Ik moest er meteen aan denken toen ik de bijsluiter zat te bekijken. Vind het fascinerend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ik vind het interessant hoe mensen overal bewijs voor hun eigen overtuiging in kunnen vinden, ik denk zelf niet dat vaccinaties slecht zijn o.i.d.
Maar wanneer je op zoek bent naar mensen die extreem selectief lezen en alles rationaliseren naar hun eigen wereldbeeld zelfs wanneer bewijs in koeieletters voor hun ligt zijn dat soort threats erg interessant
ff lekker met die cognitieve dissonantiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ik vind het interessant hoe mensen overal bewijs voor hun eigen overtuiging in kunnen vinden, ik denk zelf niet dat vaccinaties slecht zijn o.i.d.
Maar wanneer je op zoek bent naar mensen die extreem selectief lezen en alles rationaliseren naar hun eigen wereldbeeld zelfs wanneer bewijs in koeieletters voor hun ligt zijn dat soort threats erg interessant
Eigen katten eerst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef Frith het volgende:
[..]
op mensen die hun katten niet binnen houden bijvoorbeeld. De kat zelf is bonus natuurlijk.
Vol is vol, u begrijpt.
quote:
Nee dat is iets andersquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
ff lekker met die cognitieve dissonantie
Dat was een hele poos mijn favoriete band. En toen Het Goede Doel. En toen Wolter Kroes en Jan Smit.quote:
Niet Frans Duijts?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was een hele poos mijn favoriete band. En toen Het Goede Doel. En toen Wolter Kroes en Jan Smit.
Je bent wel zwaar achteruitgegaan danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was een hele poos mijn favoriete band. En toen Het Goede Doel. En toen Wolter Kroes en Jan Smit.
Nee, alleen die traumatiserende naam al. Herinnert mij aan die vreselijke tienerjaren en vele onvoldoendes voor Frans Duits.quote:
Rot nou eens op met je FDquote:
De eerste 2 waren leuk. De rest is niks.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als de Nederlandse Frans Duijts Engels gaat zingen weet je het niet meer?quote:
Huh??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:21 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als de Nederlandse Frans Duijts Engels gaat zingen weet je het niet meer?
Dat boeit nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Whiskers, wat had je ook alweer gestudeerd?
Rechtsgeleerdheid? Mar wat precies?
Vergeet die twee diploma's van InHolland niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Whiskers, wat had je ook alweer gestudeerd?
Rechtsgeleerdheid? Mar wat precies?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vergeet die twee diploma's van InHolland niet.
Ow, InHolland is het topje van de ijsbergquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vergeet die twee diploma's van InHolland niet.
beter dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
katten zijn beter
.
als je dat niet inziet ben je halfkriuiper".
maak je leven compleet met je cifjers.
Tuurlijk wel.. Maar ik heb niet de behoefte mijn gehele cv op tafel te gooien.. Je gelooft het - of niet- punt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ben je niet afgestudeerd dan?
Dat begrijp ik. Maar ik dacht dat jij net zo'n advocaat als Ties Prakken oid was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Maar ik heb niet de behoefte mijn gehele cv op tafel te gooien.. Je gelooft het - of niet- punt.
Als we Remlof niet hadden, dan hadden we wrs iemand anders wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:29 schreef Picchia het volgende:
Van Dale is er uit: de/het topic - het mag allebei
Taalgevoel zegt "het", Van Dale of geen Van Dale, regels voor leenwoorden of geen regels voor leenwoordenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als we Remlof niet hadden, dan hadden we wrs iemand anders wel.
Ik moet je zeggen dat ik de topic ook niet natuurlijk aanhoortquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Taalgevoel zegt "het", Van Dale of geen Van Dale, regels voor leenwoorden of geen regels voor leenwoorden
Dus als Remlof er niet meer is, dan zien we het bos wel, ondanks de bomenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:32 schreef JoaC het volgende:
Als we remlof niet hadden, zagen we door het bomen de bos niet meer
EGquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus als Remlof er niet meer is, dan zien we het bos dan wel, ondanks de bomen
Doe Maar de musicalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |