Niet handig...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:35 schreef Cerbie het volgende:
http://buitenland.nieuws.(...)et_bezuiningsplannen
Prijsschieten voor de oppositie daar, de regering wordt tot impopulaire maatregelen gedwongen door de crisis en de oppositie loopt binnen de volgende verkiezingen door lekker tegen te stribbelen.
Als ze echt met het land het beste voor hebben dan bijten ze gewoon gezamenlijk door die zure appel heen. Net zoals hier gebeurde op het hoogtepunt van de bankencrisis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:35 schreef Cerbie het volgende:
http://buitenland.nieuws.(...)et_bezuiningsplannen
Prijsschieten voor de oppositie daar, de regering wordt tot impopulaire maatregelen gedwongen door de crisis en de oppositie loopt binnen de volgende verkiezingen door lekker tegen te stribbelen.
Dat gerucht gaat toch al jaren rondquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef betyar het volgende:
Volgens mij hebben de kinderen van Wim Lex en Maxima wat verstoorde chromosomen.
Hoe kom je daar nou weer bij kattenmoordenaar??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:37 schreef betyar het volgende:
Volgens mij hebben de kinderen van Wim Lex en Maxima wat verstoorde chromosomen.
Als ze normaal kan zwaaien en geen aparte schaar nodig heeft om linten door te knippen niet nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef JoaC het volgende:
Zou het problemen opleveren als we een kroonprins(es) met Down hadden?
Vers bloed toch door MZ??quote:
Dat ligt eraan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef JoaC het volgende:
Indeedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als ze echt met het land het beste voor hebben dan bijten ze gewoon gezamenlijk door die zure appel heen. Net zoals hier gebeurde op het hoogtepunt van de bankencrisis.
Wat hebben katten nu weer met Wim Lex zijn kinderen te maken???quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij kattenmoordenaar??
Nee, daar is vast al lang geleden iets op gevonden mag ik aannemenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef JoaC het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als mijn tante ****** had ,dan was het mijn oom geweest.
Nee, die stemmen we gewoon weg. Pak de grondwet er maar bij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:38 schreef JoaC het volgende:
Altijd. Zolang die vrijheid maar geen dwang wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.
Heet dat niet crewb*** hier??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.
doe ik. doe jij en hij dat ook?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe ik. doe jij en hij dat ook?
of ben je alleen maar uit op mensen de mond snoeren die jouw mening niet delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |