posten..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Post liever iets waar ik een beetje van opvrolijk
Oeps, ik heb genocide gepleegdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Cerbie het volgende:
Om even een klassieker ertussen te gooien;
[ afbeelding ]
alle kattenliefhebbers zijn sadistische hondenhatersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Post liever iets waar ik een beetje van opvrolijk
Kattenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alle kattenliefhebbers zijn sadistische hondenhaters
[ afbeelding ]
ik vind zowel katten als honden leuk. Wat nu?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze pagina overslaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
ik vind zowel katten als honden leuk. Wat nu?
Niemand die hier nu is (behalve betyar) gaat toch??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:58 schreef Cerbie het volgende:
Morgen op de meet;
Zeg betyar, van die katten he..![]()
Nonsensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
So you like to put nuts in your mouth?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:02 schreef Cerbie het volgende:
Ik bedenk me net dat er nog één van deze in de vriezer staat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik
Omdat de sfeer om te schieten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Tsja, nu heb ik een humeur om op te schieten...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik
Omdat de sfeer om te schieten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
[..]eekhoorns?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En Duitse Herders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Katten
Honden
Behalve Rottweilers ed. en schoothondjes. Vooral die laatste.
Jij postte toch ook regelmatig in de vaccinatietopics met lambiekje?quote:
Dan zeg je toch af?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
Goddomme feest al hele avond, en morgen meet, kut.
op mensen die hun katten niet binnen houden bijvoorbeeld. De kat zelf is bonus natuurlijk.quote:
Ja ik vind het interessant hoe mensen overal bewijs voor hun eigen overtuiging in kunnen vinden, ik denk zelf niet dat vaccinaties slecht zijn o.i.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij postte toch ook regelmatig in de vaccinatietopics met lambiekje?
Ik heb van de week een vaccinatie met thiomersal erin gehad, ga ik nu dood?
Blijven zeuren maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het was zo gezellig![]()
*Mopperdemopperdemopper*
Precies, wegwezen hier jij!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Frith het volgende:
[..]
op mensen die hun katten niet binnen houden bijvoorbeeld. De kat zelf is bonus natuurlijk.
Vol is vol, u begrijpt.
Het is ook gezellig. Nu: randdebielenvrij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het was zo gezellig![]()
*Mopperdemopperdemopper*
Weet ik welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Blijven zeuren maakt het er niet beter op.
Ik moest er meteen aan denken toen ik de bijsluiter zat te bekijken. Vind het fascinerend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ik vind het interessant hoe mensen overal bewijs voor hun eigen overtuiging in kunnen vinden, ik denk zelf niet dat vaccinaties slecht zijn o.i.d.
Maar wanneer je op zoek bent naar mensen die extreem selectief lezen en alles rationaliseren naar hun eigen wereldbeeld zelfs wanneer bewijs in koeieletters voor hun ligt zijn dat soort threats erg interessant
ff lekker met die cognitieve dissonantiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ik vind het interessant hoe mensen overal bewijs voor hun eigen overtuiging in kunnen vinden, ik denk zelf niet dat vaccinaties slecht zijn o.i.d.
Maar wanneer je op zoek bent naar mensen die extreem selectief lezen en alles rationaliseren naar hun eigen wereldbeeld zelfs wanneer bewijs in koeieletters voor hun ligt zijn dat soort threats erg interessant
Eigen katten eerst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Frith het volgende:
[..]
op mensen die hun katten niet binnen houden bijvoorbeeld. De kat zelf is bonus natuurlijk.
Vol is vol, u begrijpt.
quote:
Nee dat is iets andersquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
ff lekker met die cognitieve dissonantie
Dat was een hele poos mijn favoriete band. En toen Het Goede Doel. En toen Wolter Kroes en Jan Smit.quote:
Niet Frans Duijts?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was een hele poos mijn favoriete band. En toen Het Goede Doel. En toen Wolter Kroes en Jan Smit.
Je bent wel zwaar achteruitgegaan danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was een hele poos mijn favoriete band. En toen Het Goede Doel. En toen Wolter Kroes en Jan Smit.
Nee, alleen die traumatiserende naam al. Herinnert mij aan die vreselijke tienerjaren en vele onvoldoendes voor Frans Duits.quote:
Rot nou eens op met je FDquote:
De eerste 2 waren leuk. De rest is niks.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als de Nederlandse Frans Duijts Engels gaat zingen weet je het niet meer?quote:
Huh??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:21 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als de Nederlandse Frans Duijts Engels gaat zingen weet je het niet meer?
Dat boeit nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Whiskers, wat had je ook alweer gestudeerd?
Rechtsgeleerdheid? Mar wat precies?
Vergeet die twee diploma's van InHolland niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Whiskers, wat had je ook alweer gestudeerd?
Rechtsgeleerdheid? Mar wat precies?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vergeet die twee diploma's van InHolland niet.
Ow, InHolland is het topje van de ijsbergquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vergeet die twee diploma's van InHolland niet.
beter dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
katten zijn beter
.
als je dat niet inziet ben je halfkriuiper".
maak je leven compleet met je cifjers.
Tuurlijk wel.. Maar ik heb niet de behoefte mijn gehele cv op tafel te gooien.. Je gelooft het - of niet- punt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ben je niet afgestudeerd dan?
Dat begrijp ik. Maar ik dacht dat jij net zo'n advocaat als Ties Prakken oid was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Maar ik heb niet de behoefte mijn gehele cv op tafel te gooien.. Je gelooft het - of niet- punt.
Als we Remlof niet hadden, dan hadden we wrs iemand anders wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:29 schreef Picchia het volgende:
Van Dale is er uit: de/het topic - het mag allebei
Taalgevoel zegt "het", Van Dale of geen Van Dale, regels voor leenwoorden of geen regels voor leenwoordenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als we Remlof niet hadden, dan hadden we wrs iemand anders wel.
Ik moet je zeggen dat ik de topic ook niet natuurlijk aanhoortquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Taalgevoel zegt "het", Van Dale of geen Van Dale, regels voor leenwoorden of geen regels voor leenwoorden
Dus als Remlof er niet meer is, dan zien we het bos wel, ondanks de bomenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:32 schreef JoaC het volgende:
Als we remlof niet hadden, zagen we door het bomen de bos niet meer
EGquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus als Remlof er niet meer is, dan zien we het bos dan wel, ondanks de bomen
Doe Maar de musicalquote:
Niet handig...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:35 schreef Cerbie het volgende:
http://buitenland.nieuws.(...)et_bezuiningsplannen
Prijsschieten voor de oppositie daar, de regering wordt tot impopulaire maatregelen gedwongen door de crisis en de oppositie loopt binnen de volgende verkiezingen door lekker tegen te stribbelen.
Als ze echt met het land het beste voor hebben dan bijten ze gewoon gezamenlijk door die zure appel heen. Net zoals hier gebeurde op het hoogtepunt van de bankencrisis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:35 schreef Cerbie het volgende:
http://buitenland.nieuws.(...)et_bezuiningsplannen
Prijsschieten voor de oppositie daar, de regering wordt tot impopulaire maatregelen gedwongen door de crisis en de oppositie loopt binnen de volgende verkiezingen door lekker tegen te stribbelen.
Dat gerucht gaat toch al jaren rondquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef betyar het volgende:
Volgens mij hebben de kinderen van Wim Lex en Maxima wat verstoorde chromosomen.
Hoe kom je daar nou weer bij kattenmoordenaar??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef betyar het volgende:
Volgens mij hebben de kinderen van Wim Lex en Maxima wat verstoorde chromosomen.
Als ze normaal kan zwaaien en geen aparte schaar nodig heeft om linten door te knippen niet nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef JoaC het volgende:
Zou het problemen opleveren als we een kroonprins(es) met Down hadden?
Vers bloed toch door MZ??quote:
Dat ligt eraan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef JoaC het volgende:
Indeedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als ze echt met het land het beste voor hebben dan bijten ze gewoon gezamenlijk door die zure appel heen. Net zoals hier gebeurde op het hoogtepunt van de bankencrisis.
Wat hebben katten nu weer met Wim Lex zijn kinderen te maken???quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij kattenmoordenaar??
Nee, daar is vast al lang geleden iets op gevonden mag ik aannemenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef JoaC het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als mijn tante ****** had ,dan was het mijn oom geweest.
Nee, die stemmen we gewoon weg. Pak de grondwet er maar bij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef JoaC het volgende:
Altijd. Zolang die vrijheid maar geen dwang wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.
Heet dat niet crewb*** hier??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.
doe ik. doe jij en hij dat ook?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe ik. doe jij en hij dat ook?
of ben je alleen maar uit op mensen de mond snoeren die jouw mening niet delen?
Het "eng links" gedeelte heeft hij iig goed.quote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het "eng links" gedeelte heeft hij iig goed.
Weet je dat echt niet??quote:
Trustequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:46 schreef Cerbie het volgende:
ijs is opTijd om te gaan pitten, anders kom ik er morgen niet meer uit
Tussen VVD en PVV in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tussen VVD en PVV in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Modjes kunnen niet bannen toch, alleen de donkere en rooie,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:47 schreef JoaC het volgende:
Ik laat het genot van bannen en verwijderen aan remlof over, als hij binnen 10 minuten hier is.
Hij klinkt als André van Duin.quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen toch, alleen de donkere en rooie,
Ik weet het iig niet. Ben een newbie.quote:
lachen he? maar waarom eigenlijk? ben je een pvda'er? OF GROENLLINKS?quote:
Welteruste.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:46 schreef Cerbie het volgende:
ijs is opTijd om te gaan pitten, anders kom ik er morgen niet meer uit
Als je de laatse week (zo niet eerder) had opgelet dan wist je hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Ik volg je alleen in dit topic.
Hm. Iets in de buurt van Renlof denk ik. Klopt dat?
Ja, als ik hier altijd zou zijn, quod non.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je de laatse week (zo niet eerder) had opgelet dan wist je het
Zo uitgesproken als de VARA is ze helaas niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef Staal het volgende:
Eeuwig summier, over opleiding, favoriet eten, politieke voorkeur.
Nou....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk wel een gezellige post.
Betty, hoe gaat het met je meubelbedrijf? Lukt e.e.a. om van start te kunnen gaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef betyar het volgende:
GVD. Volgens mij heb ik echt de symptomen van het carpale-tunnelsyndroom.
Bij mij kun je daarentegen wel een diepte-interview afnemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef Staal het volgende:
Mijn politieke voorkeur is hier bekend hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef Staal het volgende:
Ik vroeg enkel of je naar de meet gaat morgen. Trut.quote:
Wat eet je het liefst?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn politieke voorkeur is hier bekend hoor![]()
En verder heb ik redenenen me enigzins terughoudend op te stellen
remlof? is ie dood inmiddels, of kan ik hem binnenkort weer als mummie bewonderen in arnhem in een of ander café?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk wel een gezellige post.
Maar als het hier bekend is, dan kan je dat toch nu herhalen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn politieke voorkeur is hier bekend hoor![]()
En verder heb ik redenenen me enigzins terughoudend op te stellen
Au enquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef betyar het volgende:
GVD. Volgens mij heb ik echt de symptomen van het carpale-tunnelsyndroom.
Jah, maar met jou ben ik geneigd om mee te gaan dwepen. Jij bent niet zo'n vieze gladjakker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij mij kun je daarentegen wel een diepte-interview afnemen.
Ik heb nog niks gehoord van het UWV, verder wil mijn werkgever wel meewerken. De ARBO laat niks meer horen. Ondertussen ga ik gewoon door met zoveel mogelijk werk te verrichten voor mijn werkgever waar ik kan.Wel zet ik het hele plan door.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Betty, hoe gaat het met je meubelbedrijf? Lukt e.e.a. om van start te kunnen gaan?
Las laatst iets over een radio e.d. maar ik hoop dat je al up and running bent. Wens je sowieso succes uiteraard.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vroeg enkel of je naar de meet gaat morgen. Trut.
Pijjn valt wel mee, alleen die verdomde tintelingen, net of mijn vingertoppen heel de dag slapen.quote:
Goed zo, doorzetten en echt serieus, fiets er zelf ook achteraan he. Laat het niet op zijn beloop het gaat hier wel om jouw belang en niet om een slapende bureaukerel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van het UWV, verder wil mijn werkgever wel meewerken. De ARBO laat niks meer horen. Ondertussen ga ik gewoon door met zoveel mogelijk werk te verrichten voor mijn werkgever waar ik kan.Wel zet ik het hele plan door.
D'66 lijkt me aangezien hij morgen naar het congres gaatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, maar met jou ben ik geneigd om mee te gaan dwepen. Jij bent niet zo'n vieze gladjakker.
Dus dat doe ik dan maar weer niet.
Overigens heb ik geen idee wat jouw politieke voorkeur is. Ben wel benieuwd trouwens.
Kun je niet anders nog een post maken over hoeveel je van remlof houdt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
remlof? is ie dood inmiddels, of kan ik hem binnenkort weer als mummie bewonderen in arnhem in een of ander café?
wat is dit voor vaag forum geworden?
Dokter?? Anyway: beterschapquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Pijjn valt wel mee, alleen die verdomde tintelingen, net of mijn vingertoppen heel de dag slapen.
Ach, doe eens een gok. Bij welke partij zou je mij plaatsen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen idee wat jouw politieke voorkeur is. Ben wel benieuwd trouwens.
Tot morgen! Ik ben er om 17.30u.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun je niet anders nog een post maken over hoeveel je van remlof houdt?
Trustequote:
Kan ik me ook wel weer voorstellen, maar dit is ook niet wenselijk toch??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Van de week eens bellen, eigenlijk geen zin in weer een bezoekje aan een OK.
Jongen, ik vind het al lastig om iedere keer zelf te stemmen. Bij mij zit er een fikse kloof tussen landelijk en plaatselijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, doe eens een gok. Bij welke partij zou je mij plaatsen?
ik vind remlof erg zielig en behoorlijk oneerlijk. en dat blijkt ook uit de hoeveelheid bans. maar wat wil je verder zeggen? dat ik hem moet gaan opzoeken en iets gaan aandoen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun je niet anders nog een post maken over hoeveel je van remlof houdt?
Je wilt er wel over praten, begrijp ik?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind remlof erg zielig en behoorlijk oneerlijk. en dat blijkt ook uit de hoeveelheid bans. maar wat wil je verder zeggen? dat ik hem moet gaan opzoeken en iets gaan aandoen?
ik weet namelijk waar hij zich ophoudt. maar ik vind hem erg zielig en triest. en fok! is met hem ook slechter qua reclamebestedingen. want dan kom ik namelijk weer om de hoek kijken.
Owh, je vroeg het echtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet het iig niet. Ben een newbie.
Ga jij morgen naar de meet, Whisk?
De wereld zou er volgens jou dus een stuk beter uitzien zonder remlof?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind remlof erg zielig en behoorlijk oneerlijk. en dat blijkt ook uit de hoeveelheid bans. maar wat wil je verder zeggen? dat ik hem moet gaan opzoeken en iets gaan aandoen?
ik weet namelijk waar hij zich ophoudt. maar ik vind hem erg zielig en triest. en fok! is met hem ook slechter qua reclamebestedingen. want dan kom ik namelijk weer om de hoek kijken.
Jij denkt altijd dat ik maar wat loop te stangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, je vroeg het echt![]()
Nee Staal, ik ga niet
Oh, ik vind het ook moeilijk hoor. Maar ik ben wel lid van een specifieke politieke partij. Doe eens een gok?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Jongen, ik vind het al lastig om iedere keer zelf te stemmen. Bij mij zit er een fikse kloof tussen landelijk en plaatselijk.
Hoe moet ik het dan in vredesnaam voor jou weten? Je bent wel menselijk. Schat je midden en dat is al heel wat om te zeggen.
Oei, strikvraag. Niet antwoorden zoalshetis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De wereld zou er volgens jou dus een stuk beter uitzien zonder remlof?
.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De wereld zou er volgens jou dus een stuk beter uitzien zonder remlof?
Nee hoor.. En ik mag je graagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat ik maar wat loop te stangen.
Naar je politieke voorkeur ben ik ook wel benieuwd maar ik ga natuurlijk geen 2025x300 teruglezen he, dat moet je wel begrijpen.
Je lijkt mijn hondje Ollie wel. Hier, heb je een balletje, zullen we spelen? Jah, maar jij mag niet aan de bal... hap!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook moeilijk hoor. Maar ik ben wel lid van een specifieke politieke partij. Doe eens een gok?
Heb je MIJN post gezien hieroverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Je lijkt mijn hondje Ollie wel. Hier, heb je een balletje, zullen we spelen? Jah, maar jij mag niet aan de bal... hap!
Doe eens niet zo vaag en vertel gewoon? Ik heb belangstelling.
Nou ja, je kunt me ook aan een concrete partij koppelen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vaag en vertel gewoon? Ik heb belangstelling.
Gokje: alles op roodquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt me ook aan een concrete partij koppelen hoor.Ik vind het gewoon leuk om de schattingen van mensen te zien. Ik beloof dat als je een partij voor me gokt, ik daarna mijn lidmaatschap zal onthullen.
dat zou ook mijn gok zijn. Al was het maar omdat me geen andere 'redelijke' partij voor de geest kan halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |