Kan ik me ook wel weer voorstellen, maar dit is ook niet wenselijk toch??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Van de week eens bellen, eigenlijk geen zin in weer een bezoekje aan een OK.
Jongen, ik vind het al lastig om iedere keer zelf te stemmen. Bij mij zit er een fikse kloof tussen landelijk en plaatselijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, doe eens een gok. Bij welke partij zou je mij plaatsen?
ik vind remlof erg zielig en behoorlijk oneerlijk. en dat blijkt ook uit de hoeveelheid bans. maar wat wil je verder zeggen? dat ik hem moet gaan opzoeken en iets gaan aandoen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun je niet anders nog een post maken over hoeveel je van remlof houdt?
Je wilt er wel over praten, begrijp ik?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind remlof erg zielig en behoorlijk oneerlijk. en dat blijkt ook uit de hoeveelheid bans. maar wat wil je verder zeggen? dat ik hem moet gaan opzoeken en iets gaan aandoen?
ik weet namelijk waar hij zich ophoudt. maar ik vind hem erg zielig en triest. en fok! is met hem ook slechter qua reclamebestedingen. want dan kom ik namelijk weer om de hoek kijken.
Owh, je vroeg het echtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet het iig niet. Ben een newbie.
Ga jij morgen naar de meet, Whisk?
De wereld zou er volgens jou dus een stuk beter uitzien zonder remlof?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind remlof erg zielig en behoorlijk oneerlijk. en dat blijkt ook uit de hoeveelheid bans. maar wat wil je verder zeggen? dat ik hem moet gaan opzoeken en iets gaan aandoen?
ik weet namelijk waar hij zich ophoudt. maar ik vind hem erg zielig en triest. en fok! is met hem ook slechter qua reclamebestedingen. want dan kom ik namelijk weer om de hoek kijken.
Jij denkt altijd dat ik maar wat loop te stangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, je vroeg het echt![]()
Nee Staal, ik ga niet
Oh, ik vind het ook moeilijk hoor. Maar ik ben wel lid van een specifieke politieke partij. Doe eens een gok?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Jongen, ik vind het al lastig om iedere keer zelf te stemmen. Bij mij zit er een fikse kloof tussen landelijk en plaatselijk.
Hoe moet ik het dan in vredesnaam voor jou weten? Je bent wel menselijk. Schat je midden en dat is al heel wat om te zeggen.
Oei, strikvraag. Niet antwoorden zoalshetis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De wereld zou er volgens jou dus een stuk beter uitzien zonder remlof?
.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De wereld zou er volgens jou dus een stuk beter uitzien zonder remlof?
Nee hoor.. En ik mag je graagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat ik maar wat loop te stangen.
Naar je politieke voorkeur ben ik ook wel benieuwd maar ik ga natuurlijk geen 2025x300 teruglezen he, dat moet je wel begrijpen.
Je lijkt mijn hondje Ollie wel. Hier, heb je een balletje, zullen we spelen? Jah, maar jij mag niet aan de bal... hap!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook moeilijk hoor. Maar ik ben wel lid van een specifieke politieke partij. Doe eens een gok?
Heb je MIJN post gezien hieroverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Je lijkt mijn hondje Ollie wel. Hier, heb je een balletje, zullen we spelen? Jah, maar jij mag niet aan de bal... hap!
Doe eens niet zo vaag en vertel gewoon? Ik heb belangstelling.
Nou ja, je kunt me ook aan een concrete partij koppelen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vaag en vertel gewoon? Ik heb belangstelling.
Gokje: alles op roodquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt me ook aan een concrete partij koppelen hoor.Ik vind het gewoon leuk om de schattingen van mensen te zien. Ik beloof dat als je een partij voor me gokt, ik daarna mijn lidmaatschap zal onthullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |