Kun je niet gelijk een ander kraambureau bellen? Lijkt me toch zeker dat je in jouw geval *NU* hulp nodig hebt?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met jou mefke?
Ik had dus gevraagd of ze om 08:30 wilde komen ivm voeding ed. En ik wil graag dat ze rond voedingstijd komt dus dat kon niet eerder dan 15:00 straks doen we iets toch niet goed en drinkt ze daarom slechter. Je gaat zo aan jezelf twijfelen als je alleen thuis bent
Nu ga ik haar maar eens wakker maken voor de fles.
Volgens mij moeten ze ingedroogd zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat is eigenlijk t criteria om wel of niet te mogen vliegen met waterpokken?
Wat een weertje en k maar werken. *snik* mja vanaf nu nog 1 dag werken en dan volgende week maandag pas weer
En dat snap ik wel, maar het is dus al besmettelijk voordat je er iets van merkt.. dus vandaar de dubbelquote:Op maandag 30 mei 2011 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze ingedroogd zijn.
Het kind mag iig niet meer besmettelijk zijn, anders wordt het hele vliegtuig via de luchtcirculatie besmet.
True, maar voor je het merkt kun je het niet weten en is het geen bewust risico...quote:Op maandag 30 mei 2011 12:14 schreef Orea het volgende:
[..]
En dat snap ik wel, maar het is dus al besmettelijk voordat je er iets van merkt.. dus vandaar de dubbel
Osteopaten zijn allen fysiotherapeuten óf basisartsen met extra een (vijfjarige) beroepsopleiding osteopathie.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:12 schreef DJMO het volgende:
Kan kiss ook in gradaties voorkomen? Zijn er kinderfysiotherapeuten die óók osteopaat zijn?
peepeetee.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:14 schreef Takkembah het volgende:
*zucht*Ik moet echt wennen aan een jongen met verschonen. Seth krijgt zo dadelijk zijn 3e pakje aan omdat ik weer niet oplette mt verschonen en piemol enzo
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:14 schreef Takkembah het volgende:
*zucht*Ik moet echt wennen aan een jongen met verschonen. Seth krijgt zo dadelijk zijn 3e pakje aan omdat ik weer niet oplette mt verschonen en piemol enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |