Ligt dus gewoon aan de naam en dag dat de kleine van FR naar huis magquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef Keshet het volgende:
Oh, FR, even tussendoor, zondag is een prima dag om thuis te komen uit het ziekenhuis!
Emma is zondag precies een jaar thuis bedacht ik net!
Ja maar hij gaat ook opeens echt super hard (kwa snelheidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef As1981 het volgende:
Oh Sonnetje wat een geweldig filmpje. Toch een groot verschil hoor met ons mannetje, maar ja die van jou was/is ook gewoon heel snel.
En MamaPurk
Wat knap!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:04 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Sonnetje wat heb jij daar een heerlijk manneke![]()
![]()
Sarah lag vanmorgen in de box met een knisperdoekje en net toen ik dat wilde filmen besloot ze dat het tijd werd voor een ander speeltje![]()
[ link | afbeelding ]
Ja dat vooral. Ik wilde Leyla niet bij iemand laten omdat het net een lastige tijd was... Net met drinken en eten... Dus dan maar mee, in de doek.. Het ging toch best aardig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:40 schreef As1981 het volgende:
Fijn Tico dat ze zich zo goed gedragen hebben bij de crematie, je voelt je toch opgelaten wanneer ze dat niet zouden doen denk ik. Ook al zullen de meeste het begrijpen.
rustig als in: hij lag op 1 plek dan hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:38 schreef As1981 het volgende:
pff Mereltje succes morgen, dat is een lange zit.
Eigenlijk best zonde, ik maak wel foto's maar geen filmpjes, terwijl we hier gewoon een filmcamera hebben liggen.
Ik vind het ook hard gaat hoor Sonnetje, maar vind het ook echt steeds leuker worden. Als ik zie hoe snel hij nu van klauteren naar staan ging en hoe snel hij zich nu op trek kan ik me voorstellen dat het straks ineens zo hard gaat.
En rustig liggen? Dat heeft Yaro volgens mij nooit gedaan heeft hij echt van zijn moeder.
Vooral als hij moe is, is hij onwijs druk. Dat had ik vroeger ook heel sterk. Als je dan niet kan/wil slapen, ga je maar druk doen anders redt je het niet.
Boxkleed komt van Mikoxx! Hij is ook wel lang denk ik. Ik ga dinsdag even naar het cb voor zijn stats.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
Wat een leuk boxkleed DML! Leuk jongetje ook en wat lijkt hij lang!
Dat je dat nog weet! Maar ja hij past nu in de shirtjes van name-it die ik toen de dag van de echo al besteld had inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij ziet er zeker lang uit!
En hij heeft dat shirtje aanIk kan me gewoon nog herinneren dat je dat kocht *lol*
Zo dat haar van JaelVerschil met dr zus
Heeft ze een paar keer gedaan maar doet ze niet systematisch. Die ontwikkeling zou dus weer kunnen stokken. Ivan ging eerst van buik naar rug rollen, toen van rug naar buik en ineens kon hij niet meer van buik naar rug rollen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Rolt Lena van rug naar buik Claudia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |