Ja, hij is wack(o), maar dit was ervoor denk ik... En kijken magquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:10 schreef JoaC het volgende:
http://www.southparkstudi(...)ist-actually-believe
Als we een wat groter huisje hebben wil ik er ook éénquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als we een wat groter huisje hebben wil ik er ook één
Geen, we zijn allemaal zielen getransporteerd naar mensen om zo vol angsten en onzekerheden te levenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zijn natuurlijke haarkleur?
Zag net een bericht van Mwanatabu in het meet-topic. Waar mod ze nu? Want hier zie ik haar nooit meer..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Geen, we zijn allemaal zielen getransporteerd naar mensen om zo vol angsten en onzekerheden te leven
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Geen, we zijn allemaal zielen getransporteerd naar mensen om zo vol angsten en onzekerheden te leven
Opquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vergeet iedere keer hoe ik plaatjes moet posten... Help?!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef JoaC het volgende:
(img)URL(/img) met vierkante haakjes. Toetsen zitten naast letter P
[ afbeelding ] <- Deze knop werkt ook
quote:
Werkt nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Op [ afbeelding ] klikken en dan de url van het plaatje pasten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:23 schreef JoaC het volgende:
(img)http://3.bp.blogspot.com/(...)rs%%20%202Bgirls.jpg(img)
met [ [url=]afbeelding[/url] ] levert
[ afbeelding ]
op
Dat bedoel ik dus!!quote:
Rechtermuisknop --> afbeeldingslocatie kopiëren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet(via Eigenschappen toch??)
Ja, via "Eigenschappen" toch en dan "Adres: (URL)" en dus de locatie erachter kopiëren??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rechtermuisknop --> afbeeldingslocatie kopiëren.
Je vergeet de .jpg, dan pas de dikke kat op bankquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, via "Eigenschappen" toch en dan "Adres: (URL)" en dus de locatie erachter kopiëren??
Zie boven het resultaat
En Ubuntu installeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Als je jouw computer sneller wilt maken moet je gewoon system32 Windows verwijderen
Dus ik moet die .jpg er zelf achter typen?? OKquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef JoaC het volgende:
http://www.royorama.nl/wp(...)124482840_9eed227f9e
moet
http://www.royorama.nl/wp(...)82840_9eed227f9e.jpg zijn
* Whiskers2009 Als dat het gevolg er van is dan wil ik het NIET wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Cerbie het volgende:
Ik kwam er zojuist achter wat pop tart cat is
*snel terug onder steen kruipt*
Rechtermuisknop --> doel kopiëren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus ik moet die .jpg er zelf achter typen?? OK
Het is dat nyancat youtube filmpjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009 Als dat het gevolg er van is dan wil ik het NIET weten
quote:
Dat lijkt hitlercat welquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
Katten moet je afschieten. Wat een kut beesten die bijna nergens nuttig voor zijn behalve om mensen te irriteren.
/ignorequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
Katten moet je afschieten. Wat een kut beesten die bijna nergens nuttig voor zijn behalve om mensen te irriteren.
Woei!!! Pissed off kittyquote:
Ik heb eens een kat die hier in de tuin liep kapot geschoten, enige dagen later hingen er affiches van een vermiste kat, toen heb ik hem opgegraven en al rijdend langs de weg tegen een boom gesmeten. Kut beesten hebben ze maar binnen te houden.quote:
We hebben te maken met een echte brabanderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb eens een kat die hier in de tuin liep kapot geschoten, enige dagen later hingen er affiches van een vermiste kat, toen heb ik hem opgegraven en al rijdend langs de weg tegen een boom gesmeten. Kut beesten hebben ze maar binnen te houden.
Okokokokquote:
We don't give a shit about animals.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We hebben te maken met een echte brabander
Mijn eerste ervaring met dieren slachten; de buurvrouw die een botte bijl op de kippen gebruiktequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef betyar het volgende:
[..]
We don't give a shit about OTHER PEOPLES animals.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Okokokok
Laat ik het anders formuleren
Heel lang geleden waren ze slim, ad rem en grappig. De laatste jaren stuurt mijn schoonmoeder met pittig rood kort kapsel er zo nu en dan eentje op via de mail.
Pas op he??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We hebben te maken met een echte brabander
Wat een rechtse attitude.quote:
Eigen tuin eerst.quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu ECHT denkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb eens een kat die hier in de tuin liep kapot geschoten, enige dagen later hingen er affiches van een vermiste kat, toen heb ik hem opgegraven en al rijdend langs de weg tegen een boom gesmeten. Kut beesten hebben ze maar binnen te houden.
quote:
Dat beest gaat al dood bij een flinke ruk aan de kop.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaring met dieren slachten; de buurvrouw die een botte bijl op de kippen gebruikte
Ik denk dat Betyar niet de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu ECHT denk![]()
![]()
Zonder kop overleven ze ook nog wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat beest gaat al dood bij een flinke ruk aan de kop.
Ik vrees met grote vreze van wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk dat Betyar niet de waarheid spreekt.
hoop ik toch.
Je hebt genoeg gekken rondlopen. Zou het met mijn kat gebeuren dan wordt het op eenzelfde manier opgelost, daar heb je geen politie voor nodig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
hoop ik toch.
Dat mag wel hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu ECHT denk![]()
![]()
Ik lieg niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
hoop ik toch.
Nee, katten, het topic leeft nogquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt genoeg gekken rondlopen. Zou het met mijn kat gebeuren dan wordt het op eenzelfde manier opgelost, daar heb je geen politie voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |