quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
V zit zichzelf ook in de weg, hij komt niet meer terug..![]()
En ligt er dan heel gek bij
Morgen is hij al een jalf jaar![]()
![]()
![]()
En zondag is dan ook nog eens X 3 jaar
Sterkte Claudiaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Zij die vannacht elke 1-2 uur gaat voeden groet u.![]()
Morgen de filmpjes bekijken!
ik vond m zelf ook zo leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet! Maar ja hij past nu in de shirtjes van name-it die ik toen de dag van de echo al besteld had inderdaad
Heb ik gemist waarom dat is of is het weer standaard zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Zij die vannacht elke 1-2 uur gaat voeden groet u.![]()
Morgen de filmpjes bekijken!
Ach, wie lacht er niet om huilende anderen? Het mooiste vermaak ...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
Zie ik net dat er een pesttopic loopt.Het was relatief onschuldig, hoor. Hij trok telkens een sok uit bij een meisje en vond dat leuk omdat ze daardoor ging huilen. Wel een beetje sadistisch wellicht. Maar volgens zijn leidsters is het een monter jongetje en heeft hij een goed gevoel voor humor.
![]()
Yaroquote:Ach, wie lacht er niet om huilende anderen? Het mooiste vermaak ...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:12 schreef Leandra het volgende:
Vanyel, dat mag een moeder gewoon leuk vinden, vooral als je al keurig alles kunt afvinken wat je moet kunnen afvinken... en meer
Vanyel doelt erop dat de speen vacuum kan trekken en dat kan frustratie opleveren. De oplossing is om de ring een klein stukje terug te draaien (maar niet te veel, want anders gaat de boel lekken).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:25 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand tips? Want dit is zowel voor haar als voor ons heel frustrerend. Ze doet dan ook rustig 45 minuten over haar flesje.
Correctquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vanyel doelt erop dat de speen vacuum kan trekken en dat kan frustratie opleveren. De oplossing is om de ring een klein stukje terug te draaien (maar niet te veel, want anders gaat de boel lekken).
Ja, 't begint eindelijk weer wat meer te worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Fannetje, wat een vrolijkerd! En wat heeft ze al veel en blond haar!
Nee, dat hebben we geweten inderdaad. Zo'n beetje iedereen die we toen in het ziekenhuis tegenkwamen heeft er wel wat over gezegd, vooral over hoe zeldzaam het wel niet wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Dat handje valt me nu pas op.En je had het er nog wel bijgezet. En wat een bos haar inderdaad! Tof. Zie je niet vaak bij een kleine baby, zulk blond haar.
Ivan heeft best lang in een Puckababy gelegen, vanaf 2 maanden tot dik 6 maanden. En ik wou dat ik de Puckababy eerder geprobeerd had! Het hielp bij hem vooral om te voorkomen dat hij met zijn armen ging maaien en zichzelf telkens wakker maakte. En ik denk dat het hem ook geborgenheid gaf.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:55 schreef Takkembah het volgende:
Claudia_x? Ik geloof dat Ivan een tijdje in de puckababy heeft gelegen? Was dat ook voor die reflexen en geborgenheid?
Ik zou in dat soort gevallen altijd preventief voeden.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:14 schreef The_Tankgirl het volgende:
Helaas begon ze precies tijdens de plechtigheid (huwelijk van mijn zus) te huilen (insert horror squeek squeek squeek), dus ik kon met haar de gang op om haar te voeden. 2 lieve vrouwen die boden aan om haar tijdens de plechtigheid vast te houden, maar ze had gewoon precies op dat moment (een uur eerder dan normaal
) honger
Wat fijn, zeg! Je hebt nu zeker een rekbare doek? Dan kun je overwegen om er een geweven doek bij te kopen!quote:Oh ja, de draagdoek tip was geweldig! Ik had er een gekocht met de negenmaandenbeurs, en wil er nu nog 1!Naast dat ze heerlijk tegen mij aan lag te slapen en ik mijn handen vrij had, hebben we heel veel leuke reacties gehad op het feest
Ik had het helemaal uitgekiend dacht ik; en we waren vrij lang bezig met parkeren/kinderwagen neerzetten enz. Anders had ik voor de zekerheid in de auto gevoed. Nu was daar niet genoeg tijd voor en ik dacht dat ze nog wel een uurtje tevreden zou zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 12:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou in dat soort gevallen altijd preventief voeden.Of geef je flesjes en zit je op een schema waar je anders niet mee uitkomt?
[..]
Wat fijn, zeg! Je hebt nu zeker een rekbare doek? Dan kun je overwegen om er een geweven doek bij te kopen!
Dat had keshet ookal gezegd.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Oeh, leyla en ik hadden echt wat in te halen!! We hebben de hele middag geslapen.
Fr., het zou kunnen dat je meisje wel gewent is aan de geluiden in het ziekenhuis. Daar is het in de nacht ook nooit stil. Die stilte kan haar natuurlijk onrustig maken. Succes vannacht.
Ik ken de beco niet dus ik weet het niet... Voor foto bondolino zie draagdoeken topicquote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef As1981 het volgende:
Fijn trouwens dat de Bondolino goed bevalt. Is dat net zo iets als de Beco?
Iets ander systeem, bondolino is de heupband met klittenband, de schouderbanden knoop je. Er staan in het draagdoeken topic wel wat foto'squote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef As1981 het volgende:
Fijn trouwens dat de Bondolino goed bevalt. Is dat net zo iets als de Beco?
tussen de 36,5 en 37.5 is normaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:38 schreef ferrari_rood het volgende:
De termometer gaf 36,7 aan vind ik te koud.
Ik ben bang om in slaap te vallen met haar op mijn huid en haar dan te plekken + we hebben een dekbed
Kruik werd afgeraden omdat het toch een risico is omdat deze gevuld met water is.
Volgens mij word het warm vandaag dus zet ik haar maar in de kw buiten
Dat!quote:
Maar is ze er ook ziek van? Hier hebben ze al vaker gebeld dat er verhoging/koorts was, maar dat zakte later weer weg en ze was gewoon vrolijk en aan het spelen..quote:Op maandag 30 mei 2011 08:45 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik werd net gebeld dat leyla 38,3 heeft... Ik gok dat ik dr zo weer kan gaan halen.
we zeggen weer tandjesquote:Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef Orea het volgende:
[..]
Maar is ze er ook ziek van? Hier hebben ze al vaker gebeld dat er verhoging/koorts was, maar dat zakte later weer weg en ze was gewoon vrolijk en aan het spelen..
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
we zeggen weer tandjesMAar ze was ook wat huilerig ja.
Incubatietijd is 11-21 dagen.... Hoop dat ze ze iig volgende week dinsdag dan niet heeft!quote:Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef Orea het volgende:
Waterpokken, oh wij durven het woord hier niet uit te spreken.. het heerst op de opvang ontzettend, maar wij vliegen over een week.. De kindjes op L's groep heeft er 1 het al 2 weken, een ander meisje begonnen de bultjes vorige week maandag.. Dan zou muppet ze ook al moeten hebben toch, als ze besmet is?
Op vakantie mogen ze komen (dan moeten we misschien wel wat langer daar blijven, hè wat vervelend) maar tot en met dinsdag wegblijven aub! Anders mogen we misschien niet vliegen..
Amy en Leia en of Leyla past wel, dus kom maar opquote:Op maandag 30 mei 2011 09:08 schreef Orea het volgende:
[..]
! Maar bij haar liggen ze echt aan de oppervlakte zeg! Had ik al gezegd dat ik ook een Leyla wil? Wat is ze leuk! (voor de meelezers, ik heb Leyla en Tico zaterdag gezien
) Maar Leia en Leyla wordt zo'n hoog jip en janneke gehalte!
Soneal ook alweer een half jaar! Wow! Leuke spam
Kun je niet gelijk een ander kraambureau bellen? Lijkt me toch zeker dat je in jouw geval *NU* hulp nodig hebt?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met jou mefke?
Ik had dus gevraagd of ze om 08:30 wilde komen ivm voeding ed. En ik wil graag dat ze rond voedingstijd komt dus dat kon niet eerder dan 15:00 straks doen we iets toch niet goed en drinkt ze daarom slechter. Je gaat zo aan jezelf twijfelen als je alleen thuis bent
Nu ga ik haar maar eens wakker maken voor de fles.
Volgens mij moeten ze ingedroogd zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat is eigenlijk t criteria om wel of niet te mogen vliegen met waterpokken?
Wat een weertje en k maar werken. *snik* mja vanaf nu nog 1 dag werken en dan volgende week maandag pas weer
En dat snap ik wel, maar het is dus al besmettelijk voordat je er iets van merkt.. dus vandaar de dubbelquote:Op maandag 30 mei 2011 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze ingedroogd zijn.
Het kind mag iig niet meer besmettelijk zijn, anders wordt het hele vliegtuig via de luchtcirculatie besmet.
True, maar voor je het merkt kun je het niet weten en is het geen bewust risico...quote:Op maandag 30 mei 2011 12:14 schreef Orea het volgende:
[..]
En dat snap ik wel, maar het is dus al besmettelijk voordat je er iets van merkt.. dus vandaar de dubbel
Osteopaten zijn allen fysiotherapeuten óf basisartsen met extra een (vijfjarige) beroepsopleiding osteopathie.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:12 schreef DJMO het volgende:
Kan kiss ook in gradaties voorkomen? Zijn er kinderfysiotherapeuten die óók osteopaat zijn?
peepeetee.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:14 schreef Takkembah het volgende:
*zucht*Ik moet echt wennen aan een jongen met verschonen. Seth krijgt zo dadelijk zijn 3e pakje aan omdat ik weer niet oplette mt verschonen en piemol enzo
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:14 schreef Takkembah het volgende:
*zucht*Ik moet echt wennen aan een jongen met verschonen. Seth krijgt zo dadelijk zijn 3e pakje aan omdat ik weer niet oplette mt verschonen en piemol enzo
Zonnescherm bij de prenatalquote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Vanyel het volgende:
Hoe noem je zo'n schaduwding voor in de auto en waar koop je dat eigenlijk?
Wibra ! Deze week 2 in aanbieding voor een euroquote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Vanyel het volgende:
Hoe noem je zo'n schaduwding voor in de auto en waar koop je dat eigenlijk?
Kruitvat ook als ik het goed heb gezienquote:Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef mrien het volgende:
[..]
Wibra ! Deze week 2 in aanbieding voor een euro
woensdag vrij.quote:
Haha dat had R ook *lol* Hij wilde ook normaal bij klanten kunnen komenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Orea het volgende:
Morgen en woensdag werken, dan pas 21 juni weer
Madammeke werd tegen half 3 een keer wakkerdik 3 uur geslapen! Ze heeft gelukkig geen koorts, wel 3 bultjes bij haar mond, 1 op haar been en 1 op haar arm. Hoe snel gaat zoiets? Lijkt me dat dit geen warmtebultjes zijn.
Schermpjes van de Wib zijn ideaal, lekker neutraal zwart. Ik ben nog niet toe aan Woezel en Pip/Poeh/K3-vulhierietsin schermpjes...
ja maar ik ben dan ook kerst, oud en nieuw, pasen en koninginnedag vrij geweest en pinksteren ben ik ook vrij!! En das heel bijzonder als je in de zorg werktquote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
gelijk ook op de dag dat iedereen vrij is. Lekker uitgekiend
wat dat betreft mis ik de zorg ECHT niet (nou ja sowieso niet). Ik had toen ik in t ziekenhuis werkte pas de ideale kerst en oud&nieuwdienst. Met kerst was ik vrij en moest nieuwjaarsavond werkenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
ja maar ik ben dan ook kerst, oud en nieuw, pasen en koninginnedag vrij geweest en pinksteren ben ik ook vrij!! En das heel bijzonder als je in de zorg werktDus ik vind het niet erg!!
Er is ook nog kermis in het dorp waar ik werk dus het zal een gezellig kermissen in werktijd dienstje worden vermoed ik zomaar!
Sarah heeft duidelijk een beetje last van de warmte.. Weinig geslapen vandaag, maar ja verder wel een redelijk humeurtje dus dan is het niet erg als ze wakker is
Vanmiddag even bij de HA geweest want ze blijft zo verkouden, maar longen, oren en keel zijn schoon, dus het zit alleen in haar neusje, sneu maar moet vanzelf overgaan!
Ik heb leerlingen begeleid die in die manier onderwijs kregen idd ik ben nog van de generatie alles leren en toetsen halen en al je handelingen laten aftekenen enzo, ik was de laatste groep die zo onderwijs kreeg, daarna kwam inderdaad dat competentie gericht enzo... Ik vind het ook een beetje vaag en onduidelijk en heb altijd het idee dat leerlingen lekker moeten zwemmen en dat het gros vervolgens verzuipt... (ik heb trouwens MBO-V BBL gedaan, 2004 diploma gehaald)quote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb de hbo-v gedaan. Wij zaten met die comptenties enzo, maar ik ben niet zo goed in voor mezelf opkomen, dus raakte makkelijk ondergesneeuwd. Terwijl als ik gewoon iets moest doen het wel goed ging, maar niet als k t moest plannen enzo. (ik ben in 2008 gestopt)
Als de kraam er nog niet is gewoon bellen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren zijn we toch nog naar het z-huis gegaan. Ze had net te weinig gedronken maar mocht wel mee. Wel moet ze vandaag voldoende drinken anders wordt ze weer opgenomen.
Ze heeft vannacht in de reiswieg die we in het wiegje hebben gezet geslapen.
En ik hoop dat de kraam om 08:30 komt want ze moet vandaag in bad.
Melk en ei is inderdaad wel fijn om getest te hebben. Ik hoop dat ze niet overal zo heftig op gaat reagerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:09 schreef huuphuup het volgende:
@Mrien, eerstvolgende is ei. Die twee (melk en ei ) wil ik in ieder geval gehad hebben voor volgende week, dan moeten we weer terug naar de kinderarts en wil ik die twee, indien nodig, aan haar door kunnen geven.
Daarna staat soja op de lijst en daarna moet ik maar eens kijken wat belangrijker/belastender is voor mij. Ik denk dat daar weer na pinda's en daarna varkensvlees getest gaan worden.
Neuh ik verwacht geen rare dingen verder. Ik denk dat de andere allergenen geen problemen op zullen leveren. Hoewel soja misschien wel, dat zou wel jammer zijn voor mezelf want ik eet normaal heel erg veel soja/sojaproduten. Maar goed, jammer dan, er zijn belangrijkere dingen dan wat ik naar binnen schuifquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:18 schreef mrien het volgende:
[..]
Melk en ei is inderdaad wel fijn om getest te hebben. Ik hoop dat ze niet overal zo heftig op gaat reageren
Blijven bellen, gewoon non-stop bellen, bij geen gehoor gelijk weer bellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog niemand gezien al een keer gebeld maar er werd niet opgenomen dus zo nog maar een keer bellen. Dus inmiddels is ze al in bad geweest en een fles gedronken (35cc) maar vannacht dronk ze 65 en ze hoeft maar 50 dus dat heeft ze dan precies op. Nu ligt ze weer in de warme reiswieg op haar kamertje want ik kan de reiswieg zelf niet naar beneden tillen. vanaf morgen is mijn vriend 1,5 week vrij
je kunt je verloskundige ook voor dit soort dingen bellen hè... wellicht vind je het fijn dat ze iets eerder langskomt? Hoewel ze normaal tussen meestal 1 en 3 geen visites rijden. Maar zij heeft wat meer hulplijnen en contacten etcetera.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ze aan de tel gehad. Ze zouden terug bellen. Nog niks en het is weer bijna tijd voor de volgende voeding.
Maar goed ik vraag me af wat ze nog komt doen als ze komt want vanmiddag komt de vk en de hulp in de huishouding
Als ze vandaag wat minder drinkt, dan haalt ze dat vanzelf morgen in, als het nodig is...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:21 schreef danic het volgende:
Nou is wel wennen hoor! Ze is nu 3 weken oud, maar ik heb mijn draai nog niet gevonden zeg maar. Komt vanzelf goed dat weet ik ook.
Nu weet ik alleen niet hoe laat ze komt en of ze nou genoeg binnen gaat krijgen vandaag, maar dat weten we pas einde van de dag (laat het los, laat het los)
Oh, in dat geval kun je misschien beter iets van een schema erin houden. Ik kon bij Leyla ook wachten tot ik een ons woog, maar uit zichzelf meldde ze zich echt te weinig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:46 schreef danic het volgende:
Nou ben eerder bang voor te weinig Tico. Ze gaat nooit over de max.
Ik vond het inderdaad altijd wel fijn dat ze wat liet staan, dan wist ik zeker dat ze genoeg had gehad en dat ze het helemaal zelf aangaf dat het goed was zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:48 schreef danic het volgende:
Dat is wisselend. We maken 120cc met 4 schepjes (dus ong 130 cc totaal), maar dat gaat nooit op. Flessen van 100 worden door ons zeer geprezen, maar het is vaak ook 80.
Gemiddeld zit ze op een dag net over de 500cc. Ze mag max 600cc.
De reden dat we meer maken is vooral vanuit het idee dat ze het mag leegdrinken dus wie weet doet ze dat af en toe en daarbij zuigt ze geen lucht bij de laatste slokken omdat ze altijd wat overlaat.
Ik weet dat de formule voor borstvoeding ook met 150cc per kilo lichaamsgewich wordt aan gehouden. Maar als je rekent met 120cc dan is dat ook nog steeds goed. Zo heb je een min en een max. Ergens daartussen hoor je dan uit te komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:51 schreef danic het volgende:
Ja dat doen wij nu ook Tico, maar ze viel dus net in slaap na 30cc, terwijl ze toch echt wakker werd toen ik haar luier ging verschonen. Ze krijgt dus iedere 3,5 uur.
Ze had dus lekker moeten drinken om 12.30, maar helaas. Ze slaapt nu nog! Wel wat onrustig, dus ik geef het geen half uur meer, maar ze doet nogal lang over wakker worden, slaapkop!
Vorige week op het cb woog ze 4150. 150cc per kg lichaamsgewicht, kom je uit op 600cc.
Morgen officieel eerste afspraak op cb, dus dan weer wegen. Ben benieuwd.
En dat zijn gewoon altijd de beste richtlijnen. Groeit ze goed, plast en poept ze goed en is ze tevreden, dan gaat het gewoon prima.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:58 schreef Fannetje het volgende:
Oh, ik denk trouwens ook niet dat je je zorgen moet maken hoor. Anne dronk ook lang niet alles op en ik zat daar ook wel eens over te dubben, maar zolang ze goed groeit is het allemaal gewoon prima volgens mij.
Volgens mij klopt dat ook... Maar als je met die 150 blijft rekenen en je kind is 8 kilo (ik roep maar wat) dan mogen ze dus geen 1200, wat uit de formule zou komen, maar 1 liter is de max.. Dat dan overeen zou komen met die 25 schepjes? (Zo erg ben ik er dus niet in thuis)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:59 schreef danic het volgende:
Nee, ik maak me er ook niet druk om, maar dat is omdat ze altijd braaf op tijd dronk en nu ff niet. Maar dat kan ook gewoon een dagje zijn.
Fannetje, bij het eerste gesprek met iemand van het cb bij ons thuis werd ons verteld dat die 600 dan de max was wat ze mag krijgen.
Dat ook... Maar wat je altijd kan doen is de nutricialijn bellen, daar geven ze echt goed antwoord op je vragen als het gaat om hun producten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:01 schreef Fannetje het volgende:
Tja, ieder CB zegt weer andere dingen, dat blijkt dus maar weerIk heb in ieder geval nooit gehoord dat ze maar 600 cc per dag binnen mocht krijgen.
Telefoonnummer staat op de verpakking.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:07 schreef danic het volgende:
Ja, die nutricialijn is volgens mij heel handig. Die ga ik zeker onthouden.
Die is ook goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:08 schreef Fannetje het volgende:
Je kunt ook met Nutricia chatten, dan kost het je helemaal niets
Ja dat weet ik. Maar dank je welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef danic het volgende:
DML, ik weet niet of je het zelf erg vindt, maar heb je in de gaten dat Puck zijn echte naam op de lijsten staat?
Klopt, het is een klein krummeltje, zondag bij Ikea zat er een jochie van 3,5 maand oud naast hem en je zou, op basis van formaat, zo denken dat ze even oud waren...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Fannetje het volgende:
DML, mooie curves van Puck. Hij wordt lang!
Leandra, Soneal is maar een kleintje dan zeg!
Ik heb het idee dat Anne, hoewel ze helemaal niet fantastisch eet, wel goed is aangekomen de laatste tijd. Maar mag pas op 23/6 weer naar het CB, dan zullen we het wel zien
Klein kruimeltje die Soneal. Maar als hij het goed doetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef Leandra het volgende:
DML, hij groeit lekker!
Soneal had 2 weken geleden vrijwel exact dezelfde scores
(6360 gram en 65,5 cm)
Sommige dingen wel, maar de basis is gelijk, met als voordeel dat ik geen 25 meer ben, en met als nadeel dat ik geen 25 meer benquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Klein kruimeltje die Soneal. Maar als hij het goed doetKan me voorstellen dat het wennen is na een oudste bovenin de curve.
Heb je het idee dat het sowieso allemaal heel anders is dan 19 jaar geleden of valt dat wel mee?
Eerlijk volkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:30 schreef Solagratia het volgende:
Terugweg naar huis bij het parkeren zat ik tegen een andere auto aan met mijn auto. Maar een briefje achtergelaten bij die auto. Shitzooi. Zaten behoorlijke krassen op de auto en op mijn ego nu ook.
Fijn en jammer dat je het goed aanbiedt. Als dat niet zo was, kon je er zelf iets aan doen, maar t zal ook wel goed voelen dat je de goeie dingen doet met/voor je meisje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Mbt kraamzorg die belde dus terug en zouden om 15:00 komen ivm voeding ik heb ze dus afgebeld want toen zat ik in het z-huis. Nu zouden ze nog terug bellen hoelaat ze morgen komen. Hun excuus het is momenteel erg druk. we kunnen niet zo goed plannen.
Daarvoor doen ze toch een termijnecho bij 9-12 weken? Om dit te bepalen? Als je die hebt gehad zal de termijn wel kloppen toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De KA vond wel dat ean er erg jong uitzag zowel qua hoofd als qua huid hij had bij deze termijn een volwassenere baby verwacht. Hij vroeg ook of mijn zwangerschapstermijn wel klopte en ze niet per ongeluk jonger was.
Jawel onderin. Scherp randje maar ik mag niet kijken.quote:
ik kreeg toen van de kraamverzorgster als tip om het eerst om de voeding te gaan doen en zo te afbouwen naar om de 3 voedingen, om de 4 voedingen etcquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef MamaPurk het volgende:
Ik had vanmiddag een hele verdrietige Sarah trouwens... Ik was een beetje dom, ik dacht het gaat zo goed we aan de infacol afbouwen.. Niet goed dus! Ze heeft bijna een half uur gekrijst van de pijn echt over de toppen van maar longen zow zielig.. Maar heeft iemand hier ervaring met afbouwn infacol, wanneer dat kan enzo, of is het echt proberen met risico op veel leed?
Ze belden zostraks. Schade viel heul erg mee. Was vooral rubber van onze bumper. Ze maken er dus geen werk van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerlijk volk
Dat is meer waard dan je ego
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |