abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97434408
We hebben het geprobeerd met een speentje 2 van avent, maar daarin verslikte ze zich helemaal, 2 gaatjes is teveel.
Dat flesje uit het ziekenhuis is geen optie, veel te klein voor de hoeveelheden die ze nu mag drinken.

we blijven voor nu even bij difrax zodat we het verschil goed kunnen merken.
pi_97434504
Chevalric gefeliciteerd met Arwen!

Fannetje wat een moppie!!

Danic ik denk dat ik mezelf zeer ervaringsdeskundig mag noemen ;) Voor Sarah veel flesjes speentjes en maniertjes geprobeert!
Om te beginnen leek het alsof Sarah de speen van Avent niet voelde in haar mond dus niet goed hapte en veel lucht binnen kreeg (gevolg boeren krampjes kortom ellende). We hebben geprobeert de speen verder in haar mond geprobeert werkte niet.
Toen de goedkoopste fles van etos geprobeert, langere smallere speen. Deze ging echter zo ver haar mond in dat ze ging kokhalzen..
Daarna toch maar aan de difrax, dit ging goed, MAAR ze zoog de speen vacuum. Dit verhielpen wij door de bodem een klein beetje los te draaien, wel opletten dat je de fles dan op zijn kop houd ;)
Ook liep de 1 speen van difrx te snel waardoor ze zich redelijk vaak verslikte evengoed nog... Advies CB koop een speen zonder gaatje en prik met een steriele naald zelf een klein gaatje! Als de fles vol is en je houd hem op zijn kop moet de melk er druppelsgewijs uitlopen, bij ons was het een flinke straal. (deze spenen verkopen ze bij difrax online, bij assesoires geloof ik)

verder lieten wij Sarah zelf komen voor een fles en maakten we haar niet wakker.. Soms zat er dan 2,5 uur tussen twee flessen en soms 4 uur, als ze aan het eind maar de hoeveelheid voeding binnen had die ze moest hebben. Hopelijk duidelijk en anders vraag je maar!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97434619
Wat een vrolijkerd is Anne zeg Fannetje O+
Ook al zo lekker blond :D

Vanavond babyfoto's van lief gezien en hij was wat boller dan Floris is, maar Floris heeft duidelijke kenmerken van hem :D Zo grappig! Vond t ook zo grappig te zien dat hij precies hetzelfde haar als Floris had. Bovenop dikke plukken, alleen bij Floris zijn ze heel blond en hij was donkerblond. Ook oren en manier van kijken lijken op elkaar.

Danic, ik heb niet meer tips :) Hoop dat t met de difrax beter gaat. Tis iig al fijner dat ze makkelijker dr boertjes kwijt kan!
pi_97436534
Seth mag naar huis! Wat fijn!

Danic, geen tips hier. Puck drinkt uit elke fles en dat tot aan de laatste druppel :')

Fannetje, Anne staat in de Ouders van Nu van deze maand of niet? Achter de laptop?
Maar in de tummytub is ze ook leuk. Ik ben echt fan van haar O+

Puck heeft nog steeds af en aan koorts en het jochie hoest ontzettend ;(
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97436601
Klopt DML, dat is ze inderdaad :D

Arme Puck :{
  zondag 29 mei 2011 @ 09:04:46 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97448662
Chevalric, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*
pi_97448731
Arme Puck, beterschap voor hem DML.

Leuk Fannetje dat ze in de Ouders van Nu staat, heb hem hier nog niet gezien.
  zondag 29 mei 2011 @ 09:55:27 #58
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97448997
Puck :* altijd rot als die kleintjes zon last hebben!

Oh ik ga de OvN eens nakijken :D ??!?!?!

Seth doet het weer als vanouds *O*. Alleen is hij nu vanuit het ZKH gewend om op zijn buik te slapen, iets minder. Alhoewel Alexa ook met 2 wk al op haar buik sliep, vind ik het bij Seth nogal eng. Maar op zijn rug krast hij heel zijn gezicht open en is hij super onrustig. In het voedingskussen lukt het wel op de rug, dus hij moet vlgns mij gewoon geborgenheid hebben.

Claudia_x? Ik geloof dat Ivan een tijdje in de puckababy heeft gelegen? Was dat ook voor die reflexen en geborgenheid?

Sonnetje, scannen en in dat topic zetten over gelijkenissen :D ben benieuwd!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 29 mei 2011 @ 10:14:52 #59
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97449224
LOL, ik heb gisteren weer wat dingen geleerd wat betreft het naar buiten nemen met Larissa.

Helaas begon ze precies tijdens de plechtigheid (huwelijk van mijn zus) te huilen (insert horror squeek squeek squeek :o ), dus ik kon met haar de gang op om haar te voeden. 2 lieve vrouwen die boden aan om haar tijdens de plechtigheid vast te houden, maar ze had gewoon precies op dat moment (een uur eerder dan normaal }:| ) honger ;)

Ik was uber gespannen, dus misschien had het daarmee te maken ;)

Oh ja, de draagdoek tip was geweldig! Ik had er een gekocht met de negenmaandenbeurs, en wil er nu nog 1! ^O^ Naast dat ze heerlijk tegen mij aan lag te slapen en ik mijn handen vrij had, hebben we heel veel leuke reacties gehad op het feest :)

[ Bericht 10% gewijzigd door The_Tankgirl op 29-05-2011 11:02:09 ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_97449269
Hier ging iets mis, las mee en ging quoten, fijn zo'n gsm...

[ Bericht 97% gewijzigd door Poezebeest op 29-05-2011 10:24:15 ]
pi_97452426
Pff, wij zaten met Dottir in de kerk voor een communie. Eerst lekker slapen in de doek, maar op een gegeven moment ging ze ontroostbaar huilen. Snel weg, pluk ik haar uit de doek, hele voetje rood, dat zat blijkbaar klem. Arm kind :(

Niks van gemerkt met inwikkelen..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97452603
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:55 schreef Takkembah het volgende:
Claudia_x? Ik geloof dat Ivan een tijdje in de puckababy heeft gelegen? Was dat ook voor die reflexen en geborgenheid?
Ivan heeft best lang in een Puckababy gelegen, vanaf 2 maanden tot dik 6 maanden. En ik wou dat ik de Puckababy eerder geprobeerd had! Het hielp bij hem vooral om te voorkomen dat hij met zijn armen ging maaien en zichzelf telkens wakker maakte. En ik denk dat het hem ook geborgenheid gaf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97452674
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:14 schreef The_Tankgirl het volgende:

Helaas begon ze precies tijdens de plechtigheid (huwelijk van mijn zus) te huilen (insert horror squeek squeek squeek :o ), dus ik kon met haar de gang op om haar te voeden. 2 lieve vrouwen die boden aan om haar tijdens de plechtigheid vast te houden, maar ze had gewoon precies op dat moment (een uur eerder dan normaal }:| ) honger ;)
Ik zou in dat soort gevallen altijd preventief voeden. :+ Of geef je flesjes en zit je op een schema waar je anders niet mee uitkomt?

quote:
Oh ja, de draagdoek tip was geweldig! Ik had er een gekocht met de negenmaandenbeurs, en wil er nu nog 1! ^O^ Naast dat ze heerlijk tegen mij aan lag te slapen en ik mijn handen vrij had, hebben we heel veel leuke reacties gehad op het feest :)
Wat fijn, zeg! Je hebt nu zeker een rekbare doek? Dan kun je overwegen om er een geweven doek bij te kopen!
pi_97452738
Ik werd vanochtend wakker omdat Lena mijn dekbed van me aftrok. :o En ze was supervrolijk. O+ Ze is ineens wel heel onrustig, kan niet meer zolang wakker blijven, slaapt telkens kort, drinkt vaak maar kort en niet genoeg. Volgens mij maakt ze weer een nieuwe ontwikkeling door.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:07:10 #65
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_97453287
claudia, dat kan de 19 weken sprong zijn, Eline zit er ook middenin
pi_97453426
Floris heeft wat nieuws :') als ie ergens niet bij kan gaat ie op zn loopauto klimmen..hij stond net bij t tv meubel, waar R bezig was en t drinken van R stond daar ook. Floris komt eraan, wil de beker pakken, R zet m naar achteren en paar seconde later denkt ie he, wat is floris groot. Stond ie dus op zn auto en kon ie wel bij het drinken :D
Vanochtend deed ie t ook al...

Takkembah, k denk niet dat R wil dat k dat op internet zet, dus helaas :)
Fijn dat t goed gaat met Seth!
  zondag 29 mei 2011 @ 13:12:04 #67
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97453478
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou in dat soort gevallen altijd preventief voeden. :+ Of geef je flesjes en zit je op een schema waar je anders niet mee uitkomt?

[..]

Wat fijn, zeg! Je hebt nu zeker een rekbare doek? Dan kun je overwegen om er een geweven doek bij te kopen!
Ik had het helemaal uitgekiend dacht ik; en we waren vrij lang bezig met parkeren/kinderwagen neerzetten enz. Anders had ik voor de zekerheid in de auto gevoed. Nu was daar niet genoeg tijd voor en ik dacht dat ze nog wel een uurtje tevreden zou zijn :P niet dus :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 29 mei 2011 @ 13:27:18 #68
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_97454003
Bedankt voor alle felicitaties en de complimenten over mijn verhaal.

Vandaag, net voor middernacht, is Arwen alweer een week oud. Wat gaat dat hard, zeg! We zijn erg blij met haar, ze past precies bij ons. Ze kan af en toe wel wat driftig zijn met voeden, maar dat gaat eigenlijk steeds beter. Waar ik eerder deze week wel al het zorg-gevoel had, komt nu ook het "echte vader-gevoel" om de hoek kijken. Elke seconde dat ze er langer is, wordt ze steeds belangrijker voor me.

Gelukkig kunnen mijn vriendin en ik ook nog wel in de schaarse momenten genieten van elkaar. Dat is natuurlijk iets dat na zo'n gebeurtenis even op een lager pitje komt te staan, maar we vinden het allebei belangrijk dat we beseffen dat we ook nog een relatie hebben buiten Arwen om, dus daar besteden we dan ook aandacht aan.

Vandaag kwamen vrienden op kraamvisite met hun zoon van vijf maanden, maar wat een enorm verschil is dat al. Sowieso het verschil jongen/meisje is al heel duidelijk, maar ook hoe groot zo'n kind wordt in zo'n korte tijd.

Dat verhaal over de huilbui in de kerk is typisch zoiets waar ik me vroeger dus aan doodgeërgerd zou hebben, maar nu denk ik "ach ja, dat hoort er ook gewoon bij." Volgens mij heb je het netjes opgelost, dus niemand die er problemen van zou moeten maken, toch?

Ik lees ook nog wat over draagdoeken: ik heb Arwen in het ziekenhuis ook 2x in de draagdoek gehad en ze vindt het echt super. Lekker dicht tegen papa aan en slapen maar. Papa vindt het trouwens ook geweldig ^O^.
pi_97455338
Ik zag een mooie foto van Anne
Arwen doet het goed zo te lezen

Wij zijn alweer even thuis. Ze slaapt nu in de kinderwagen hopelijk wil ze vannacht in haar eigen wiegje slapen
pi_97456356
Fr wat fijn *O*

Chevalric, fijn dat t goed gaat bij jullie. Klinkt ook zo lief: ze past precies bij ons O+
pi_97457734
Fijn dat Arwen het zo goed doet.

Een ondeugende Floris, maar het is toch ook heel intressant om dat gene te hebben waar je net niet bij kan, en je toch kan bedenken hoe je het wel voor elkaar krijgt. Go Floris!!!

FR fijn dat jullie thuis zijn. Hopelijk kunnen jullie thuis snel jullie eigen ritme vinden. Geniet in ieder geval van elkaar!

Jammer van de timing The Tankgirl. Wel fijn dat de draagdoeken zo goed bevallen. Hier hebben ze dat helaas nooit gedaan en hebben ze stof liggen vergaren. De draagzak (Beco) werkt gelukkig wel goed.

Yaro heeft vanacht bij opa en oma geslapen (ik heb 4 late diensten en om dat een beetje te trekken kon ik vanmorgen uitslapen, was ik om 8 uur al wakker ;( )
Wel heeft Yaro ontdekt dat het slaan van je leppel tegen een kopje geluid maakt, en dat is erg intressant.
Daarnaast zag ik net voordat ik weg ging dat tandje nr 5 er ook zat. Die volgt een stuk sneller op nr 3 en 4 dan dat die deden op nr 1 en 2.
  zondag 29 mei 2011 @ 16:24:36 #72
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97459734
Oeh, leyla en ik hadden echt wat in te halen!! We hebben de hele middag geslapen.

Fr., het zou kunnen dat je meisje wel gewent is aan de geluiden in het ziekenhuis. Daar is het in de nacht ook nooit stil. Die stilte kan haar natuurlijk onrustig maken. Succes vannacht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97459879
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Oeh, leyla en ik hadden echt wat in te halen!! We hebben de hele middag geslapen.

Fr., het zou kunnen dat je meisje wel gewent is aan de geluiden in het ziekenhuis. Daar is het in de nacht ook nooit stil. Die stilte kan haar natuurlijk onrustig maken. Succes vannacht.
Dat had keshet ookal gezegd.
Het is boven warmer dan beneden en aangezien ze rechtstreeks van de couveuse afdeling komt heb ik haar toch in haar wiegje gelegd. Eerst wilde ze niet dus bij mij laten slapen en daarna neergelegd en nu slaapt ze.
  zondag 29 mei 2011 @ 16:31:59 #74
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97459953
Ze is thuis! *O* Hopelijk kan het Grote Genieten nu beginnen meis. :*
A grand adventure has begun.
pi_97459993
En nu moet ik nog even geduld hebben voor ze mee naar buiten mag. Al denk ik dat ik haar morgen met kw en al in de tuin zet. Als ik het weer moet geloven wordt het erg warm
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2011 @ 16:44:05 #76
43556 miss_dynastie
pi_97460365
Wat heerlijk dat ze thuis is f_r O+
  zondag 29 mei 2011 @ 17:23:09 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97461707
Wat fijn dat ze zo snel al thuis is F_R! Geniet ervan! Heb je nog couveuze nazorg?
T-T zal je altijd zien, denk je het uitgekiend te hebben dan denkt je baby mooi van niet :D
Chevalric wat schriijf je liefdevol over je dochter O+
Tico wat heerlijk even bijtanken O+
Sola hoe was het gister? En wat heerlijk dat Amy pas een heel, 2x de helft, potje leeg heeft gegeten, daar mag voor gejompeld worden *O*

Ylana kan wat nieuws; Nee schudden! :D Het ziet er zo grappig uit! Ja knikken kan ze ook, kleine wijsneus, maar gaat veel minder overtuigend. 'Dansen' op een muziekje met een beat is ook zo leuk, filmpje moet ik er nog van maken, ze heeft het gister pas ontdekt nl :D
Ze zwaait als ze lekker naar bedje wil O+ heel handig, ik weet nog dat Tobias dat ook deed! Tandje nr 2 is nu echt niet meer te zien, nadat hij eerst bijna tegelijk met nr 1 doorwas. Maar hoe groter nr 1 wordt, hoe minder er van nr 2 overblijft en nu dus niets meer. Ik weet in elk geval zeker dat hij er zit ;)
Ik heb net wel ontdekt dat boven een voortandje op doorkomen staat, het tandvlees is er al helemaal teruggetrokken en het tandje ernaast, het snijtandje ook :X Ik heb er een foto van kunnen nemen, nu nog onthouden dat ik hem moet uploaden.
Ze is zooooo vreselijk trots dat ze zittend kan spelen (en zich op kan trekken tot op haar knietjes :X ), ze ontdekt in megatempo steeds meer en kan zich heel lang vermaken met haar liedjesboekje en dat speelding wat aan de box hangt.
Heeeeeeeel hoog gillen is ook erg grappig :X ik denk dat ze straks eerder kan zingen dan kan praten en een boterham met gewone kaas is de laatste nieuwe hit. Al gaat rijst met boontjes en kip er ook met sneltreinvaart in O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_97462225
Het klinkt alsof het allemaal gewoon heel goed gaat Saffier, volgens mij geniet je volop! O+
En wat gaat Ylana ineens hard als je omschrijft wat ze allemaal ineens kan.
pi_97462502
Wat geweldig dat ze thuis is waar ze hoort te zijn, f_r! *O*

Saffier, fijn om te lezen hoe het bij jullie gaat. Je hebt het allemaal al een keer meegemaakt en toch is het weer leuk en spannend, vind je niet? Ontdek je nu ook veel verschillen tussen de (ontwikkelingen van de) twee?
  zondag 29 mei 2011 @ 17:49:01 #80
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97462599
Ik heb zo'n boef! Echt!
pi_97462771
Dat vraagt om meer info Tico!
pi_97465346
Even offtopic, maar Jeej ik ben over de helft van mijn 5 daagse werk reeks, maar pff wat verveel ik me. Is echt niet normaal.
En even ontopic dan, wat mis ik mijn kleine dondersteen die als het goed is nu lekker ligt te slapen bij papa thuis O+
  zondag 29 mei 2011 @ 19:23:25 #83
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97465646
Mijn dame heeft door dat als je je zin niet krijgt je dan kan gaan huilen om je zin wel te krijgen. Zoals perse de lepel willen vasthouden en er een kliederbende van maken.

Of continu de boekjes onder de tafel vandaan graaien. (Dat was ik zo zat dat ik ze nu ergens anders heb neergelegd.)
pi_97467261
oh Tico, zo herkenbaar (en naast dat het soms knap lastig ook, ergens toch ook wel schattig).
  zondag 29 mei 2011 @ 20:06:34 #85
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97467428
Dat is het vooral, ik vind het nu vooral schattig. Ik probeer wel heel concequent te zijn en al streng nee te zeggen en haar te verwijderen van hetgene dat niet mag. Maar ik moet er wel om lachen dat ze het echt nog niet begrijpt en binnen 2 minten weer de tafel leegmaait.
pi_97469310
Herkenbaar!
Ik lach me altijd rot om Floris als ie weer s iets doet wat niet mag. Dan kijkt ie me aan met zo'n grote lach van: kijk s wat ik kan!
Tegenwoordig gaat ie al een beetje luisteren. Soms als ik zeg dat iets niet mag gaat ie weer zitten en wat anders doen. Dus het begint te werken ;)
pi_97469470
Sarah heeft vandaag heerlijk vertoefd in een leen bondolino! We gaan er dus eentje aanschaffen :) Ze vind het heerlijk ze is helemaal ontspannen!
Het gaat momenteel zowieso erg goed met haar, het lijkt wel of ze een flinke sprong heeft gemaakt, qua speelgoed pakken, ze vermaakt zichzelf beter in de box! Kan beter omgaan met het uitstellen van een voeding op de een of andere manier (voorheen was het gewoon honger krijsen en dan moesten wij rennen ;) nu kunnen we het rustig aan doen als ze zich meld).
Het is echt een voorbeeldig mooi lief meisje en hopelijk blijft dat even lekker zo :) vandeweek moet ik namelijk werken en manlief gaat ook weer werken, dus ze moet bij de oppas wel laten zien dat ze een voorbeeldig meisje is ;) (en dan voel ik me niet zo bezwaard dan wanneer ik een huilend kind af lever ;))
pi_97474036
Hier probeer ik ook consequent te zijn, maar is soms wel lastig. Heb al zo veel mogelijk dingen weggehaald om zo niet heel de dag nee te moeten roepen, maar alles weghalen gaat ook niet.

MamaPurk wat klinkt dat heerlijk zoals je over haar verteld. En bij de oppas gaat het vast goedkomen. (alhoewel ik je gevoel wel herken hoor. Ik maak ook nog steeds excuses als Yaro niet lekker in zijn vel zit en wij zijn beide werken. En dan zijn mijn ouders nog degene die oppassen en die vinden het totaal geen probleem.
Ik kan zelfs al op voorhand een soort van sorry zeggen als hij daar slaapt en hij vroeg wakker is de dagen ervoor. Ik weet dat mijn moeder geen ochtend mens is. Haar beredenatie. Geen probleem, we hebben het jaren lang gedaan voor jullie, en toen was ik ook geen liefhebben van vroeg opstaan. Maar we doen het toch met liefde.)
pi_97474174
Fijn trouwens dat de Bondolino goed bevalt. Is dat net zo iets als de Beco?
pi_97474362
Ik merk wel dat Floris steeds meer gaat begrijpen wat ie niet mag :')
Hij doet t steeds minder.
En gaat dus ook een beetje luisteren :)
pi_97474400
Ow wat fijn MamaPurk!!
Klinkt een stuk prettiger voor jullie allemaal!

Jelle's 3e tandje is er, puntje boven is door
Waar ik beneden verwachtte kwam hij dus juist boven..
pi_97474488
Lieve ouders As, hier gaan ze ook veel naar mijn ouders, of mijn moeder komt hier en mijn zussen vangen nog wat op. Wij hebben altijd laat op de middag begin van de avond oppas nodig. Maar deze week gaan ze dus naar mijn buurvrouw 1x gelukkig maar, maar die heeft al drie kids en dan wee erbij vind ik wel veel... Maar goed ze doet het graag, Jaël deed ze vaker, maar ik probeer numeer binnen de fam op te lossen.

Consequent zijn vond ik wel lastig toen J nog zo klein was... Nu nog lastiger en vaak nee moeten zeggen proberen we hier zoveel mogelijk te voorkomen, is voor beide partijen namelijk niet leuk!
pi_97474548
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef As1981 het volgende:
Ik ken de beco niet dus ik weet het niet... Voor foto bondolino zie draagdoeken topic :)
pi_97474637
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef As1981 het volgende:
Iets ander systeem, bondolino is de heupband met klittenband, de schouderbanden knoop je. Er staan in het draagdoeken topic wel wat foto's :)
pi_97474929
Ik heb even gekeken, is inderdaad iets anders. Ik heb ooit maar wat aangeschaft en me er niet in verdiept. Is denk ik wel jammer geweest. Maar wat ik nu hebt bevalt, dus we houden het maar hier bij.

Hier denk ik soms ook dat hij het wel meer gaat begrijpen Sonnetje, alleen nog niet dat het echt niet mag. Wel dat bepaald gedrag een reactie oproept, maar soms vind hij dat ook alleen maar leuk. Hier probeer ik hem dan wel zo veel mogelijk af te leiden en hem iets aan te bieden wat hij wel mag (maar dat is niet zo reuze intressant als bv alle tisseus uit de doos trekken).

En ik ben echt super blij met mijn ouders. Ze wonen om de hoek, mijn moeder werkt 36 uur, maar mijn vader is thuis. Ik werk onregelmatig waardoor oppassen ook wisselt. Maar wij eten eigenlijk altij daar. Mijn moeder kookt en wij kunnen dan zo aanschuiven. Yaro is dan al daar van het oppassen en gaat daarna mee naar huis. Mijn man is pas om 18.00 uur thuis. En met mijn reistijd ben ik na een dagdienst ook pas om 17.30 uur thuis. Het is echt een luxe en op deze manier kan Yaro gewoon met ons mee eten.
pi_97476359
Consequent zijn is ook gewoon lastig. Ik ben ook makkelijker dan R is, dus das ook handig ;)
Hij is ook voorzichtiger met m dan ik ben. Bijvoorbeeld met dat op zn loopauto staan, ik laat m wat makkelijker zn gang gaan. R is dan bang dat ie gaat vallen, terwijl ik denk nou ja dan valt ie (klinkt wat makkelijker dan ik ben hoor, maar even overdreven t verschil :))
pi_97476583
Zo, we zijn verhuisd!!! En zelfs de huiskamer is al helemaal netjes!, alleen nog wat versieringen op de wand en in de vitrinekast enzo doen.
We wonen nu een stuk hoger,dus ik moet erg wennen aan de wind, maar m'n vriend en Mex slapen er heerlijk van geloof ik.
Ik heb een klein beetje uitzicht op zee, dus dat is leuk als de zon onder gaat.

Verder heeft Mex het volgens mij niet echt door dat we nu ergens anders wonen, wel lacht ie het uit als we de trap oplopen naar z'n kamertje en als we lopen op het laminaat.

Danic, ik vond die difraxspenen ook het meest logisch in zn mondje zitten toen Mex net geboren was. Avent leek zo lomp, en tomme tippee enzo had ie alleen z'n lipjes omheen.
Tegenwoordig drinkt ie uit van alles, zo komen al die verschillende soorten flessen toch nog van pas.
pi_97476630
Zo herkenbaar Sonnetje. Ik denk ook, hij zal het toch moeten leren en je leert met vallen en opstaan. Mijn man is ook een stuk softer dan dat ik ben wat dat betreft. Vind ik dan ook wel weer schattig.
Maar dat is hetzelfde met kliederen met zijn eten. Ik vind het leuk om te zien, hij vond het in het begin wel vervelend. Nu kan hij het gelukkig wat meer loslaten.
pi_97476737
Fijn Troeta dat jullie over zijn en zelfs al een beetje aan kant. Hopelijk kan jij ook snel wennen aan de andere geluiden.

Ik ga er vandoor dames. Mijn avonddienst zit er bijna op. Wat was het druk...., dan naar huis rijden en hopelijk kan ik voor half 1 naar bed.

Fijne avond nog!
pi_97476819
Troeta wat fijn en alles al netjes... Snel hoor!

Hier is de papa ook makkelijker dan ik, maar nu J wat ouder word word ook steeds duidelijker hoe belangrijk consequent zijn en op een lijn zitten is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')