abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:22:20 #251
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97380254
FR! *O* Ze mag naar huis! *O*

*O*

*O*

*O*

Dus. :@
A grand adventure has begun.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:16:06 #252
265732 Keshet
pi_97382269
De mensen met reuzenbaby's ( :+ ) moeten hier maar even overheen lezen. Dit zijn foto's voor FR nav wat PM'etjes. :D

1. Doe je kindje in de MC

Je houdt waarschijnlijk wat ruimte over. :D

2. Rol een dekentje op en doe die om je kindje zodat het wat knusser en stabieler is.

3. Stop je kindje nog wat extra in met een dekentje:

Klaar! *O*
pi_97382533
ooooh Keshet O+
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:31:17 #254
265732 Keshet
pi_97382891
Oh, FR, even tussendoor, zondag is een prima dag om thuis te komen uit het ziekenhuis!

Emma is zondag precies een jaar thuis bedacht ik net! *O*
pi_97383044
Oh Keshet, Emma die mee naar huis mocht! O+ Ik kan me het gevoel van mezelf zo goed herinneren, beide keren. En hoe moet het dan wel niet voor jullie zijn geweest.

[ Bericht 9% gewijzigd door Claudia_x op 27-05-2011 14:42:17 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97383354
Ach een hele kleine Emma! Wat ontzettend schattig Keshet!

Verder even de belangrijkste dingen die ik heb meegepikt.

Seth in het ziekenhuis. Pfff vervelend zeg Takkem. Gelukkig al ietsje beter dus? Hopelijk gaat het snel helemaal goed en mag hij lekker weer mee naar huis.

FR, je kleine mag zondag naar huis! Oh hopen dat alles zo goed blijft gaan dus. Super zeg! Durf je het aan je kleine thuis? Of vind je het wel heel spannend? Blijf je van zaterdag op zondag dan slapen?

Orea, fijn dat je muppet weer eet! Helaas nog geen tanden. Komt vanzelf hoor. Je speklap is alweer bijna 10 maanden of is ze al 10 maanden? Dat is al bijna een jaar! Son, die van jouw helemaal natuurlijk. Tijd vliegt he.

Amy is gister flink gevallen, ik ben er nog beroerd van. Ik ben altijd zo voorzichtig en nu viel ze gewoon. Ze heeft alleen een blauwe plek op haar hoofd en voor de rest niets, maar man oh man wat een schuldgevoel ook. Ik heb samen met haar even flink gehuild. Ze had ook alweer allemaal muggenbulten op haar gezicht, dus de foto voor opa en oma moet even wachten :P
pi_97388930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef Keshet het volgende:
Oh, FR, even tussendoor, zondag is een prima dag om thuis te komen uit het ziekenhuis!

Emma is zondag precies een jaar thuis bedacht ik net! *O*
Ligt dus gewoon aan de naam en dag dat de kleine van FR naar huis mag ;)
Die foto's ook O+ Hoe klein ze ook was, ze is gewoon niks veranderd!

Sola, de mijne is over 2 weken 11 maanden alweer :X
(maandag over 6 weken wordt ie 1 :o :X)
Die van Orea is morgen pas 10 maanden :P
Gaat veel te hard! Maar hij is ook gewoon zo leuk O+ Kleine rauwdauwer is t!
En herkenbaar van t vallen en je schuldig voelen enzo...

[ Bericht 21% gewijzigd door Sonnetje85 op 27-05-2011 17:16:19 ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:01:23 #258
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97389286
Jeeej F_R!!! Geweldig nieuws!! :D

Ik ben een beetje zenuwachtig, morgen gaat mijn zus trouwen, en dan wordt dit dus onze eerste officiele uitje. Vorige week al een keer buiten geweest met Larissa, maar durfde toen niet zo ver te gaan.

Dus ik zit mij zorgen te maken om borstvoeding; verschoningen en ik hoop dat het niet te druk voor haar is, en dat ze het niet te koud/niet te warm krijgt en en en en :@

En dat terwijl ik mijn familie morgen om mij heen heb. Ben ik zo paranoide of is dit normaal?
Ik ben van plan om desnoods haar in de auto te voeden/verschonen, als ik daar geen rustig plekje kan vinden.

Nog tips?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_97389464
Och Sola, ik kan me voorstellen dat je je heel rot voelde! :*

Tankgirl, spannend! Neem je iets van een draagdoek mee? Het voordeel van hele kleine baby's is dat ze nog relatief goed tegen drukte kunnen, is mijn ervaring, vooral als ze tegen mama aangeplakt zitten.
pi_97389611
Voeden in de auto vind ik heel relaxt, zeker met een voedingskussen zit je perfect. Dutroux draagdoek is een goed idee, de mijne heeft zo praktisch door haar hele eerste feestje (met 20 gillende kinderen) heengeslapen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:14:22 #261
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97389743
@Tankgirl, dat wat Claudia zegt, een draagdoek zou ik ook doen. Vooral ook haar bij je houden of bij je wederhelft en niet uit handen geven aan derden, hoe leuk ze dat ook vinden, dan heb je grote kans op gehuil als je weer thuis bent.

Evt een reiswiegje waar ze in kan slapen...lawaai en drukte kan in ieder geval geen kwaad, daar zal ze allemaal wel doorheen slapen.
pi_97393235
FR wauw ze mag naar huis, geweldig!!

Keshet wat was ze klein!

Tankgirl komt goed! Jaël was net 1 jaar toen mijn broertje trouwde en tja na de kerk poep tot onder de oksels... Het gebeurt je doet er niets aan en bijna zonder nadenken los je het op :) maar het is wel spannend en vergeet net gewoon te genieten!

Sola wat naar, zal nog wel vaker gebeuren en het blijft vreselijk...

Hoe is het met Seth Takembah, of heb ik dat verder gemist?
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97394164
Ik ben ook benieuwd hoe het met Seth en Takkembah is.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:30:14 #264
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97394844
Update: Seth mag morgen naar huis *O* *O* *O* De echo van zijn hoofd was schoon, hij heeft sinds gisterenavond geen verhoging meer gehad en heeft DE HEULE HEULE DAG BIJ MIJ GEDRONKEN (letterlijk zo ongeveer :'), hij had even wat in te halen).
Motto van het ZKH is: zo'n kleintje is thuis beter af dan in een ZKH afdeling met allerlei zieke kindjes, dus durven wij het morgen aan, mag hij naar huis

*stuiter, stuiter, stuiter*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:30:47 #265
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97394869
En dan beloof ik vanaf morgen ook bij te lezen enzo :)Y
Alexa en Seth zijn lief
pi_97395123
Wat fijn zeg Takkembah *O*
Morgen weer lekker thuis zijn met je gezinnetje O+
pi_97395220
*O* Takkembah wat fijn *O*
pi_97395251
Bijgelezen, even kijken wat is blijven hangen:

Orea ik hoop dat ze de waterpokken over slaat en het niet jullie vakantie in de weg staat. Wel fijn dat ze weer eet, en toch nog steeds geen tandjes.

Claudia en Danic succes met de krampjes, ze zijn nooit leuk. Andere tips dan er gegeven zijn heb ik niet.

FR goed nieuws, zondag naar huis. Dat is echt fantastisch en zo snel *O*
En seth ook morgen naar huis, ook al zo fijn nieuws *O*

Een vallende Amy :'( . Heel herkenbaar hoor dat je, je nu schuldig voelt. Yaro is hier ook al een aantal keer gevallen. En ondanks dat ik me er bewust van ben en echt voorzichtig kan ik het niet altijd voorkomen.

The Tankgirl, spannend morgen zo dag, kan ik me voorstellen. Het komt vast goed. Je heb inderdaad je familie om je heen en ook mijn ervaring is dat die kleintjes er best goed tegen kunnen, tegen de drukte. Veel plezier in ieder geval.

Sonnetje over 6! weken gewoon alweer een jaar. Ben je al bezig met de voorbereidingen of zit je nog in de ontkenning?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:43:29 #269
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97395418
Jippie Takkembah! *O* *O*

Wat fijn dat ie weer lekker met je mee naar huis mag en dat ie weer goed bij je drinkt! :)
pi_97395491
Wow Seth morgen al naar huis *O*
:* op amy haar pijnlijke hoofdje

Wat was Emma toch een klein propje en het zal idd aan de naam en de dag liggen wij hebben gewoon vechtertjes die van Keshet heeft wel heel erg moeten vechten.

Ik vind het wel spannend dat ze thuis komt. Ze is nog zo klein en gaat alles wel goed. Normale zorgen denk ik

Er is geen plek op een babykamer dus ze gaat vanaf de couveuse afdeling naar huis en ik kan dus niet blijven slapen. Nu moeten we eerst zondagmorgen nog een andere MC ophalen anders kan ze niet eens mee naar huis
pi_97395914
Ik zit nog in de ontkenning As :D

Nog even een filmpje van mijn manneke O+ Hij kan zo heerlijk bezig zijn met van alles en nog wat O+
In de laatste 10 seconde laat ie ook nog even zien dat ie wel los kan staan, maar dat weet ie zelf geloof k nog niet :')
(ik praat ook wel tegen m hoor ;) maar nu wilde k filmen hoe hij bezig kan zijn en als ik dan tegen m praat is t toch anders)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:56:07 #272
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97396018
Oh F_R, nu lees ik pas ook jouw goede nieuws!!! *O* *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_97396403
Ow Sonnetje wat heb jij daar een heerlijk manneke O+ O+

Sarah lag vanmorgen in de box met een knisperdoekje en net toen ik dat wilde filmen besloot ze dat het tijd werd voor een ander speeltje O+
pi_97396507
Oh Sonnetje wat een geweldig filmpje. Toch een groot verschil hoor met ons mannetje, maar ja die van jou was/is ook gewoon heel snel.

En MamaPurk O+
pi_97396512
Sonnetje wat gaat Floris al rap door de kamer. Leuk filmpje.

FR fijn dat je kindje zondag naar huis kan.

Wij gaan morgen met de trein naar amsterdam met de trein en weer terug naar groningen met femke. Dat wordt weer een hele operatie met alles w
at we weer mee moeten nemen en femke die waarschijnlijk niet gaat slapen

Mamapuk wat een schatje!
pi_97397054
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef As1981 het volgende:
Oh Sonnetje wat een geweldig filmpje. Toch een groot verschil hoor met ons mannetje, maar ja die van jou was/is ook gewoon heel snel.

En MamaPurk O+
Ja maar hij gaat ook opeens echt super hard (kwa snelheid ;)).
Hij snapt ook hoe hij dingen weg moet duwen enzo. Eerst was t als ie bij de keuken was klaar met lopen. Nu duwt ie gewoon zn wagentje weg en loopt ie zo weer verder.
Maar hij loopt natuurlijk al 1,5 maand ergens achteraan he, in t begin ging t een stuk langzamer.
eerst ging hij tijgeren als ie snel wilde zijn, nu kan ie gewoon ook snel kruipen :D

MP wat een moppie zeg O+ Heerlijk!

Mereltje wat een onderneming zeg! Zou ik niet aandurven met floris (kan m moeilijk door de trein laten kruipen :')), stilzitten is geen hobby van m
Hoe gaat t met Femke trouwens?!
Zij wordt vandaag over 6 weken 1!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:24:22 #277
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97397248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:04 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Sonnetje wat heb jij daar een heerlijk manneke O+ O+

Sarah lag vanmorgen in de box met een knisperdoekje en net toen ik dat wilde filmen besloot ze dat het tijd werd voor een ander speeltje O+
[ link | afbeelding ]
Wat knap!! :o

Elin doet dat echt nog niet, ze kan nu gericht tegen de speeltjes aan meppen en pogingen tot grijpen enzo, maar echt zo vastpakken en zelfs een beetje naar de mond toe brengen zoals Sarah doet kan ze nog niet. Knap hoor! mupje O+

F-R en takkems! *O* *O* wat fijn!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97397344
Huup dat ze het te pakken had was ook meer toeval denk ik, maar alles wat ze te pakken krijgt gaat wel linea recta naar haar mond :Y Ze brengt trouwens wel vrij bewust ook haar andere hand naar het speeltje, viel me pas op nu ik het filmpje voor de tigste keer keek :)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:30:32 #279
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97397506
hihi leuk he? filmpjes van je kind 800 x achter elkaar bekijken :+
maar ja dat dus, met 2 handjes en het bewuste enzo en hoe ze ernaar kijkt. Elin is vooral nog hoogst verbaasd als er weer wat voorbij haar neusje vliegt ineens :D
ik vind t knap :Y
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97397702
ik zit filmpjes op mn camera te bekijken (was een filmpje van een maand geleden aan t zoeken, voor vergelijking, maar daar is een hoop gepraat van moeder en zus te horen, dus maar niet :D)
Heb k een filmpje van 12 januari, net een half jaar. Ligt ie maar stil te liggen op zn buik, met auto'tjes te speken, nog onwijs ongecoordineert. En tis maar 4 maanden geleden :o Wat gaat t toch hard!
Ik kan me niet eens meer herinneren dat ie zo rustig was haha
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:37:48 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97397801
ff tussendoor, nog wel de jeeeee's voor de thuiskomende kindjes!

Ik had Leyla mee naar een crematieplechtigheid, maar oh... Gelukkig hadden we koekjes mee.. Ze heeft precies een dienst over het koekje gedaan, maar moest ook nog een paar keer duidelijk laten horen dat ze prrrrrrrrt kan doen.. hahahaha. Gelukkig niet storend ofzo.
Ze was gelukkig goed stil te houden.

Jen heeft zich prima vermaakt bij TF en gebakje. De middelste kwam nog helemaal van mama, mama je moet NU komen kijken bij de meisjes, het gaat niet goed!!! Maar bleek dat ze beiden de broek uit hadden, dat springt blijkbaar beter op de trampoline.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97397844
pff Mereltje succes morgen, dat is een lange zit.

Eigenlijk best zonde, ik maak wel foto's maar geen filmpjes, terwijl we hier gewoon een filmcamera hebben liggen.
Ik vind het ook hard gaat hoor Sonnetje, maar vind het ook echt steeds leuker worden. Als ik zie hoe snel hij nu van klauteren naar staan ging en hoe snel hij zich nu op trek kan ik me voorstellen dat het straks ineens zo hard gaat.

En rustig liggen? Dat heeft Yaro volgens mij nooit gedaan heeft hij echt van zijn moeder.
Vooral als hij moe is, is hij onwijs druk. Dat had ik vroeger ook heel sterk. Als je dan niet kan/wil slapen, ga je maar druk doen anders redt je het niet.
pi_97397894
Ik keek net een filmpje van Jaël dat ze een maand of drie was maar Sarah en zij bewegen echt hetzelfde verder lijken ze maar een beetje op elkaar...
pi_97397909
Fijn Tico dat ze zich zo goed gedragen hebben bij de crematie, je voelt je toch opgelaten wanneer ze dat niet zouden doen denk ik. Ook al zullen de meeste het begrijpen.
pi_97397945
Lijkt me zo leuk MamaPurk om die vergelijkingen te zien in je beide kindjes. Hopelijk komt dat voor ons ook ooit.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:41:33 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97397969
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:40 schreef As1981 het volgende:
Fijn Tico dat ze zich zo goed gedragen hebben bij de crematie, je voelt je toch opgelaten wanneer ze dat niet zouden doen denk ik. Ook al zullen de meeste het begrijpen.
Ja dat vooral. Ik wilde Leyla niet bij iemand laten omdat het net een lastige tijd was... Net met drinken en eten... Dus dan maar mee, in de doek.. Het ging toch best aardig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97398062
Ik zal hem even uploaden kunnen jullie ook vergelijken ;) en toen was ze baby dus hoort een beetje hier toch!!
pi_97398394
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:38 schreef As1981 het volgende:
pff Mereltje succes morgen, dat is een lange zit.

Eigenlijk best zonde, ik maak wel foto's maar geen filmpjes, terwijl we hier gewoon een filmcamera hebben liggen.
Ik vind het ook hard gaat hoor Sonnetje, maar vind het ook echt steeds leuker worden. Als ik zie hoe snel hij nu van klauteren naar staan ging en hoe snel hij zich nu op trek kan ik me voorstellen dat het straks ineens zo hard gaat.

En rustig liggen? Dat heeft Yaro volgens mij nooit gedaan heeft hij echt van zijn moeder.
Vooral als hij moe is, is hij onwijs druk. Dat had ik vroeger ook heel sterk. Als je dan niet kan/wil slapen, ga je maar druk doen anders redt je het niet.
rustig als in: hij lag op 1 plek dan he ;)

Tico, fijn dat het goed gegaan is :)
En lang leve de koekjes :D
pi_97398533
Vind het altijd wel leuk om de ontwikkelingen hier te lezen. Heb niet zo veel babytjes om mij heen. 1 neefje van bijna 1,5 en 1 van 3,5. En dan net het kleintje van Danic. Met de neefjes hebben we wel contact maar niet intensief.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik nooit wat met kindjes van de ander had, maar nu vind ik het alleen maar leuk.
pi_97398569
Ik probeer al tijden een filmpje te maken van Lena die rolt, maar het lukt me maar niet. Van Ivan heb ik alle ontwikkelingen netjes kunnen documenteren en daar kijk ik nog vaak naar terug! Je vergeet die dingen zo snel.

Zo had Keshet het in het dreumestopic over zingen. Kom ik zomaar een filmpje tegen van mijn grote baby die 'klap eens in je handjes' mee zit te doen met de juiste gebaren. :o
pi_97398859
Ik vergeet vaak te filmen. Vandaag was ie met zn loopauto zn bal vooruit aan t duwen (das iets niets, soort voetbal maar dan anders :')) en toen dacht ik opeens, dat moet ik filmen. Maar toen was ie daar al mee gestopt en had k dit filmpje :D
pi_97399255
Jaël toen ze net iets ouder was als Sarah nu.

vrijdag 27 mei 2011 @ 21:13:25 #293
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97399569
Rolt Lena van rug naar buik Claudia?

Puck kan nu op zijn zij rollen en daarmee kan hij 180 graden de box door maar doorrollen lukt nog niet omdat zijn arm in de weg zit.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97399640
Wat een leuk boxkleed DML! Leuk jongetje ook en wat lijkt hij lang!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:21:34 #295
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97399979
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
Wat een leuk boxkleed DML! Leuk jongetje ook en wat lijkt hij lang!

Boxkleed komt van Mikoxx! Hij is ook wel lang denk ik. Ik ga dinsdag even naar het cb voor zijn stats.

Wat had Jael veel haar al op die leeftijd! En sarah is een mopje.

Het Floris filmpje was ook leuk. Wat gaat hij ongelooflijk hard Son :o
The way you rock'n'roll
pi_97400294
Hij ziet er zeker lang uit!
En hij heeft dat shirtje aan :D Ik kan me gewoon nog herinneren dat je dat kocht *lol*

Zo dat haar van Jael :o Verschil met dr zus :D
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:29:18 #297
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97400432
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij ziet er zeker lang uit!
En hij heeft dat shirtje aan :D Ik kan me gewoon nog herinneren dat je dat kocht *lol*

Zo dat haar van Jael :o Verschil met dr zus :D
Dat je dat nog weet! Maar ja hij past nu in de shirtjes van name-it die ik toen de dag van de echo al besteld had inderdaad :Y
The way you rock'n'roll
pi_97400460
dat door rollen komt vanzelf wel DML, en hij komt waar hij wezen moet. En ook al zo'n knappert

Jael had inderdaad een kop met haar zeg, wat een onwijs leuke kinderen met je toch MamaPurk
pi_97400496
Groot verschil idd en Jaël heeft donker haar en Sarah rossig en dan ook nog het veel en weinig verschil, ze lijken echt niet heel veel op elkaar hoor en dat vind ik eigenlijk wel heel leuk! En Jaël heeft altijd veelhaar gehad en nog steeds :)
pi_97400619
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Rolt Lena van rug naar buik Claudia?
Heeft ze een paar keer gedaan maar doet ze niet systematisch. Die ontwikkeling zou dus weer kunnen stokken. Ivan ging eerst van buik naar rug rollen, toen van rug naar buik en ineens kon hij niet meer van buik naar rug rollen. :D Ineens zat hij zichzelf in de weg.

Lena is erg beweeglijk. Ze gaat 's nachts het hele ledikant door en ik vind haar in de raarst mogelijke posities in de box.

Leuke foto van Puck! Het naar de zij rollen vind ik al een hele ontwikkeling, want dan kunnen ze gerichter naar speeltjes graaien. Op een bepaald moment krijgt 'ie wel door wat hij met zijn arm moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')