Man en paard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iedereen die hier de stemming dik heeft verpest fijn ergens anders gaan posten??![]()
![]()
Als je je beesten binnen houdt heb je die ellende niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt genoeg gekken rondlopen. Zou het met mijn kat gebeuren dan wordt het op eenzelfde manier opgelost, daar heb je geen politie voor nodig.
Dat lijkt me niet verstandig, mocht ik hier willen blijven posten..quote:
Ze schijten altijd bij een ander in de tuinquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je je beesten binnen houdt heb je die ellende niet.
Post liever iets waar ik een beetje van opvrolijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Cerbie het volgende:
Om even een klassieker ertussen te gooien;
[ afbeelding ]
Dat wilde ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig, mocht ik hier willen blijven posten..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Post liever iets waar ik een beetje van opvrolijk
Oeps, ik heb genocide gepleegdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Cerbie het volgende:
Om even een klassieker ertussen te gooien;
[ afbeelding ]
alle kattenliefhebbers zijn sadistische hondenhatersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Post liever iets waar ik een beetje van opvrolijk
Kattenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alle kattenliefhebbers zijn sadistische hondenhaters
[ afbeelding ]
ik vind zowel katten als honden leuk. Wat nu?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze pagina overslaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
ik vind zowel katten als honden leuk. Wat nu?
Niemand die hier nu is (behalve betyar) gaat toch??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:58 schreef Cerbie het volgende:
Morgen op de meet;
Zeg betyar, van die katten he..![]()
Nonsensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
So you like to put nuts in your mouth?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:02 schreef Cerbie het volgende:
Ik bedenk me net dat er nog één van deze in de vriezer staat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik
Omdat de sfeer om te schieten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Tsja, nu heb ik een humeur om op te schieten...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik
Omdat de sfeer om te schieten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
[..]eekhoorns?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt genoeg gekken rondlopen. Zou het met mijn kat gebeuren dan wordt het op eenzelfde manier opgelost, daar heb je geen politie voor nodig.
En Duitse Herders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Katten
Honden
Behalve Rottweilers ed. en schoothondjes. Vooral die laatste.
Jij postte toch ook regelmatig in de vaccinatietopics met lambiekje?quote:
Dan zeg je toch af?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
Goddomme feest al hele avond, en morgen meet, kut.
op mensen die hun katten niet binnen houden bijvoorbeeld. De kat zelf is bonus natuurlijk.quote:
Ja ik vind het interessant hoe mensen overal bewijs voor hun eigen overtuiging in kunnen vinden, ik denk zelf niet dat vaccinaties slecht zijn o.i.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij postte toch ook regelmatig in de vaccinatietopics met lambiekje?
Ik heb van de week een vaccinatie met thiomersal erin gehad, ga ik nu dood?
Blijven zeuren maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het was zo gezellig![]()
*Mopperdemopperdemopper*
Precies, wegwezen hier jij!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Frith het volgende:
[..]
op mensen die hun katten niet binnen houden bijvoorbeeld. De kat zelf is bonus natuurlijk.
Vol is vol, u begrijpt.
Het is ook gezellig. Nu: randdebielenvrij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het was zo gezellig![]()
*Mopperdemopperdemopper*
Weet ik welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Blijven zeuren maakt het er niet beter op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |