abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97516310
Dat zal t ook wel zijn idd
Een begeleider heeft ooit gezegd dat ik eigelijk een paar jaar eerder geboren had moeten worden ivm onderwijs enzo. De manier waarop t nu gaat/ging was niet geschikt voor mij. Mja ach, tis niet anders :)

Ik had ook wel Nederlands of Engels willen studeren (geen idee wat ik ermee zou moeten hoor, maar lijkt me wel grappig :'))
pi_97516615
Lekker offtopic ;) maar wat voor manier van onderwijs had je dan?? (ik ben geloof ik een paar jaar eerder dan jij geboren ;))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97516824
Ik heb de hbo-v gedaan. Wij zaten met die comptenties enzo, maar ik ben niet zo goed in voor mezelf opkomen, dus raakte makkelijk ondergesneeuwd. Terwijl als ik gewoon iets moest doen het wel goed ging, maar niet als k t moest plannen enzo. (ik ben in 2008 gestopt)
pi_97517111
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb de hbo-v gedaan. Wij zaten met die comptenties enzo, maar ik ben niet zo goed in voor mezelf opkomen, dus raakte makkelijk ondergesneeuwd. Terwijl als ik gewoon iets moest doen het wel goed ging, maar niet als k t moest plannen enzo. (ik ben in 2008 gestopt)
Ik heb leerlingen begeleid die in die manier onderwijs kregen idd ik ben nog van de generatie alles leren en toetsen halen en al je handelingen laten aftekenen enzo, ik was de laatste groep die zo onderwijs kreeg, daarna kwam inderdaad dat competentie gericht enzo... Ik vind het ook een beetje vaag en onduidelijk en heb altijd het idee dat leerlingen lekker moeten zwemmen en dat het gros vervolgens verzuipt... (ik heb trouwens MBO-V BBL gedaan, 2004 diploma gehaald)
pi_97517900
Das t jaar dat ik begon op de hbo-v! (2004/2005 dus, 2003/2004 deed k eindexamen)
Maar dat was mijn probleem dus ook, voor niemad was het duidelijk. Sowieso heeeeeeele slechte begeleiding op school ook.
pi_97518009
Ik snap het helemaal...
En het word hoe langer hoe leuker in de zorg met alle bezuinigingen die eraan komen dus ik verwacht ook niet dat ik tot mijn pensioen in de zorg werk hoor..
Zit nu wel eens te denken dat ik gastouder word dan ben ik lekker elke dag thuis voor mijn meiden lijkt me heerlijk een huis vol kids :)
pi_97518487
Zow Nathan! Leuk zeg in je grote stoel!

Soneal ook alweer een half jaar, wauw, mooie reportage! Die foto in het bloemetjesveld is cute!

Sterkte iedereen met de waterpokken en snottebellen.

Vannacht moest Mex ineens heel erg huilen, echt overstuur, maar ik weet nog steeds niet waarom. Tandjes of last van snottebellen of gewoon nog wennen aan het huis. Was wel blij dat ie na 2x wakker worden gewoon bleef slapen, ik zag het echt al voor me de hele nacht met een huilend kindje.

Oh en hij kan in z'n handjes klappen!! Als we Klap eens in je handjes gaan zingen,gaat hij klappen, anders niet,haha En hij snapt wat blote buikkie is, want als m'n vriend dat zegt houd ie z'n handjes op z'n buik om ze te beschermen tegen het kietelen :')
Echt geweldig om te zien dat hij dingen echt gaat begrijpen.

Wij rijden trouwens met Woezel en Pip rond :D

Ferarri-rood hoe gaat het nu??
pi_97529003
Ik lees veel zieke verkouden kindjes
En tandjes die door zijn

Gisteren zijn we toch nog naar het z-huis gegaan. Ze had net te weinig gedronken maar mocht wel mee. Wel moet ze vandaag voldoende drinken anders wordt ze weer opgenomen.

Ze heeft vannacht in de reiswieg die we in het wiegje hebben gezet geslapen.
En ik hoop dat de kraam om 08:30 komt want ze moet vandaag in bad.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:20:52 #184
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97529237
Ahw Nathan ook de waterpokken? Bij Free op visite geweest? :D

Orea hoe is het nu?

Ylana en Saffier :* niks leuk zo, hopelijk is het er snel doorheen.

FR, als de kraam er niet om 8,30 is bel je dus het kraambureau en laat je een klacht op maken.

Ik kreeg aanvullende kraamverzorging nog een paar dagen en daar kreeg ik een dame die mij vertelde "ja, ik ben er zo'n beetje tussen 8 en 9, ik kijk wel' ... ehm :') doe ns even normaal :') niks ik kijk wel :X

Hier weinig te melden, t gaat goed, Elin is stukker vrolijker en rustiger sinds het dieet goed gaat. Ze is nog steeds wel een aandachtsdiertje, knuffelt graag met mama en entertainment is de bom, maar ze heeft niet meer zoveel last. Ik zie wel een beetje op tegen de tweede provocatie komende week, t gaat nu weer goed en dan moet je je mup weer zo blootstellen aan zoiets waar ze mogelijk weer last van heeft -O-
de eczeemplekken zijn weer aan het bijtrekken maar ze heeft er wel nog jeuk aan, heel sneu. En ik kan het ook niet goed insmeren op haar hoofdje want het is niet zo goed te zien (dat haáááár :') :D )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97529299
Troeta wat knap! :D! Leia wijst met haar vingertje als ze zichzelf ziet! Ook als we haar haar avondvoeding geven (dan slaapt ze) dan steekt ze haar wijsvinger uit :') ziet er echt zo grappig uit! En als ze iets ziet wat ze heel interessant vind wijst ze er ook naar. Ik wacht op de DIE! Die! :D

Ze heeft ook door wat slokje of drinken is. Als ze lekker zit te spelen en ik wil haar een slokje geven uit mijn glas en zeg: 'Leia, wil je een slokje?' dan kijkt ze gelijk naar mijn glas en begint heel enthousiast te doen! Zo knap wat ze al snappen!! O+

Elin klinkt zo leuk O+ kan me voorstellen dat je tegen de nieuwe provocatie opziet -O- dat is ook sneu!

Mijn dametje werd zonder bultjes wakker, dus ik denk dat de bultjes die ze had toch van de warmte waren *pfieuw*.. op de opvang zei de leidster dat als ze ze nu niet heeft dat ze ze ook niet meer verwacht bij Leia, maarja.. altijd kans natuurlijk :)

Wel slaapt ze veel en diep.. moesten haar vanmorgen gewoon wakker maken (goddank hadden we een wekker gezet :D die zetten we nooit meer eigk omdat ze toch altijd wel tussen half 6 en 6 komt :'))
pi_97529787
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 07:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Gisteren zijn we toch nog naar het z-huis gegaan. Ze had net te weinig gedronken maar mocht wel mee. Wel moet ze vandaag voldoende drinken anders wordt ze weer opgenomen.

Ze heeft vannacht in de reiswieg die we in het wiegje hebben gezet geslapen.
En ik hoop dat de kraam om 08:30 komt want ze moet vandaag in bad.
Als de kraam er nog niet is gewoon bellen!
Wat rottig dat ze gisteren niet zo goed dronk, het zal voor haar ook wel erg wennen zijn zo thuis. Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter en hoeft ze niet weer opgenomen te worden.
Is je vriend nu ook thuis of heb je nog andere hulp? Hoe voel je je zelf nu?
pi_97529818
Fijn Orea dat de bultjes weg zijn! Hopelijk blijven ze nu ook weg

Huup, ik kan me zo voorstellen dat je opziet tegen de 2e provocatie. Wat ga je proberen toe te voegen?

Mex in z'n handjes klappen O+ Zo lief is dat altijd

En ik was nog vergeten te reageren op de foto van Nathan O+ wat een schatje is hij!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:09:42 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97529940
@Mrien, eerstvolgende is ei. Die twee (melk en ei ) wil ik in ieder geval gehad hebben voor volgende week, dan moeten we weer terug naar de kinderarts en wil ik die twee, indien nodig, aan haar door kunnen geven.

Daarna staat soja op de lijst en daarna moet ik maar eens kijken wat belangrijker/belastender is voor mij. Ik denk dat daar weer na pinda's en daarna varkensvlees getest gaan worden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:10:50 #189
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97529953
Halve nacht opgelopen met een klein dametje wat duidelijk heel veel pijn had, Ik heb zelfs het idee dat de paracetamol maar weinig uithaalde ;( Ik ben redelijk versleten.
}:| stomme tanden }:| /einde egopost.

F_R wel op je strepen gaan staan hoor.

Orea ik blijf duimen voor geen pokkies :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:11:33 #190
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97529963
Aggos wat zielig dat provoceren! sterkte ermee Huup!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_97529970
Leia, geen waterpokken *O*

Fijn dat het nu beter gaat met Elin! En dat haar blijft een probleem hè ;)

Nathan en Mexx, stoere kinders!

F-r, hopelijk is de kraam er snel en anders inderdaad een klacht indienen!

Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's!

Soneal, alweer 6 maanden! Mooie foto's!
Hier alles goed met mijn dametje! Ze is alweer 7 maanden oud! Gewoon heerlijk genieten hier!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_97530069
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:09 schreef huuphuup het volgende:
@Mrien, eerstvolgende is ei. Die twee (melk en ei ) wil ik in ieder geval gehad hebben voor volgende week, dan moeten we weer terug naar de kinderarts en wil ik die twee, indien nodig, aan haar door kunnen geven.

Daarna staat soja op de lijst en daarna moet ik maar eens kijken wat belangrijker/belastender is voor mij. Ik denk dat daar weer na pinda's en daarna varkensvlees getest gaan worden.
Melk en ei is inderdaad wel fijn om getest te hebben. Ik hoop dat ze niet overal zo heftig op gaat reageren :'(
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:33:21 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97530336
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:18 schreef mrien het volgende:

[..]

Melk en ei is inderdaad wel fijn om getest te hebben. Ik hoop dat ze niet overal zo heftig op gaat reageren :'(
Neuh ik verwacht geen rare dingen verder. Ik denk dat de andere allergenen geen problemen op zullen leveren. Hoewel soja misschien wel, dat zou wel jammer zijn voor mezelf want ik eet normaal heel erg veel soja/sojaproduten. Maar goed, jammer dan, er zijn belangrijkere dingen dan wat ik naar binnen schuif :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 mei 2011 @ 09:41:14 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97530487
Huup, ik hoop echt dat ze niet zo ongelukkig reageert op ei. Zo sneu he.

Ik ben inderdaad bij Freecell geweest, 1 dag voordat haar jongste ze kreeg. Nathan is vandaag niet meer vrolijk. Vannacht heb ik 2 uurtjes kunnen slapen, verder krijste hij veel. Ik heb een of andere schuim gehaald bij de apotheek, ik hoop dat het helpt.

Troeta, misschien moet hij toch even wennen aan zn nieuwe kamer. Leuk dat jullie al verhuist zijn, is snel gegaan!

FR, is de kraam er al? Ik hoop dat Ean vandaag goed drinkt!

Leuk dat Mex in zn handjes kan klappen! Nathan denkt dat alleen mijn handen kunnen klappen dus houdt hij mijn handen vast met zijn handen en slaat ze dan tegen elkaar :')
pi_97531510
Nog niemand gezien al een keer gebeld maar er werd niet opgenomen dus zo nog maar een keer bellen. Dus inmiddels is ze al in bad geweest en een fles gedronken (35cc) maar vannacht dronk ze 65 en ze hoeft maar 50 dus dat heeft ze dan precies op. Nu ligt ze weer in de warme reiswieg op haar kamertje want ik kan de reiswieg zelf niet naar beneden tillen. vanaf morgen is mijn vriend 1,5 week vrij
pi_97531724
ooooo wijzen is ook schattig zeg!!!
Ik wijs wel een ergens naar van kijk Mex, en dan kijkt ie naar m'n vinger,haha
Fijn dat de bultjes weg zijn!

pessie dat is ook knap hoor,haha, hij bestuurt jou gewoon!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:38:31 #197
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97531811
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog niemand gezien al een keer gebeld maar er werd niet opgenomen dus zo nog maar een keer bellen. Dus inmiddels is ze al in bad geweest en een fles gedronken (35cc) maar vannacht dronk ze 65 en ze hoeft maar 50 dus dat heeft ze dan precies op. Nu ligt ze weer in de warme reiswieg op haar kamertje want ik kan de reiswieg zelf niet naar beneden tillen. vanaf morgen is mijn vriend 1,5 week vrij
Blijven bellen, gewoon non-stop bellen, bij geen gehoor gelijk weer bellen.
Misschien hebben ze het druk en wordt er daarom niet direct opgenomen maar je moet gewoon iemand te pakken krijgen hoor op dat nummer.

En als er met jou afgesproken is dat de kraamverzorgster om half 9 voor de deur staat dan moet ze er gewoon zijn. Het is haar werk en net zo goed als dat jij niet rustig een uur later bij je baas aan kunt komen kakken, kan zij dat ook niet. Daar mag je best iets van zeggen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97532144
FR wat erg dat het op deze manier gaat... Kun je niet je zorgverzekering bellen en aangeven dat je een ander kraamzorgbureau wilt... Dit werkt toch niet, dit is juist de periode waarvan je meot genieten en waarin juist hulp zo belangrijk is :*
Gelukkig is je vriend vanaf morgen anderhalve week vrij, maar het klopt echt niet dat de kraamzorg gewoon niet komt..

Huup het lijkt me echt naar dat provoceren als het goed gaat wil je dat eigenlijk zo houden toch!!

Orea gelukkig maar waarschijnlijk geen pokkies!

Verder leuke dingen gelezen over kindjes die vanalles kunnen en begrijpen opeens, knap hoor *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:55:50 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97532244
Leyla werd gisteravond toch weer helemaal sneu wakker.. knalhoge koorts.. pcm gegeven en om 2 uur ofzo nog 1 omdat ik geen zin had in pieken, vanmorgen ook nog 1 want ze werd toch weer warm.. Tandje is bijna bijna door.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:10:51 #200
100412 mefke79
komt goed!
pi_97532721
F_R, bel maar naar je verzekering en vraag of je een ander bureau mag. Ik stuur je een pm met een bureau uit onze regio waar ik wel heel goede ervaringen mee heb. Ik hoop dat je verzekering die accepteert en zo niet, dan zou ik even bij de verzekering gaan aangeven dat dit ook niet werkt en voor hen veel duurder is dan goede kraamzorg (want ziekenhuisopname kost vele malen meer dan kraamzorg).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')