Bij mij kun je daarentegen wel een diepte-interview afnemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef Staal het volgende:
Eeuwig summier, over opleiding, favoriet eten, politieke voorkeur.
Mijn politieke voorkeur is hier bekend hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef Staal het volgende:
Eeuwig summier, over opleiding, favoriet eten, politieke voorkeur.
Ik vroeg enkel of je naar de meet gaat morgen. Trut.quote:
Wat eet je het liefst?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn politieke voorkeur is hier bekend hoor![]()
En verder heb ik redenenen me enigzins terughoudend op te stellen
remlof? is ie dood inmiddels, of kan ik hem binnenkort weer als mummie bewonderen in arnhem in een of ander café?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk wel een gezellige post.
Maar als het hier bekend is, dan kan je dat toch nu herhalen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn politieke voorkeur is hier bekend hoor![]()
En verder heb ik redenenen me enigzins terughoudend op te stellen
Au enquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:49 schreef betyar het volgende:
GVD. Volgens mij heb ik echt de symptomen van het carpale-tunnelsyndroom.
Jah, maar met jou ben ik geneigd om mee te gaan dwepen. Jij bent niet zo'n vieze gladjakker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij mij kun je daarentegen wel een diepte-interview afnemen.
Ik heb nog niks gehoord van het UWV, verder wil mijn werkgever wel meewerken. De ARBO laat niks meer horen. Ondertussen ga ik gewoon door met zoveel mogelijk werk te verrichten voor mijn werkgever waar ik kan.Wel zet ik het hele plan door.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Betty, hoe gaat het met je meubelbedrijf? Lukt e.e.a. om van start te kunnen gaan?
Las laatst iets over een radio e.d. maar ik hoop dat je al up and running bent. Wens je sowieso succes uiteraard.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vroeg enkel of je naar de meet gaat morgen. Trut.
Pijjn valt wel mee, alleen die verdomde tintelingen, net of mijn vingertoppen heel de dag slapen.quote:
Goed zo, doorzetten en echt serieus, fiets er zelf ook achteraan he. Laat het niet op zijn beloop het gaat hier wel om jouw belang en niet om een slapende bureaukerel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van het UWV, verder wil mijn werkgever wel meewerken. De ARBO laat niks meer horen. Ondertussen ga ik gewoon door met zoveel mogelijk werk te verrichten voor mijn werkgever waar ik kan.Wel zet ik het hele plan door.
D'66 lijkt me aangezien hij morgen naar het congres gaatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, maar met jou ben ik geneigd om mee te gaan dwepen. Jij bent niet zo'n vieze gladjakker.
Dus dat doe ik dan maar weer niet.
Overigens heb ik geen idee wat jouw politieke voorkeur is. Ben wel benieuwd trouwens.
Kun je niet anders nog een post maken over hoeveel je van remlof houdt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
remlof? is ie dood inmiddels, of kan ik hem binnenkort weer als mummie bewonderen in arnhem in een of ander café?
wat is dit voor vaag forum geworden?
Dokter?? Anyway: beterschapquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Pijjn valt wel mee, alleen die verdomde tintelingen, net of mijn vingertoppen heel de dag slapen.
Ach, doe eens een gok. Bij welke partij zou je mij plaatsen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen idee wat jouw politieke voorkeur is. Ben wel benieuwd trouwens.
Tot morgen! Ik ben er om 17.30u.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun je niet anders nog een post maken over hoeveel je van remlof houdt?
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |