Wat fijn dat ze zo snel al thuis is F_R! Geniet ervan! Heb je nog couveuze nazorg?
T-T zal je altijd zien, denk je het uitgekiend te hebben dan denkt je baby mooi van niet

Chevalric wat schriijf je liefdevol over je dochter

Tico wat heerlijk even bijtanken

Sola hoe was het gister? En wat heerlijk dat Amy pas een heel, 2x de helft, potje leeg heeft gegeten, daar mag voor gejompeld worden

Ylana kan wat nieuws; Nee schudden!

Het ziet er zo grappig uit! Ja knikken kan ze ook, kleine wijsneus, maar gaat veel minder overtuigend. 'Dansen' op een muziekje met een beat is ook zo leuk, filmpje moet ik er nog van maken, ze heeft het gister pas ontdekt nl

Ze zwaait als ze lekker naar bedje wil

heel handig, ik weet nog dat Tobias dat ook deed! Tandje nr 2 is nu echt niet meer te zien, nadat hij eerst bijna tegelijk met nr 1 doorwas. Maar hoe groter nr 1 wordt, hoe minder er van nr 2 overblijft en nu dus niets meer. Ik weet in elk geval zeker dat hij er zit

Ik heb net wel ontdekt dat boven een voortandje op doorkomen staat, het tandvlees is er al helemaal teruggetrokken en het tandje ernaast, het snijtandje ook

Ik heb er een foto van kunnen nemen, nu nog onthouden dat ik hem moet uploaden.
Ze is zooooo vreselijk trots dat ze zittend kan spelen (en zich op kan trekken tot op haar knietjes

), ze ontdekt in megatempo steeds meer en kan zich heel lang vermaken met haar liedjesboekje en dat speelding wat aan de box hangt.
Heeeeeeeel hoog gillen is ook erg grappig

ik denk dat ze straks eerder kan zingen dan kan praten en een boterham met gewone kaas is de laatste nieuwe hit. Al gaat rijst met boontjes en kip er ook met sneltreinvaart in
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana